Kuvia automaatti laatikon sisältä turbin lukon solenidi ym

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Vastaa Viestiin
Miksutii
Viestit: 116
Liittynyt: 12.7.2007 1:13
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Miksutii »

Laitetaas nyt tännekkin vaikka tuossa sana pari vaihdettiinkin CDI203 kanssa ,mutta taas ilmeni lisää.

Autohan on siis C270CDI -02, 240tkm ajettu automaatti, jonka toin tämän viikon tiistaina suomeen.

Autoa ei ole tarkoitus kilvittää ennen kesää,vaan katsella kaikki paikat kuntoon että auto on tip top.

Vaihdelaatikossa seuraavanlaista ongelmaa:

-Pienellä nopeudella kun runttaa monon rintapeltiä vasten niin heittää joskus vapaalle? (luistonesto päällä)

- Välistä lukitsee kakkosvaihteen päälle, auton sammutus ja meno jatkuu normaalisti

-2-3. vaihdon välissä kierrokset pääsevät nousemaan kaasujalan asennosta riippuen 100-500 rpm

Itse olen ajatellut omassa päässäni seuraavan toimintasuunnitelman:

-Ohjainboksin (vänkärin jalkotilan) puhdistus& kuivaus

- Turbiinilukon solenoidin vaihto

- johdinlevy uusiks

-uudet ölkät ja suodatin ,joku tonni ajoa ja uusiks

Sit tämmönen utelu että onko tässä autossa edes vaihteiston öljytikkua? ainakaan en ole mistään tuollaista löytänyt konepellin alle vilaistessa
:shock:

Tällä hommalla ei oo mulla kiire ,koska on monta rautaa tulessa muutenkin, mutta joku varmaan osaa teistäkin sanoa että onnistuuko tällaiselta matti meikäläiseltä noitten vaihto? ja joutuuko laatikon ottamaan ns "pöydälle" osien vaihdon vuoksi?

Nimimerkillä melkein kaikkea muuta on tullut kokeiltua paitsi automaattilaatikon purkua..
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4283
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Noihin hommin ei laatikoa ei tarvitse otta alas ja onnistuu kyllä jos on jotain touhunnut, tikkua ei ole sen saa tehtyä 4mm valkoisesta nailon putkesta mitä myy tarvike liikeet ~3€ siihen merkki oikea öljyn taso on 64.4mm pohjasta ylös mittauna öljy 80c kone käynnissä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Tombha
Viestit: 33
Liittynyt: 19.10.2010 20:29
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja Tombha »

Aki P kirjoitti:
jolle kirjoitti:
Tombha kirjoitti:Mikähän vika voisi olla -98 290TD:n laatikossa kun kakkoselta kolmoselle vaihtessa sellanen väli että kierrokset ehtii nousta lähes 1000 kierrosta ennen kuin kytkee kolmosen :?:
Onko öljyä tarpeeksi?
Luultavasti kolmosen pakka tai tiiviste mennyt. Löytyy semmosen 290:n täyrempattu loota hyllystä jos tarvetta.
Toinen laatikko on jo hommattu mutta jos olisi helppo korjata niin ei tarvitsisi ruveta jumppaamaan toista laatikkoa paikalleen
W210 290TD
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4283
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Kun näitä Vikakoodeja (usein syynä huonot öljyt/johdinlevy)
Kuva

mahdolisia syitä...
Kuva

Kuva

salasana takaa löytvä valikko
Kuva

Kytkentä paine
Kuva

Kuva

Kuva
vapaala
Kuva
Viimeksi muokannut CDI203, 05.11.2011 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Miksutii
Viestit: 116
Liittynyt: 12.7.2007 1:13
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Miksutii »

Huomasin tuossa,kun auto on noin kuukauden seisoskellut tallissa ja tuohon käyttörakkineen katsastuskuntoon saatteluun panostettu tässä enemmän aikaa niin nyt kun liikuttelin merssua tallista pois ja pihaa hieman kiersin (ei sillä että mk2 mallin golffin jälkeen polttelis päässä tuolla ajamaan :twisted: ) huomasinkin että ei perkele anna vaihtaa sporttia winterille eikä käyttää käsivalinnalla vaihteita? mikäs vi**u tähän nyt on tullu? ohjainboksi katsottu, erittäin vähän märkää, korkeintaan 10ml tuli ulos kun lämmön kanssa yritin tyhjentää vaa tyhjästä on paha nyhdästä..
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4283
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Miksutii kirjoitti:Huomasin tuossa,kun auto on noin kuukauden seisoskellut tallissa ja tuohon käyttörakkineen katsastuskuntoon saatteluun panostettu tässä enemmän aikaa niin nyt kun liikuttelin merssua tallista pois ja pihaa hieman kiersin (ei sillä että mk2 mallin golffin jälkeen polttelis päässä tuolla ajamaan :twisted: ) huomasinkin että ei perkele anna vaihtaa sporttia winterille eikä käyttää käsivalinnalla vaihteita? mikäs vi**u tähän nyt on tullu? ohjainboksi katsottu, erittäin vähän märkää, korkeintaan 10ml tuli ulos kun lämmön kanssa yritin tyhjentää vaa tyhjästä on paha nyhdästä..
Öljyä ohjaus boxsissa ei saa olla yhtään

sitä myös siellä läpivienti tepselissä mistä sitä vuotaa
rittää syyksi että ei vaihda
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Miksutii
Viestit: 116
Liittynyt: 12.7.2007 1:13
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Miksutii »

Uskaltaskohan tuonne boksin sisälle suihkauttaa kontaktispraytä? boksin töpseleihin sitä tarjosin ja laatikosta tuleville liittimille mutta tuonne boksin sisälle en uskaltanu mennä ruikkimaan. Johdot olivat öljyiset, sen tunsi ja näki. Pitää tuossa kun lakkaa köyhtymästä niin käydä kyselemässä vähän hintapolitiikkaa millä nuo lähiseudun mersukorjaajat alkais sitä laatikkoa laittamaan.. Itellä ku ei ole muuta nosturia kuin tunkki..
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4283
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Miksutii kirjoitti:Uskaltaskohan tuonne boksin sisälle suihkauttaa kontaktispraytä? boksin töpseleihin sitä tarjosin ja laatikosta tuleville liittimille mutta tuonne boksin sisälle en uskaltanu mennä ruikkimaan. Johdot olivat öljyiset, sen tunsi ja näki. Pitää tuossa kun lakkaa köyhtymästä niin käydä kyselemässä vähän hintapolitiikkaa millä nuo lähiseudun mersukorjaajat alkais sitä laatikkoa laittamaan.. Itellä ku ei ole muuta nosturia kuin tunkki..
pura boxsi onnisttuu pitkiltä sivuilta vaikka veitsillä kampeamalla ja sinne jotain puhdistus/rasvan poisto ainetta suhautta minkä jälkken antaa kuivua avonaisena rauhassa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Slant6
Viestit: 34
Liittynyt: 21.1.2008 21:19
Paikkakunta: Tampere

vaihteistonohjausboksin puhdistus

Viesti Kirjoittaja Slant6 »

Itse tein näin:

http://mese.fi/forum/viewtopic.php?t=28 ... highlight=

Käytännössä boksi varovasti kampeamalla auki ja käytin crc:n elektroniikan puhdistus spraytä (CRC precision cleaner). Aika samanlaista kuin brakecleeneri.

Ainakin toistaiseksi toimii, kun ajelin muutaman kymmenen kilsaa ja sammutin ja käynnistin auton muutaman kerran.
Miksutii
Viestit: 116
Liittynyt: 12.7.2007 1:13
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Miksutii »

Kysytäämpä nyt tämäkin ku tämähän ei vielä ainakkaan maksa (täällä foorumilla ) että kuuluuko vikaan että kakkonen on näköjhään kokoajan päällä? ei ja ku laittaa vaihteen silmään niin terävästi töksähtää liikkeelle? tosiaan auto seisoo tallissa että ei sen puoleen oo hoppua, kun ei töistä ole tietoa ja verotusta ei ole aloitettu.. Pittääpä puhistaa nuo töpselit ja johdot ja boksi bräkleenillä...
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Miksutii kirjoitti: kuuluuko vikaan että kakkonen on näköjhään kokoajan päällä?
Ainakin Rouvan S203:ssa oli näin.
Yritä saada vikakoodit nollattua laatikosta ja kokeile toimiiko sen jälkeen.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4283
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Miksutii kirjoitti:Kysytäämpä nyt tämäkin ku tämähän ei vielä ainakkaan maksa (täällä foorumilla ) että kuuluuko vikaan että kakkonen on näköjhään kokoajan päällä? ei ja ku laittaa vaihteen silmään niin terävästi töksähtää liikkeelle? tosiaan auto seisoo tallissa että ei sen puoleen oo hoppua, kun ei töistä ole tietoa ja verotusta ei ole aloitettu.. Pittääpä puhistaa nuo töpselit ja johdot ja boksi bräkleenillä...
kuvaus sopii laatikon vikatilaan
Ruoja kirjoitti:
Miksutii kirjoitti: kuuluuko vikaan että kakkonen on näköjhään kokoajan päällä?
Ainakin Rouvan S203:ssa oli näin.
Yritä saada vikakoodit nollattua laatikosta ja kokeile toimiiko sen jälkeen.
vikatiloja kun tulee sopivista vioista riittävästi niin jämähtää siihen
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Miksutii
Viestit: 116
Liittynyt: 12.7.2007 1:13
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Miksutii »

Noniin , toisaalta hyvä että siellä sitten on vika koko ajan päällä, ettei tosiaan oo mekaanisesti "jumissa". kiitokset vastauksista, taas saa vähän sielulle rauhaa...
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4283
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Laitetaan vaha linki tännekkin(saatoi olla jo tuolla aikeiseminkin) jospa jollekin jotain

http://www.scribd.com/doc/37436253/722-6#outer_page_22

E: http://www.transgo.org/Research/TechDat ... 2_6-VB.pdf
Viimeksi muokannut CDI203, 29.11.2014 0:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4283
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Venttili koneisto, venttili pöytä kirstys arvoja

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Ventilikoneiston pultit 8NM
sivuissa/päädyssä olevat luukut 4NM
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1936
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

CDI203 kirjoitti:
salasana takaa löytyvä valikko
Kuva
Vähän off-topicia mutta kun tuo valikko tuli mainittua niin pienellä fixillä sinne pääsee ilman salasanaakin, jos jollakin on tarve noita käyttää (kuva simulaattorista kun ei ole sopivaa autoa pihalla).

Kuva
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Mitä tuo turbiinilukon nappula tarkoittaa tuolla salasanavalikon takana?

Tässä pitäisi keksiä jotain millä hillitä turbiinilukon toimintaa.
Pihalla köllöttelee S400cdi huollokki mihin pitäisi saada jotain tolkkua.
Tarina on kutakuinkin näin että oli laatikko poksahtanut -> mersulta vaihtoaski tilalle-> turbiinilukko kytkeentyessään saa aikaan valtavan aasinpotkun, menee kerralla jäykäksi vaikka pitäisi luistattaa. -> johtosarja ja poksi vaihdettu -ilman vaikutusta -> venttilikoneistoakin kokeiltu vaihtaa, oli kuulemma ollut jonkunlainen merkitys mutta ei suuri, ja vanha takaisin. Lintosella oli tuo viimeinen kokeilu tehty.
Vaikka pulssi on luokkaa 50 (0-255) niin on ihan yhtenäistä puuta.

Pystyykö tolla em. napilla vaikuttamaan siihen? Ja cdi203 teki avaimenkin siihen mutta ei pelannut se.
Ja onko tuo miten vaikea murtaa tuo suojaus? :)

Jos ei muuta niin muutan turbiinilukon ohjausventtiilin jousta jäykemmäksi. :lol:
Tähdellisen parantola
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4283
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

tähtikuljettaja kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:
salasana takaa löytyvä valikko
Kuva
Vähän off-topicia mutta kun tuo valikko tuli mainittua niin pienellä fixillä sinne pääsee ilman salasanaakin, jos jollakin on tarve noita käyttää (kuva simulaattorista kun ei ole sopivaa autoa pihalla).

Kuva
Eikö offtopicin sijaan laitaa ennemin se pikkufix

E:jotain tiedostoa hiukan muttaa sen jonekin joskus
Kirjoitanut nytemmin hukaan...
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
EpeZZu
Viestit: 149
Liittynyt: 26.10.2010 13:56

No

Viesti Kirjoittaja EpeZZu »

No
Viimeksi muokannut EpeZZu, 19.2.2019 19:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Koitas käydä nollauttamassa laatikon oppinaisuus :roll:
Vai onko tuo ensimmäinen 5 vaihteinen vielä oppiva laatikko?
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Adaptiotietojen poisto ei poista vikaa. Jos se miksikään muuttuu niin hyvin äkkiä se oppii samaan kuin ennen poistoa.. :)
Se vaan kertoo jonkunasteisesta mekaanisesta/sähköisestä viasta jos laatikko ei käyttäydy normaalisti.
Tähdellisen parantola
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Aki P kirjoitti:Tänään piti uteliaisuuttaan tempasta auki tommonen w203:n tipronic loota. Monelta osin helpompi kuin vanhat 722.4/3 laatikot.
Oikeen mitään kunnollista vauriota ei vielä löytynyt vielä.
Oireet oli että ensin toimi jotenkin ajossa ja piti jonkinasteista ulinaa ja vaihdot omituisia. Sitten heittäyty ettei mennyt vaihde päälle ollenkaanja öljynpinta ei laskeutunut oli auto käynnissä tai ei, eli pumppu vialta kuulosti :?
Kaikki mekaaniset osat öljypumppua ja kitkapintoja myöten oli uutta vastaavia, ajomäärä n. 400tkm. Pohjassa ihan kauhea sonta eli varmaan jääny öljyt vaihtamatta. Oisko menny suodatin tukkoon ja sen takia tiltannu koko loota :shock: :?

Uudet tiivisteet ja vapaakytkimet ym ja pesun jälkeen nippuun. Loput viat ovat venttiilikoneistossa jos vielä oireilee
Selvisikö laatikon vikapaikka? Ilmaantui yksi vastaavat oireet omaava potilas :roll:
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4283
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

jolle kirjoitti:
Aki P kirjoitti:Tänään piti uteliaisuuttaan tempasta auki tommonen w203:n tipronic loota. Monelta osin helpompi kuin vanhat 722.4/3 laatikot.
Oikeen mitään kunnollista vauriota ei vielä löytynyt vielä.
Oireet oli että ensin toimi jotenkin ajossa ja piti jonkinasteista ulinaa ja vaihdot omituisia. Sitten heittäyty ettei mennyt vaihde päälle ollenkaanja öljynpinta ei laskeutunut oli auto käynnissä tai ei, eli pumppu vialta kuulosti :?
Kaikki mekaaniset osat öljypumppua ja kitkapintoja myöten oli uutta vastaavia, ajomäärä n. 400tkm. Pohjassa ihan kauhea sonta eli varmaan jääny öljyt vaihtamatta. Oisko menny suodatin tukkoon ja sen takia tiltannu koko loota :shock: :?

Uudet tiivisteet ja vapaakytkimet ym ja pesun jälkeen nippuun. Loput viat ovat venttiilikoneistossa jos vielä oireilee

Selvisikö laatikon vikapaikka? Ilmaantui yksi vastaavat oireet omaava potilas :roll:
Siinähän ne lukee likaa ja vapaakytkimet,
taikka sitten ventiili koneistossa jumitta niin että paine ei kulje oikeen
Jos/kun vapaa kytkin hajoaa kunnolla niin siihen jää,
Eikös ne astrumila jotain ykkösestä oleet kertoileet
Lisäksi sitten vielä ne muut mahdliset vammat mistä puhutiin
Vapaa kytkimet kuluu melko nopeasti jos turhia luistelevat
Vaikka sen öljyn puutteen takia
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Kuuluukos 2008 mersun automaattilaatikossa olla pyöreä magneetti öljypohjassa tehtaan jäljiltä?
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4283
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

jolle kirjoitti:Kuuluukos 2008 mersun automaattilaatikossa olla pyöreä magneetti öljypohjassa tehtaan jäljiltä?
pyöreä missä reikä keskellä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Juurikin sellainen. Lueskelin netistä että sellainen on tullut varusteeksi jossain 2000 luvun aikana :)
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4283
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Muovi klipsun paikka
Kuva

E: eli tappi muovin koloon
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
190dee
ST-mies
Viestit: 492
Liittynyt: 05.7.2007 21:29
Paikkakunta: Koskenkorva

Viesti Kirjoittaja 190dee »

Mikä mahtaa olla vikana kun 98 mallin c220cdi:n laatikossa, kun siinä on sellaista ongelmaa että auto yrittää kokoajan "ryömiä" kun autoa yrittää pitää tyhjäkäynnillä paikallaan jarrupoljin kevyesti painettuna.
Kyb venttiili on vaihdettu ja laatikko pelaa muutenkin aivan hienosti. Venttiilikoneiston putsausta olin ajatellut koittaa ensin ja öljynvaihtoa, mutta olisiko jotain korjausta muuta hyvä tehdä samalla.
[miitit]0000000111111111001110001[/miitit]
MB 190 3.0 TD IC
Sprinter 316cdi
MB 508D "Silakka"
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,
CDI203 kirjoitti:Muovi klipsun paikka

E: eli tappi muovin koloon
Liittyikö tämä klipsu johonkin aikaisempaan viestiin?

OT:
Pitäisi varmaan menna nukkumaan, kun luin otsikossa lukevan: "Kahvia automaattilaatikon sisällä..." :D

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4283
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Roisto kirjoitti:Moro,
CDI203 kirjoitti:Muovi klipsun paikka

E: eli tappi muovin koloon
Liittyikö tämä klipsu johonkin aikaisempaan viestiin?

OT:
Pitäisi varmaan menna nukkumaan, kun luin otsikossa lukevan: "Kahvia automaattilaatikon sisällä..." :D

t.
Risto
Kyllä ihan suoraan otsikoon... :)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 voimansiirto”