KATEUS KASVATTAATrac 65/70 kirjoitti:Taitaaa olla kova itteensä "kehumaan" tää Joussenon alapitäjän Elvis
Mutta kaikesta huolimatta ON SE Kommeea tuo Melsu
Kilanderin clk 320 cdi Avantgarde
-
- Viestit: 181
- Liittynyt: 30.12.2006 7:55
Hieno on mese minäkin ostasin tollasen jos en tarttes Farkku
Auto on käyttöä varten
- prehistorik
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1875
- Liittynyt: 19.10.2010 11:12
- Paikkakunta: Nuija maalta
-
- Viestit: 2095
- Liittynyt: 02.10.2005 21:20
Ja ihteä vituttaa ku sais olla kaks kertaa päivässä ajamassa...Pappi kirjoitti:Ei mittään... Oon vaan katteellinen niille joille se kasvaapp d kirjoitti:Ja mitäs vikkaa parrassa sitte onPappi kirjoitti:Urheiluauto yskitty "partaan".
Kestääkö muuten Kilander kysyä, mihin päin entinen lähti?
Ei tarvis koko p*skan kasvaa mulle...
Ootee...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sunnuntaina tuli käytyä ajamassa pieni lenkki autolla,ja semmoinen epäkohta havaittu;nastarenkaista aiheutuva ääntely.
Tiedä sitten johtuuko huonosta äänieristyksestä,vai liekö auton mukana tulleet 225/45-17 Nokian hakkapeliitta 7 :t meluisat renkaat .
Tänään sitten kävin katsomassa mitä 190:lle kuuluu,ja talvehtimistallin lattialla törmäsin näihin:
En nyt muista syytä,minkätakia tuli nuo viime syksynä hankittua.
Sopivasti sattui että on clk:hon käypäset 225/45-17 Nokian Hakkapeliitta RSi kitkarenkaat päällä.
Meneehän nuo ns.välikelin renkaina kunnes voi ruuvata kesäkumit alle.
Pitää vaihella nämä jousienvaihdon yhteydessä.
Niin,jousista senverran,ykkösvaihtoehtoa ei nyt tule (Kleemann),koska niitä ei voi täälläpäin suomea ostaa.
Nyt näyttää että plan B toteutuu,Eibach Pro-Kitin vieterit siis.
Tiedä sitten johtuuko huonosta äänieristyksestä,vai liekö auton mukana tulleet 225/45-17 Nokian hakkapeliitta 7 :t meluisat renkaat .
Tänään sitten kävin katsomassa mitä 190:lle kuuluu,ja talvehtimistallin lattialla törmäsin näihin:
En nyt muista syytä,minkätakia tuli nuo viime syksynä hankittua.
Sopivasti sattui että on clk:hon käypäset 225/45-17 Nokian Hakkapeliitta RSi kitkarenkaat päällä.
Meneehän nuo ns.välikelin renkaina kunnes voi ruuvata kesäkumit alle.
Pitää vaihella nämä jousienvaihdon yhteydessä.
Niin,jousista senverran,ykkösvaihtoehtoa ei nyt tule (Kleemann),koska niitä ei voi täälläpäin suomea ostaa.
Nyt näyttää että plan B toteutuu,Eibach Pro-Kitin vieterit siis.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
No duoda duoda, minoon ainaki ollu sellases uskos notta pikkuuse uuremmistaki vois kirjootella tällaasia juttuja.kilander kirjoitti:Pahoittelen jos olen aiheuttanut mielipahaa.Tarkoitus oli tässä topikissa kertoa tämän auton lievästä muokkaamisesta mieleiseksi,vielä on vähän "raakile".Trac 65/70 kirjoitti:Taitaaa olla kova itteensä "kehumaan" tää Joussenon alapitäjän Elvis
Mutta kaikesta huolimatta ON SE Kommeea tuo Melsu
Tämä kun on vähän mercedes painotteinen foorumi,kuvittelin josko tänne voisi laittaa juttua aiheesta,mutta ehkä se ei mene niin.
Pidän nyt kirjoittelussa vähän paussia,etsin 1982 tai vanhemman w123 mesen,ja laittelen sitten juttua sen pohjan hitsaamisesta.
Meleko niukalti vaan ruukaa niitä stooria täälä olemahan !
Itte ainaki nuarempana sen verran sammutellu mersunpohojia, isäukkovainaan hitsates ja myöhemmin ittekki niihi paikkoja räkiny,
notten ny niin kauhian isoja viboja ainakaan hitsuuhommista saa
Luonnollisesti mitenkään vanhempien autoihin tehtyjä töitä väheksymättä
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Onhan näitä diisselisportteja ollut ainakin vuodesta 1977. Silloin 123 300 CD oli kova sana. Siinä parrat tutisi, kun kaikki 79 hevosta päästettiin irtiPappi kirjoitti:Urheiluauto, jossa diesel moottori. Kymmenen vuotta sitten tämmöselle olisi yskitty "partaan".
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Juu, harmillista vaan että vain jenkkiparrat tutisi, kotomaassamme esimerkiksi voitiin vain haaveilla...jusamb kirjoitti:123 300 CD oli kova sana. Siinä parrat tutisi, kun kaikki 79 hevosta päästettiin irti
Ja miksi juuri jenkkilässä? Sehän johtui öljykriisistä ja paikallisten viranomaisten taloudellisuus/päästövaatimuksista autonvalmistajille. Malliston keskikulutusta (ns. CAFE) saatiin MB:lläkin mukavasti laskettua kun tarjolle tuotiin paljon dieselmalleja. Siihen asti kun oli ollut tarjolla pelkästään pesnoja ja niistäkin suurin osa sieltä isoimmasta päästä ( V8 ).
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Alusta vaikutti olevan melkosen virheettömässä kunnossa auto oli sunnuntai-torstai ruostesuojauksessa,Dinitrol lisäturvakäsittely tehtiin.
Eibachin ProKit saapui matkahuoltoon keskiviikkona.
Kuvassa keskellä clk.n alkuperäinen takajousi.
Aika mukava tuli ajella.Tuo avantgarde/sport jousitus mikälie tuossa ihan ok.mutta hieman turhan pintakova.
Nythän tällä ajelis jo huvikseen (kunhan saisi vähän tehoa lisää).
Paremmin nämä vanteet tähän sopii kuin E-sarjalaiseen,siis omasta mielestä.
Vaihtelin vielä keltaisten parkkien tilalle Osramin coolbluet,näyttää paremmalta xenonien kanssa.
Eibachin ProKit saapui matkahuoltoon keskiviikkona.
Kuvassa keskellä clk.n alkuperäinen takajousi.
Aika mukava tuli ajella.Tuo avantgarde/sport jousitus mikälie tuossa ihan ok.mutta hieman turhan pintakova.
Nythän tällä ajelis jo huvikseen (kunhan saisi vähän tehoa lisää).
Paremmin nämä vanteet tähän sopii kuin E-sarjalaiseen,siis omasta mielestä.
Vaihtelin vielä keltaisten parkkien tilalle Osramin coolbluet,näyttää paremmalta xenonien kanssa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
hieno on joo muttaatuota.. junaradalla ja mutkan takana ehkä mä pitelenki omaa pirssiä turhanki tarkan oloisesti ja kilanderi on hajamielisesti jättäny autonsa yöksi tuohon parkkiin
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Eibach lienee yksi parhaita mukavuuden osalta, H&R ihan kiva korvike joskin hieman pintakovempi ja kokonaisuudessaan jäykempi.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
On se hieno juu (lievästi ilmaistuna.. )
Asiallisesti just jätetty radalle kuvauksien ajaksi, taisit saada sen "kohauksen" aikaa mitä yrititkin?
Asiallisesti just jätetty radalle kuvauksien ajaksi, taisit saada sen "kohauksen" aikaa mitä yrititkin?
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Ensimmäinen työkeikka tämän kanssa tehty.Kävin meren rannalla yhdistämässä Venäjää eurooppaan-NordStreamin hommia siis.
Lähtiessä tankkasin tankin täyteen.
Ajotietokone näytti 6,2l/100km.
Keskinopeus 85 km/h.
Takaspäin tullessa tankkasin tankin taas täyteen,tripissä 210 km.
15 litraa meni.
Eli aika tasan litran huijaa ajotietokone.
Kunhan Tuikku laittaa vääntöä oikeaan kohtaan,niin jos tuo rauhallisen matka-ajon kulutus tuosta vähän asettuisi tolkullisempiin lukemiin.
Lähtiessä tankkasin tankin täyteen.
Ajotietokone näytti 6,2l/100km.
Keskinopeus 85 km/h.
Takaspäin tullessa tankkasin tankin taas täyteen,tripissä 210 km.
15 litraa meni.
Eli aika tasan litran huijaa ajotietokone.
Kunhan Tuikku laittaa vääntöä oikeaan kohtaan,niin jos tuo rauhallisen matka-ajon kulutus tuosta vähän asettuisi tolkullisempiin lukemiin.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Onnittelut kaimalle coupen hankinnasta
Outoja mielikuvia tuo raiteiden päällä kuvaukset toki mikään runkoraide eikä ne junat ajallaankaan kulje. Joten ehtii hyvin siirtää kunnes Mersun herkät renkaat "kuuntelee" maaperän värähtelyjä
Outoja mielikuvia tuo raiteiden päällä kuvaukset toki mikään runkoraide eikä ne junat ajallaankaan kulje. Joten ehtii hyvin siirtää kunnes Mersun herkät renkaat "kuuntelee" maaperän värähtelyjä
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Kimmo Koo kirjoitti:Onnittelut kaimalle coupen hankinnasta
Kiitoksia,tänään tulikin pyörittyä teilläpäin,mikä on melko harvinaista-useammin tulee poikettua esim.Liettuassa kuin Turun tienoolla.
(mikä lie,johtusko niistä tunneleista )
Matkalla mukaan tarttui cdi mersun "yleistyökalu",ja kesävanteet jotka kääritty Hankook ventus v12 evo renkaisiin.
Vanteet kun erilaiset edessä/takana,kumiloitten koot myös eriparia:
225/40-18 ja 255/35-18
Nyt ei vissiin laiteta kuveja,onhan noita renkaita ja vanteita nähty .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----