Suksin E220CDi VäyVäy
Suksin E220CDi VäyVäy
Doddiih... Niin siinä sitten kävi että se malli, mikä piti jäädä väliin, seisoo tuossa pihalla
Satoja tuhansia kilometrejä tietä niellyt kulkija jatkoi naftan nielemistä mun käskytyksessä tuossa alkuillasta alkaen. Tässä vaiheessa ei vielä keksi oikein muuta sanottavaa kuin että hiukan mersumaista kukintaa näin kevään korvalla mikä on ihan ok ja normaalia. Samoin se, että vikatilassa kiihdytellään 3000rpm maksimeilla. Tää on kuitenkin aito Classicco pölymiinikapseleineen päivineen Kaikkee muutakin pientä tulee varmaan eteen mutta onhan tää jännää kun reilun 200km matkalla ei mee kuin reilut 12 litraa riisseliä
Pari illan hämärässä räpsästyä taattua off-focusta:
Satoja tuhansia kilometrejä tietä niellyt kulkija jatkoi naftan nielemistä mun käskytyksessä tuossa alkuillasta alkaen. Tässä vaiheessa ei vielä keksi oikein muuta sanottavaa kuin että hiukan mersumaista kukintaa näin kevään korvalla mikä on ihan ok ja normaalia. Samoin se, että vikatilassa kiihdytellään 3000rpm maksimeilla. Tää on kuitenkin aito Classicco pölymiinikapseleineen päivineen Kaikkee muutakin pientä tulee varmaan eteen mutta onhan tää jännää kun reilun 200km matkalla ei mee kuin reilut 12 litraa riisseliä
Pari illan hämärässä räpsästyä taattua off-focusta:
Viimeksi muokannut XUX63, 04.3.2011 0:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- Viestit: 2148
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
No hei !!!!!!!!!!!
Ethän sinä vaan ollu meijän ABC:llä iltapäivällä.
Tai sitten joku "kaksosolento" poistu sieltä just kun tulin kahville.
Naisten viesti oli parhaillaan menossa, ja ex-hiihtäjä MM:kin sattui siihen just samaan aikaan.
Ethän sinä vaan ollu meijän ABC:llä iltapäivällä.
Tai sitten joku "kaksosolento" poistu sieltä just kun tulin kahville.
Naisten viesti oli parhaillaan menossa, ja ex-hiihtäjä MM:kin sattui siihen just samaan aikaan.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Re: Suksin E220CDi VäyVäy
Se on sitä CDI:n taloudellisuutta se.XUX63 kirjoitti:mutta onhan tää jännää kun reilun 200km matkalla ei mee kuin reilut 12 litraa riisseliä
Classikki ja comandi? Aika erikoinen yhdistelmä.
Olin Tapsan kans kahvilla käymässä. Siinä oli pihassa yks 350 W140 jossa oli mese.fi-tarra ja pihaan tuli valkonen merssu mustalla konepellillä ja yks vähän tuunattu Vito oli myös pihassa... Siinä merssut mutta tuttuja naamoja en osannut bongata650000tuttavuus kirjoitti:No hei !!!!!!!!!!!
Ethän sinä vaan ollu meijän ABC:llä iltapäivällä.
Tai sitten joku "kaksosolento" poistu sieltä just kun tulin kahville.
Naisten viesti oli parhaillaan menossa, ja ex-hiihtäjä MM:kin sattui siihen just samaan aikaan.
Samaa ihmettelin minäkinMika.T kirjoitti:Classikki ja comandi? Aika erikoinen yhdistelmä.
KiitosKiitos Kyllähän sitä jotain keksitään, toivottavasti maltillisesti kuitenkinInsaneMe kirjoitti:onnittelut täältäkin oikiasta korimallista, moottorista tietenki voidaan olla montaa mieltä mitäs jännää tähän keksitäänkään
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
-
- Viestit: 2148
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
No just ! Takaa päinkin tunnistus
Olit nimittäin pois menossa, noukintavaunuun veit jo kuppeja, kun minä saavuin sinne.
Yritin vielä katsella kuppilasta ulos, että olikohan kuitenkaan tuttuja. Eräs paikallinen jokkismies taiskin tulla sitten Farkkuväyrysellä siihen.
Se mesetarrallinen oli minun. Tarjosin jo toiset "palkintokahvit" itselleni, kun sain imuovet just pelaamaan.
Milläs te olitte liikenteessä ? Nimittäin hyvin lyhythiuksinen kaveri oli Mersu farkulla takanani, kun lähdin jatkamaan peräkontin kasaamista.
Olit nimittäin pois menossa, noukintavaunuun veit jo kuppeja, kun minä saavuin sinne.
Yritin vielä katsella kuppilasta ulos, että olikohan kuitenkaan tuttuja. Eräs paikallinen jokkismies taiskin tulla sitten Farkkuväyrysellä siihen.
Se mesetarrallinen oli minun. Tarjosin jo toiset "palkintokahvit" itselleni, kun sain imuovet just pelaamaan.
Milläs te olitte liikenteessä ? Nimittäin hyvin lyhythiuksinen kaveri oli Mersu farkulla takanani, kun lähdin jatkamaan peräkontin kasaamista.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
No niin,onnittelut valitsemallesi tielle,jolta paluuta ei ole
Eilen oli just työkaverin kanssa juttua,että hankala se on autojen kanssa palata "taaksepäin",kun johonkin on tottunut..
Tuo cdi:n polttoaineen kulutus jo on semmoinen tekijä paljon ajavalle,että vaikea olisi lankkuun palata.
Ei muuta ku paljon huolettomia kilometrejä (siellä taitaa löytyä teknistä tukea läheltä), 19" alut pian alle ja palijon kuvia foorumille
Eilen oli just työkaverin kanssa juttua,että hankala se on autojen kanssa palata "taaksepäin",kun johonkin on tottunut..
Tuo cdi:n polttoaineen kulutus jo on semmoinen tekijä paljon ajavalle,että vaikea olisi lankkuun palata.
Ei muuta ku paljon huolettomia kilometrejä (siellä taitaa löytyä teknistä tukea läheltä), 19" alut pian alle ja palijon kuvia foorumille
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Asiallinen käyttöpelihän se sitten löytyi XUXille, eilenillalla tulikin jo auto nähtyä ja hieman kokeiltuakin. Todellakin mielenkiintoista että muutoin varsin perusvarusteiseen Classic-malliversioon on ruksittu kuitenkin aika harvinainen Comand lisävarusteeksi. Ja onhan se hienon näköinen siinä keskikonsolissa ainakin jos vertaa minun ex-väykyn kasettisoittimeen...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Kiitosta vaan kaikille onnitteluista
Joo, lähellä siinä on hiimailtu. Jos ois bongannu lähempänä ässää niin oltais taatusti tultu räpylä pystyssä poriseen650000tuttavuus kirjoitti:Se mesetarrallinen oli minun.
Ytimessä oot eli molemmat ensiarvoisen tärkeitä seikkoja valintaankilander kirjoitti:Tuo cdi:n polttoaineen kulutus jo on semmoinen tekijä paljon ajavalle,että vaikea olisi lankkuun palata. (siellä taitaa löytyä teknistä tukea läheltä)
Nykyään melkein kaikki on jännää mutta niin, eksyin jännän äärelle. Jännä, tosi jännäisk kirjoitti:On se jännä.
On tässäkin ihan niinkuin turbo mutta vaan paljon pienempijovihava kirjoitti:Xuxi lopetti turpohörhöilyt
"nipistää itseään" Ei ollut unta... Haku Huuhhhh... Ei löytynyt ainakaan vieläjovihava kirjoitti:Roiston "Möin mersun ja ostin tieliikennemönkijän tilalle"-topikkia odotellessa
No eipä niin. Jos en ois ajanut jossain suljetulla alueella parin auton ohi eleettömästi niin että kaistalle palatessani olisi ollut reilut 160kmh nopeutta niin kaikki voisi olla toisin. Yhdistettynä taloudelliseen liikkumiseen erinomainen käytettävyys ja riittävät pinnan alla piilossa olevat reservit nopeempaan liikkumiseen - ei paha ja sitten mä heräsintapio89 kirjoitti:Ja minullahan ei ole osuutta eikä arpaa että suksi sai pikkuCDIn mahtumaan ajatuksiinsa..
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Mut mut, tuostahan puuttuu kaksi sylinteriä Tai, kaippa noilta guruilta liki valmis resepti löytyy tuollaaseen peliin että tuntisit olos kotosammaksi neljälläki pytyllä.
Onnittelut hankinnasta, ja paljon kilometrejä vaan lisää.
Onnittelut hankinnasta, ja paljon kilometrejä vaan lisää.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Oisit pitänyt sen commandin päällä koeajon aikana. Siitä olisit voinut lukea totuuden väykyistä:XUX63 kirjoitti:Samaa ihmettelin minäkinMika.T kirjoitti:Classikki ja comandi? Aika erikoinen yhdistelmä.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Saattepa nähdä, tästä tulee samanlainen ikuisuusprojekti kuin vanhasta lavetistaki. Auton arvon verran laitellaan rahaa ja lopuksi ajellaan taas räpätillä kun vähän nälkä kasvoi syödessä
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Tietenkin jos sen sun ylimääräisen downpipen sais nätisti istutettu putkeen niin Pitääpäs käydä auton alla tonkimassa piakkointapio89 kirjoitti:Suksi meinas pärjätä 270n ahtimella.kilander kirjoitti:Koskas alatte virityspuuhiin?
Täälläpäin olis yhellä kaverilla 320 cdi:n garretti myynissä
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Minkä h*levetin takia minä sitten en pääse alle 6,5 litran, vaikka melkein pelkkää maantietä mennäänJiitek kirjoitti:No kappas!
Pikkuruokaisia nuo kyllä on.. ei välillä voi käsittää. Tuossa toinen kaverikin tirruuttellee viiden litran kulutuksia.
Onkohan mulla nyt vähän sama kuin sen Eldon 290:n kanssa. Kaikki hehkuttaa miten pienellä sillä pääsee, mutta kun ei vaan pääse
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Oisko nää niitä: manuaali, sirkkelit alla, ajetaan sukkasillaan ja mittarinopeus rajoitusten mukaan ohittamatta ketään, rekan imussa jneFenton kirjoitti:Kaikki hehkuttaa miten pienellä sillä pääsee, mutta kun ei vaan pääse
Ajotapa ja -nopeus tekee tosi paljon. Esim Honda-Mugen vei naisen ajolla 5,8L/100km matka-ajossa ja minä en päässyt koskaan alle 8L. Sama oli superilla mutta ero ei ollut nuin suuri.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Joo, mutta kun minun ajotavallani kaikki muut autot kulkee suunnilleen sillä, mitä muutkin lupailee, vaan ei Paavo.
Skootalla pääsin järkiään reilusti alle viiden litran, mutta tuolla en alle kuudenpuolen sitten niin mitenkään.
Vaan katotaan nyt, mitä se sitten vaikuttaa, kun pakkaset loppuu ja tuo Webasto lakkaa huutamasta jatkuvasti.
Skootalla pääsin järkiään reilusti alle viiden litran, mutta tuolla en alle kuudenpuolen sitten niin mitenkään.
Vaan katotaan nyt, mitä se sitten vaikuttaa, kun pakkaset loppuu ja tuo Webasto lakkaa huutamasta jatkuvasti.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Juu, kannattaa uskoa omia kokemuksia eikä muiden puheita. Minä lakkasin uskomasta foorumin kulutusilmoituksiin kun jatkuvasti näkyi näitä alle viiden litran kulutuksia 320 CDI malleilla yms.Fenton kirjoitti:Onkohan mulla nyt vähän sama kuin sen Eldon 290:n kanssa. Kaikki hehkuttaa miten pienellä sillä pääsee, mutta kun ei vaan pääse
Jos joku haluaa uskotella muille että menee niin vähällä niin sehän on sitten heidän huvinsa. Minä olen nykyään realisti, ja tehtaan virallisiin kulutuslukemiin kun lisää matka-ajoon litran, ja kaupunkiajoon 2-3 litraa, niin ollaan oikealla tasolla.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"