Nahkajakkaroiden hoito ??
Nahkajakkaroiden hoito ??
Tässä jäänyt 560 SELlin edistyminen webaston takia hieman paikalleen polkemaan mutta jospa jotain yrittäisi, osia odotellessa, eteenpäin eli mitenkäs noita nahkapenkkejä voisi hoitaa/pestä , ainut mitä nahan hoidosta tiedän niin "marseisaippialla" olen joskus asusteita pessyt mutta entä auton penkit
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
-
Ravitarvikeliikkeeseen mars! Siellei ole hienoja nimiä aineissa mutta OVAT laadukkaita. Hinnasta puuttuu "Carlake-lisä", eli kympillä puoli litraa ihan maailmanluokan mehilaisvahaa sisältävää öljyä olen ostellu. Ite oon elvyttäny monet nahat satulaöljyllä/rasvalla. Sikana ainetta pintaan niin ettäon ihan "märkä" ,jonka jälkeen sisätilalämppäri tai auroingon valolla auto KUUMAKSI. Imee ihan hemmetisti mutta lohkeillukin nahka tulee aika hyväksi. Ylimääräiset pyyhitään pois.
Sitten jos on paha niin ihan hionta, maali ja käsittely, aineita löytyy vaikka huonekalukaupasta ja netistä ohjeita kun kuuklettaa vaikka millä mitalla.
Sitten jos on paha niin ihan hionta, maali ja käsittely, aineita löytyy vaikka huonekalukaupasta ja netistä ohjeita kun kuuklettaa vaikka millä mitalla.
- Juokse sinä humma kun se on sinun homma -
Kempakko kirjoitti:Ravitarvikeliikkeeseen mars! Siellei ole hienoja nimiä aineissa mutta OVAT laadukkaita. Hinnasta puuttuu "Carlake-lisä", eli kympillä puoli litraa ihan maailmanluokan mehilaisvahaa sisältävää öljyä olen ostellu. Ite oon elvyttäny monet nahat satulaöljyllä/rasvalla. Sikana ainetta pintaan niin ettäon ihan "märkä" ,jonka jälkeen sisätilalämppäri tai auroingon valolla auto KUUMAKSI. Imee ihan hemmetisti mutta lohkeillukin nahka tulee aika hyväksi. Ylimääräiset pyyhitään pois.
Mikäs mulla mahtaa olla penkkien status? Muut penkit on ikäänkuin "mattaa" ja "uudemman" näköistä mutta kuskin penkin istuinosa on alkanut hinkaamisesta menemään kiiltämisen puolelle ja painunut pussille vaikka olen 67kg...
Minkälaiseksi nuo penkit menee moisella vahakäsittelyllä?
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
-