Laturin vapaakytkin
Laturin vapaakytkin
Tervehdys!
Kertokaa viisaammat minkälaista haittaa on jos laturin vapaakytkin menee jumiin?
Kertokaa viisaammat minkälaista haittaa on jos laturin vapaakytkin menee jumiin?
Hellouz.
Vaihda ihmeessä jos edes epäilet. Minulla se laturin puoleinen moniuraremmin pyörä oli selvästi "nyyköllään". Siis ei ollut enää samassa linjassa muiden pyörien kanssa. Se on helppo homma. Alakautta laturi pois ja....tryyth pööh thyit... tulee pirusti glykolia naamaan..
heh heh...siksiköhän minä olen tämän näköinen.. nooh onneks edes omat lapset ei enää pelkää....
ja sitten laturi työpöydälle ja ruuvipenkkiin. Loput saat pärjätä omin neuvoin.
:halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm:
Vaihda ihmeessä jos edes epäilet. Minulla se laturin puoleinen moniuraremmin pyörä oli selvästi "nyyköllään". Siis ei ollut enää samassa linjassa muiden pyörien kanssa. Se on helppo homma. Alakautta laturi pois ja....tryyth pööh thyit... tulee pirusti glykolia naamaan..
heh heh...siksiköhän minä olen tämän näköinen.. nooh onneks edes omat lapset ei enää pelkää....
ja sitten laturi työpöydälle ja ruuvipenkkiin. Loput saat pärjätä omin neuvoin.
:halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm:
Hellouz.
Niin unohtui kertoa tuossa aiemmin että siitä minun paavosta vapaakytkin ei lähtenyt muutoin kuin rällykoneella. Se on varma työkalu moneen paikkaan paavossa.......
Nooh, rikkihän se jo olikin niin halkaisemalla sai vähän kuin "antaa takaisin".
:halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm:
Niin unohtui kertoa tuossa aiemmin että siitä minun paavosta vapaakytkin ei lähtenyt muutoin kuin rällykoneella. Se on varma työkalu moneen paikkaan paavossa.......
Nooh, rikkihän se jo olikin niin halkaisemalla sai vähän kuin "antaa takaisin".
:halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm:
Re: Laturin vapaakytkin
Mulla hirtti kiinni ja rikkoi diisseliputkia ja vesipumppu ym. emppa maksoi 1200€ eli kannattaa korjata ajoissaJTM kirjoitti:Tervehdys!