M E S E N Jousipuristimet ! nimim. JuMu S hoitaa asiaa !
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
tarttee myöntää, että on usiamman kerran käyny kans mielessä, että mitä jos... no onhan niitä sitten tullu vaiheltua mitä usseemman kerran niitä vaihtelee eipä sitä sillai ennää kattele, ottaa vaan pois ja laittaa uuven taikka jonkun muun takasinHarri kirjoitti:Puristimet ovat nyt helsingissä. Melko jännää oli irrottaa W126:n etujousi.
Siinä vaiheessa, kun jousi on "litteäksi" ruuvattuna kädessä ei voi välttyä ajatukselta "mitähän tapahtusi, jos toi nyt pettäis? ".
Iskarin yläpään irroittamalla sai hieman enemmän tilaa.
katoikko Harri sen jousilautasen että oli kunnossa
Mullakin on Klannin puristimet ja on ollu ihan omassa taloudessa kovassakin käytössä. Aluks tuli ajateltua ja pelättyä liikaakin, enää en ajattele vaan luotan puristimiin hyvin on lautaset kestäny ja pitäny jousen kyykyssä. Vahvaa ainetta on nuo Klannit.touhottaja kirjoitti:tarttee myöntää, että on usiamman kerran käyny kans mielessä, että mitä jos... no onhan niitä sitten tullu vaiheltua mitä usseemman kerran niitä vaihtelee eipä sitä sillai ennää kattele, ottaa vaan pois ja laittaa uuven taikka jonkun muun takasinHarri kirjoitti:Puristimet ovat nyt helsingissä. Melko jännää oli irrottaa W126:n etujousi.
Siinä vaiheessa, kun jousi on "litteäksi" ruuvattuna kädessä ei voi välttyä ajatukselta "mitähän tapahtusi, jos toi nyt pettäis? ".
Iskarin yläpään irroittamalla sai hieman enemmän tilaa.
katoikko Harri sen jousilautasen että oli kunnossa
Mersuja
-
Just jutusteltiin Klasun kanssa, rutistimet ovat minun tallissani mutta en ehhi nyt alkaa kotvaan puristelemaan.
Ongelma on siinä että olen vielä ens viikkoon asti reissussa, vaan jos joku OSOKkilainen miittiinlähtijä net hakkee meiltä ja ottaa mukkaan niin minulle passaa
Ongelma on siinä että olen vielä ens viikkoon asti reissussa, vaan jos joku OSOKkilainen miittiinlähtijä net hakkee meiltä ja ottaa mukkaan niin minulle passaa
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
-
Ei minullakaan ole vielä välttämätön kiire, katsastus elo-joulukuu, mutta sulien kelien aikaan kuitenkin mielellään. No tietysti ennen metsästystouhujakin vois homman hoitaa pois käsistä.
Jos et Jovi ala itse vaihtamaan lähiaikoina, ja tulee nyt ilman koukkauksia jonkun mukana, niin käy tämäkin järjestely.
Jos et Jovi ala itse vaihtamaan lähiaikoina, ja tulee nyt ilman koukkauksia jonkun mukana, niin käy tämäkin järjestely.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
-
Kiitoksia kovasti !Klasu kirjoitti:Puristimet toimitettu xuxin hellään huomaan. Ovatten siis huomenna Ukkohallassa..
Toivottavasti ei tullut ylimääräisiä mutkia matkaan.
Eikö entinen körttivetinen tule ihan itte paikalle.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05