
Raskas kalusto
Elä kehtoo...Laaksonen kirjoitti:-Mitäs merkkiä tämän foorumin rahtarit oikein kannattavat, kun eivät mun Mersu/Sisu-jutut tunnu ketään kiinnostavan![]()


S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
No uusi Actros on joka tapauksessa tulossa pian:

http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/ ... ce_16.html

http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/ ... ce_16.html


Täältä ne ovatkin jo lähteneet poies, useempi naamioitu yksilö oli pakkasaikana lähimaastoissa eestaas ajelemassaLaaksonen kirjoitti:No uusi Actros on joka tapauksessa tulossa pian

http://www.mptiihonen.fi
--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
Virne ja irvistys 

mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Taidan olla ainut rahtari täällä, joka pitää mannista! Ainakin ite ajaisin paljon mieluummin mannilla kuin scanialla.. Scania on aika karu laitos verrattuna manniin, muutenkin uudet scaniat on jääny muista merkeistä jälkeen! Mannin pilaa ainoastaan raskone!
S500L -99
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Huolto tekee merkille hallaa tai hunajaa
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Mua himottais hirveesti päästä joskus kokeileen Mannia. Varsinkin sitä hydraulista vaihde"vivustoa" ois kiva päästä sorvaa.Ville500 kirjoitti:Taidan olla ainut rahtari täällä, joka pitää mannista! Ainakin ite ajaisin paljon mieluummin mannilla kuin scanialla.. Scania on aika karu laitos verrattuna manniin, muutenkin uudet scaniat on jääny muista merkeistä jälkeen! Mannin pilaa ainoastaan raskone!

Tahvoo ja uusia manneja pitäis päästä kokeilee.

Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
tuolla ajan joka toinen viikko:

yli 25metrinen "jakari". mannista jolla muuten touhuan ei oo hyvää kuvaa. Vaihtelu virkistää kun vaihtelee" täykkäristä", "vasikkamoduuliin"

yli 25metrinen "jakari". mannista jolla muuten touhuan ei oo hyvää kuvaa. Vaihtelu virkistää kun vaihtelee" täykkäristä", "vasikkamoduuliin"
S500L -99
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Tulevalle Actrokselle suom.kielinen odotussivu:
http://trucks.mercedes-benz.com/new-act ... fi_FI.html
http://trucks.mercedes-benz.com/new-act ... fi_FI.html


Pistetääs tähän vertailun vuoksiSampo N. kirjoitti:Tänään ajelin miljuuna ajetulla volvolla... ratissa ei ollut kuin kymmenen sentin klappi.


Karvaa vaille miljoona ajettu entinen pölliauto. Ei havaittavaa klappia.

167 tuhatta ajettu sora-auto. Joka paikassa klappia.
http://www.mptiihonen.fi
--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
1800 000 ajettu vanaha Volovo, entinen Koffin kalja-auto muutettuna koneenkuljetusritiläksi oli oikeennii notkian makunen ajustettava. Pittäähä sitä lappija olla sevverran jottei ratti heti lyö kynsille:D
Zilissä varttikierros lienee normaalinen välys, kun 5000 ajettuna on edelleen sama kun hankittaessa, jollonka oli reilu pari tonnia mittarissa.
Zilissä varttikierros lienee normaalinen välys, kun 5000 ajettuna on edelleen sama kun hankittaessa, jollonka oli reilu pari tonnia mittarissa.

Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Oli tuo miljuunavolvo kyllä kamala ajaa. Kymmenen senttiä sai tosiaan kääntää ennekuin alkoi ottaa kiinni mihkään. Suoraan mennessä ratti osoitti kello kahteen. Vähän pelotti tuota länsiväylää aluksi päästää sillä. Sitten taisi öljyt vähän lämmetä, kun klappi vähän pieneni.Supa kirjoitti:Pistetääs tähän vertailun vuoksiSampo N. kirjoitti:Tänään ajelin miljuuna ajetulla volvolla... ratissa ei ollut kuin kymmenen sentin klappi.
Voi se vehje olla muuten kaksikin miljoonaa ajettu, mittarissa oli 066xxx.

On nää pelejä, kuten Supakin huomasi.

Pari kertaa on muuten mennyt nyssestä ajossa ohjaustehostin... alkaa tulla aika mielenkiintoset kurvit ja käännökset.
Pitänee toivoa ettei tosta 5-akselisesta mikään klappaava nivel petä, eihän tosta tiä mihin suuntaan se lähtee jos joku ohjaavista päättääki elää omaa elämäänsä... Ton alla ei mahu juuri mitään ees tekemään kun niin täynnä kaikenmaailman tankoja koko pohjaSampo N. kirjoitti:On nää pelejä, kuten Supakin huomasi.
Pari kertaa on muuten mennyt nyssestä ajossa ohjaustehostin... alkaa tulla aika mielenkiintoset kurvit ja käännökset.

http://www.mptiihonen.fi
--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
CT Finland Oy tuo Suomen markkinoille viisiakselisen DAFin:

http://www.ammattilehti.fi/uutiset.html?2719

http://www.ammattilehti.fi/uutiset.html?2719

Joo nuomoniakseliset alustat ovat olleet aiemmin kotimarkkinoilla VTAn tekemiä. Sisulta sai tehtaalta tilattuna ensimmäisenä 5-akselista. Taisi olla Turkulaisen Honkasen conttiauto jolla se lanseerattiin markkinoille kun laki mahdollisti 38t kokonaispainon KUORMA-AUTOLLE.
Kova käyttövoimavero tuollaisella...
Kova käyttövoimavero tuollaisella...

Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Tiedä sitten tekeekö Alakaari noiden lisäksi viisiakselisia? Ainakin Scanioihin tekee nimittäin "trippelivetoisiin" ohjaavia teliakseleita.Kimmo Koo kirjoitti:Joo nuomoniakseliset alustat ovat olleet aiemmin kotimarkkinoilla VTAn tekemiä. Sisulta sai tehtaalta tilattuna ensimmäisenä 5-akselista. Taisi olla Turkulaisen Honkasen conttiauto jolla se lanseerattiin markkinoille kun laki mahdollisti 38t kokonaispainon KUORMA-AUTOLLE.
Kova käyttövoimavero tuollaisella...
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04