W204 ja muistikortti
W204 ja muistikortti
Mikä on kun ei PCMCIA portista toimi muistikortti, 4G:an SD korttia olen kokeilu, muta ei ala pelittämään. Yrittää lukea mutta, tulee näyttöön vain että ei soitettavia kappaleita.
En ole kokeillu
Voi olla että pelittäis, PCMCIA korttilukijassa oli tuki neljään gigaan niin hommasin sellaisen, pitää käydä uudestaan kaupan kautta
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
Re: W204 ja muistikortti
Tukeeko PCMCIA-adapterisi SD HC kortteja? 4 GB:n SD kortteja on olemassa mutta ovat erittäin harvinaisia. Valitettavan paljon on myynnissä noita PCMCIA-adaptereita jotka eivät tue SD HC kortteja (yleensä 2 GB:een asti SD-kortit on "tavallisia").zezse kirjoitti:Mikä on kun ei PCMCIA portista toimi muistikortti, 4G:an SD korttia olen kokeilu, muta ei ala pelittämään. Yrittää lukea mutta, tulee näyttöön vain että ei soitettavia kappaleita.
Missä formaatissa musiikkikappaleet olivat? iTunes:in (Applen) aac ei toimi, mp3 toimii ja olisko NTG4:ssa toiminut myös vma. Ohjekirja kertoo kyllä rajoitukset (tiedostojen määrän, hakemistojen määrän, mp3 parametrit jne.).
PCMCIA-adapterissa piti olla tuki SD korteille. Lukija on sellainen 5in1 lukija.
Ihan MP3:sta olen kokeillu ja ihan muutamalla biisillä myös etten ole pukannu korttia täyteen. VMA:t pitäisi toimia mutta en ole saanut toimimaan vaikka olen yrittäny poltella niitä myös levylle ja tiedostot on olleet parametrien puitteissa. MP3:ssa ei ole poltettujen kanssa mitään ongelmaa ollu. Mahtuuhan noita kappaleita levyllekkin 6x4.7gigaa...
Kokeilen sitä 2gigan ja kahtellaan uudestaan sitte.
Ihan MP3:sta olen kokeillu ja ihan muutamalla biisillä myös etten ole pukannu korttia täyteen. VMA:t pitäisi toimia mutta en ole saanut toimimaan vaikka olen yrittäny poltella niitä myös levylle ja tiedostot on olleet parametrien puitteissa. MP3:ssa ei ole poltettujen kanssa mitään ongelmaa ollu. Mahtuuhan noita kappaleita levyllekkin 6x4.7gigaa...
Kokeilen sitä 2gigan ja kahtellaan uudestaan sitte.
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
Et sanonut siitä muistikortistasi mitään, onko se SD vai SD HC kortti? Jos adapteri tukee SD-kortteja niin se todennäköisesti ei tue SD HC-kortteja. Ainakin kaikki jotka itse olen nähnyt SD HC:ta tukevan mainitsevat sen myös kortin tiedoissa.zezse kirjoitti:PCMCIA-adapterissa piti olla tuki SD korteille. Lukija on sellainen 5in1 lukija.
Sillä 2 gigan kortilla tosiaan kannattaa kokeilla, se on aika varmasti "pelkkä" SD-kortti.