Replicat 7,5 x 17" et 35

Lorinser 8 x 16" et 32, projekti...


Lorinser D93 8 x 17" et 37-44

T. Masa
Kantikashan on tuo pirssikin...Haikara kirjoitti:Omituinen kantikas lookmasa66 kirjoitti:Tässäpä nämä omani:
Replicat 7,5 x 17" et 35
Lorinser 8 x 16" et 32, projekti...
Lorinser D93 8 x 17" et 37-44
T. MasaJotenkin huonosti omaan silmään sopiva malli noissa ylemmissä
Tokat kiilloitettuna![]()
Nuo Replicat on komiat!masa66 kirjoitti:Kantikashan on tuo pirssikin...
Jännää miten nuo vanteet jakaa mielipiteet, ite en osaa kuvitella lankkuun "risu/puolavanteita" ollenkaan....![]()
T. Masa
Luulen että Haikara tarkoittaa tuota kehää joka on monikulmainen. Osuu omaankin silmään.eseestie kirjoitti:Nuo Replicat on komiat!masa66 kirjoitti:Kantikashan on tuo pirssikin...
Jännää miten nuo vanteet jakaa mielipiteet, ite en osaa kuvitella lankkuun "risu/puolavanteita" ollenkaan....![]()
T. MasaRisuvanteista en tykkää oikein ollenkaan...
<- Tätä kommenttia ei pidä käsittää siten että myisin nuo bimmerin BBS:t.
Kiitos tarjouksesta, mutta tällä kertaa ei onni suosinut teikäläistä.xr kirjoitti:kyllä noista vois kahvin tarjota jos suorat niin vois pulaakin harkitaeseestie kirjoitti:On vieläpä aiva ylimääräiset...
Pitäisikös nuo puhaltaa puhtaiksi jollain muotoa? Ajattelin myös jarrunesteellä kokeilla puhdistaa...Sergey kirjoitti:väriä päälle ku olis jo ja bimmeristeille mahdollisuus! mikää ei oo häpeällisempää ku likanen/hapettunut vanne.
Hyvännäköset vanteet.jake_87 kirjoitti:tommoset pitäis alle laittaa ei kuvan vanteet mutta samanlaiset
Mikäs tuo taustalla oleva W123 "lowrider" on?Naamis kirjoitti:http://s164.photobucket.com/albums/u19/ ... 010093.jpg tuommoset mulla. Brock b2 9x16.
Maski on kyllä hieno. Pitäny ostaa uus, entinen avarimaski meni silipuksi ku lintu halus lentää siitä läpi.
Onkohan tuossa lukenu kuitenkin KBA:n perässä ET-luku? Semmosia on ollu ainaki, että on vannepajalla kustomoitu tai ehkä jopa jo tehtaalla on tehty pienempään erään vanteista isompi ET sorvaamalla kiinnitystasosta enemmän tavaraa pois. Valumuotissa ollut ET-luku on sitten hiottu/meistattu yli ja jonnekin puolan taakse tms. meistattu uusi. Jos tietyn näkösistä vanteista vaikkapa 95% myydään samalla ET:llä, niin on kustannustehokkaampaa merkitä jo valussa luku ja meistata muutamiin poikkeuksiin ne uudet merkinnät.Samuli H kirjoitti:...ja tilalle tuli 8x16 e11 Ronal R9:t. Mikähän on ollut ideana meistata kba numero suttuun?
Vanteen takana lukee ET11 mikä todennäköisesti onkin oikea. Jotenkin tulee mieleen että noita ei ole jostain syystä haluttu liikenteeseen Saksassa, käsittääkseni siellä tuo hyväksymisnumero pitää olla näkyvissä.Easy Rider kirjoitti:Onkohan tuossa lukenu kuitenkin KBA:n perässä ET-luku? Semmosia on ollu ainaki, että on vannepajalla kustomoitu tai ehkä jopa jo tehtaalla on tehty pienempään erään vanteista isompi ET sorvaamalla kiinnitystasosta enemmän tavaraa pois. Valumuotissa ollut ET-luku on sitten hiottu/meistattu yli ja jonnekin puolan taakse tms. meistattu uusi. Jos tietyn näkösistä vanteista vaikkapa 95% myydään samalla ET:llä, niin on kustannustehokkaampaa merkitä jo valussa luku ja meistata muutamiin poikkeuksiin ne uudet merkinnät.Samuli H kirjoitti:...ja tilalle tuli 8x16 e11 Ronal R9:t. Mikähän on ollut ideana meistata kba numero suttuun?
Jarruneste imeytyy maaliin ja tekee laikukkaaksi. EIkä maali enää tartu ellei puhalla alumiinille.eseestie kirjoitti:Pitäisikös nuo puhaltaa puhtaiksi jollain muotoa? Ajattelin myös jarrunesteellä kokeilla puhdistaa...
Suurinosahan tuosta on ihan vaan p*skaa mikä lähtee varmaan ihan vedellä tai jarrucleanerilla pois...