Ettei vaan ole webaston pumpun napsutusXUX63 kirjoitti:yritetään nosturilla löytää takapäästä kuuluva "napse".
Suksin E220CDi VäyVäy
Montuissa napsahtelee muttei löytynyt pikaisella tonkimisella kun konttorilla katseltiin.jusamb kirjoitti:Ettei vaan ole webaston pumpun napsutusXUX63 kirjoitti:yritetään nosturilla löytää takapäästä kuuluva "napse".
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Hätäkös sinulla. Japanin autoteollisuus on stopissa. Kohta tuulipukukansa maksaa maltaita vähän ajetusta tojotasta,kun ei uusiakaan saa.Eldorado kirjoitti:Juu tuo Akin auto aiheuttaa kyllä jonkinasteista , mutta eipä ole tällähetkellä valuuttaa auto-investointeihin.
Siinä on tilaisuutesi, rikkaus on ovella
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Juu, niin oli. Kattelin vaan EPC:stä että löytyiskö sieltä jostain "vaijeri" mutta löytyi vaan tuommoinen vaijerihissi ja sillä kyselin tarkennusta väy-tietäjiltäRoisto kirjoitti:Kyllähän noissa Heikin linkittämissä KL:n osissa oli vaijeri. Sitä vaijeria ei välttämäti saa irrallaan varaosaliikkeestä – vaijeriliikkeestä ehken.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tuon yhden hehkun työllistävä vaikutus oli lähes koko seutukunnalle positiivinen mutta vaihdettu sekin nyt on - myös se yksi ehjäkin on vaihdettu uuteen ehjään Onpas kiva kun ei hehkuvalo muistuta olemassaolollaan ajamaan lähtiessäXUX63 kirjoitti:Perkules, yks hehku valmiiksi katkaistu
Minähän se vasta nuukapihi olenkindealer kirjoitti:Pelkän vaijerin meinaat vaihtaa lasinnostimeen ? Jovi on mainostanu itteesä nuukapihiks niin nyt tuli tämmönen tieto
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Hehkuhommassaki ois säästyny töitä ku oisit vetässy sen uuren hehkun nippusiteellä jakotukkiin kiinni
On nimittäin tuommonenki "korjaus" vastaan tullu
Lasinnostimeen iliman muuta uus vaijeri puuilosta
On nimittäin tuommonenki "korjaus" vastaan tullu
Lasinnostimeen iliman muuta uus vaijeri puuilosta
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
w202 o samannäkönen vaijerihässäkkä ja siitä oli muovit rikki, eli ei olis auttanu vaijerin vaihto.. ja ostin vajaal kuudelkympil koko hässäkän. se o tosi paskaa ja ohutta muovia mitä ne osat on. Surkea ilmestys.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Hyvät on kartat nyt kiitos TapsanXUX63 kirjoitti:Illemmalla jos vaan ehditään niin kokeillaan Tapio89:n muokkaamia karttoja autoon. Nämä ei ole Comandiin
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Mitähän sitä kesäksi alle.... Minä en oo niinku Kilanderi vaan kyselen ensin mielipiteitä ja sitten hankin mikä nuukapihille passaa
Lorinseria:
Carlssonia:
Wannabe-AMG:ta:
Avaria, aitoo...
...ja sitten ei:
Vai pitikö tästä oikein äänestyskin väsätä
Lorinseria:
Carlssonia:
Wannabe-AMG:ta:
Avaria, aitoo...
...ja sitten ei:
Vai pitikö tästä oikein äänestyskin väsätä
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Oishan nuo umpinaiset AMG Monoblock II:t on samoissa hinnoissa ku Carlssonit mutta vähän kahden vaiheilla vielä että pitäiskö olla vähän tummanpuhuvammat
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
10" leviät pellit mennee taakse nätisti ja etteen 9", 10,5" tullee ton 0,5" yli kaarenjovihava kirjoitti:Linttaklubi suosittelee: Peltivanteet ja ufåt, ei harmita jos vähän kanttariin ottaa
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Kyllähän nuo monoblockit on varma valinta, toimii aina. Kunhan ottaa tarpeeksi leveät ettei ne huku ihan kokonaan lokareiden uumeniin. Joku 9x18 olisi melkoisen bueno. Vähän harmittaa kun möin omat aikoinaan pois Tai oikeastaan se etten ostanut niitä uutena enempää, 550€ muistaakseni sarja, 9x18 orkkis OMG:t.
En uskaltanut käydä pihassa ettet nää mitkä vanteet mulla on Väyn alla vaikka Ykan kautta kolistelinpp d kirjoitti:Suxile haaste: mie tarjoan Kuubalaisen sikari ko olet kesän ajellu tuomoset vantheet Väyryn alla
Tuli kuukausi tankkailuja täyteen eli 322.34 litraa on holahtanut + puolisen tankkia kaupanpäälle tullutta. Sikäli harmittaa että räpätillä ois mennyt 500 litraa rikki
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Täysin samaa mieltä ja edelleenkin totean, että vaikka moni muuta väittää, niin 320 cdi ei vie matka-ajossa mahdottomia. Alle kuuden lukemat ovat hyvin todellista arkipäivää järkevällä ja maltillisella ajolla.dealer kirjoitti:Automaattilaatikolla. Ilmastointi päällä kaiken kesää, webastolla kellolaite ja sillä esilämmitys joka kerta pakkasella.dealer joskus kirjoitti:Väykky oli kyllä mukava yllätys kulutukselleen, kovilla pakkasilla meni kuutta ja puolta kun webastolla lämmiteltiin ja matkassa 5-6.
Kyseessä 220cdi sedan -98.
Kokemukset 30 tkm matkalta.
Väitteet joiden mukaan väykyt kuluttavat dieseliä litratolkulla tehtaan ilmoittamaa enemmän eivät mielestäni pidä paikkaansa.
Tuskin kuitenkaan tietoisesti valehdellaan kulutusta suuremmaksi kuin se oikeasti on, eihän siitä olisi hyötyä kenellekään.
Laskuvirheitä ?
Pelkkää kaupunkipyöritystä ja odotuksena ollut viiden litran kulutus ?
Matka-ajossakin vie 7-8 litraa vaikka luvattu 5-6, siis jotain pielessä - ajetaan vaan menemään eikä käytetä ajopeliä Starin piuhassa ?
Onhan se totta, että kaupungissa sitten enemmän.
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku