Käännetyt peltivanteet lankkuun?
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
joku noista mainitsemistasi. Kaikkien pitäs "sopia". Mutta mutta... mä laittasin 195/50 etee ja taakse 215/45. Vaihtoehtoisesti yhtä kokoa leveäämmät 205/50 ja 225/45. Olis saman näköset renkaat edes ja takana. Eli yhtä paljo saksalookkia... lakihan kaiketi vaatis 215 ja 235
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Niin siks eri mittaset profiilit että on sitä samaa näköä edessä ja takana. se o hölmön näköstä kun laitetaa eteen "vakio" kokoiset jotka ei veny ja sit leveemmälle vanteelle saman levyinen nii että tulee hirmuvenytetty. ja halkasijahan pitää olla sama just edellämainitun syyn takia. Eikä traktori look ole hieno muutenkaa.
Renkaalla ny ei oo sen kummemmin väliä, yhtä huonoja ne o kaikki, ei se nokia sen huonommin kestä ku muutkaan. Mä laittaisin falkenit niissä on hyvä stance! eniveis joku pyöreäolkainen Toyo Nankang Falken ny on suosikkilistojen kärkipäätä, falken ja nankang oon itte kokeillu ja falkenista ei mitää erikoista sanottavaa, nankangeissa heikko märkäpito pitkittäin kuten sutimises/jarruttelus, sivuluisu ei niinkää ongelma.
Renkaalla ny ei oo sen kummemmin väliä, yhtä huonoja ne o kaikki, ei se nokia sen huonommin kestä ku muutkaan. Mä laittaisin falkenit niissä on hyvä stance! eniveis joku pyöreäolkainen Toyo Nankang Falken ny on suosikkilistojen kärkipäätä, falken ja nankang oon itte kokeillu ja falkenista ei mitää erikoista sanottavaa, nankangeissa heikko märkäpito pitkittäin kuten sutimises/jarruttelus, sivuluisu ei niinkää ongelma.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
ei vaikuta. Vain esteettisyyskysymys, eihä se vannettakaan suojaa. Eipä noita matalaprofiilisia taida saada ollenkaan ilman?
pyöreäolkainen ei vetele nii paljo urissa eli se on siis renkaan kulman pyöreys, shoulder.
pyöreäolkainen ei vetele nii paljo urissa eli se on siis renkaan kulman pyöreys, shoulder.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=So
Onkos tollanen nyt pyöreäolkainen ja muutenniin ehdot täyttävä renkula? Nuita rekuloita näyttäis olevan kumpaakin kokoa, eli 205/50 ja 225/45.
Varmaan joutuu lähettämään sergeylle jonkun viski tahi konupullon, kun saa vihdoin renkaat alle. On hienoa kun saa apua.
Onkos tollanen nyt pyöreäolkainen ja muutenniin ehdot täyttävä renkula? Nuita rekuloita näyttäis olevan kumpaakin kokoa, eli 205/50 ja 225/45.
Varmaan joutuu lähettämään sergeylle jonkun viski tahi konupullon, kun saa vihdoin renkaat alle. On hienoa kun saa apua.
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Sergey sanoi aikaesemmin:Jnz kirjoitti:Mistä muuten löytyis taulukkoa josta näkyis millasia kumeja millekin vanteelle sopii laittaa?
näää o hyviä saitteja vertailla ensimäinen o parempi vannemittojen kans ja toinen parempi kumin passaavuuden kans
http://www.rimsntires.com/specs.jsp
http://www.willtheyfit.com/index.php
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
toi Rimsntires ei anna laittaa liian pientä! Sikäli vaikee vertailla kun ei anna tehdä laittomuuksia Eli jos siinä saat specseihin soopivan kumin, se on myös 99% varmuudella laillinen.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Tänään vähän mittailin, ku on aika lähellä kaarta nui renkaat. Kuskin puolella navan keskeltä kaarelle on 32cm ja toisella puolella 34,5. kuskin puolella rengas on paljon taaenpana rengaskotelossa. Oisko jousi poikki toiselta puolelta ja jokku kamperikasteri säädöt vituillaan?
Mitkäs on ne parhaat madallus jouset ja paljon niillä tulee suurinpiirtein navasta kaarelle? H&R?
Ainiin ja kuvia:
Kuskin puolella:
Kartturilla tilanne on vähä parempi:
Mitkäs on ne parhaat madallus jouset ja paljon niillä tulee suurinpiirtein navasta kaarelle? H&R?
Ainiin ja kuvia:
Kuskin puolella:
Kartturilla tilanne on vähä parempi:
S211 270CDI -04
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.
Tojota langgruiser
Oispa mullakin aamuisin pussit tyhjänä.