Automaatti hyökkäilee liikennevaloissa

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
lopponen
Viestit: 10
Liittynyt: 17.4.2007 0:00

Automaatti hyökkäilee liikennevaloissa

Viesti Kirjoittaja lopponen »

Toiminut hienosti tuo 320E automaatti -93 tähän asti.
Nyt keväällä alkanut välillä valoissa hyökkäilemään hiljaa peruuttaessa ja liikennevaloissa seistessä tyhjäkäynnillä jarru pohjassa D asennossa.
Myös D -> P siirto tällöin hieman pykii.
Onko oireeseen kommentteja tai neuvoa?
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

mulla oli vähän saman tyylistä hyökkäilyä, vaihoin uuden tyhjäkäynti moottorin ja hyökkäilyt loppu siihen :lol:
lopponen
Viestit: 10
Liittynyt: 17.4.2007 0:00

mb 320 auto

Viesti Kirjoittaja lopponen »

kävin juttelemassa mekaanikon kanssa ja epäili ilmantunnistinta?
täytyy kokeilla ottaa piuha irti kylmänä kuulemma ja jos oire katoaa niin vika on löytynyt...
lopponen
Viestit: 10
Liittynyt: 17.4.2007 0:00

tunnistin

Viesti Kirjoittaja lopponen »

1)
tunnistimen piuha irti ja tyhjäkäynti toimii, taitaa olla itseaiheutettu vika tunnistimessa. tuon piuhan joskus lähiviikkoina irrotin ilmansuodatinta vaihtaessa.

2)
käytin auton öljynvaihdossa ja eipä toimi enää 4. vaihde automaatti käy kierroksilla, kuin olisi S-asetus jäänyt päälle (ei vaihtokäytös muutu vaikka valitsee E-asetuksen).
onkohan asentaja tehnyt jäynän tuohon vai mikähän ratkaisu parantaisi laatikon.
lopponen
Viestit: 10
Liittynyt: 17.4.2007 0:00

Re: tunnistin

Viesti Kirjoittaja lopponen »

kolmosvaihteella on ajeltu viikonloppu.

huomenna
-automaatin öljyt vaihtoon ja
-tunnistin vaihtoon.
(toivottavasti katalysaattori ei ole vioittunut)

katsotaan mitä tulee vai tuleeko sutta.


-----
lopponen kirjoitti:1)
tunnistimen piuha irti ja tyhjäkäynti toimii, taitaa olla itseaiheutettu vika tunnistimessa. tuon piuhan joskus lähiviikkoina irrotin ilmansuodatinta vaihtaessa.

2)
käytin auton öljynvaihdossa ja eipä toimi enää 4. vaihde automaatti käy kierroksilla, kuin olisi S-asetus jäänyt päälle (ei vaihtokäytös muutu vaikka valitsee E-asetuksen).
onkohan asentaja tehnyt jäynän tuohon vai mikähän ratkaisu parantaisi laatikon.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”