Kakkosauton etsintää noin 1000-1500e (Ex Volvo 460-topic)
Päevee.Tässä alakaa olla jo ihan sekasi
Hyviä ehotuksia on tullu.Otetaanpa tässä muutama tosiasia esiin.Eli vaimokkeelle "auto".Ei olis tarkoitus laittaa mittään isoo rohjaketta(semmonen on jo kotona),enkä tarkota 124 mersua.Emäntä kyllä tykkää ajella mersulla,mutta 124:en on vähä työläs tuolla ahtaissa parkeissa(on muutenki arka parkkiin ajaja).Ja Fiesta on liian pikkunen(sanoko joku,että koolla ei oo väliä) Kaiken lisäks se fordin pentele on vielä niin h..vetin rumakkiin.Kerrataan vielä emannuksen vaatimaton lista:Kaunis,ei missään nimessä valkoinen,penkissä riittävät säätövarat,kevyt käännellä,autom.imu ym ym.Jos olisin ostamassa itselle kulkinetta,niin todennäköinen valinta olisi: bensa123 mersu tai 740 volokki.Jos ei ruppee löytymmään sopivaa niin ajellaan niinku tähänki asti.Emäntä nokka pystyssä mersulla ja minä ahtauvun fiestan selekään ja ee muuta ku matka taettuu.Mutta tähän astisista minusta paras olis ehkä se Liperin Nissan Sunny.Semmosta tällä kertaa 


- Jarno.V
- Opel - spesialisti
- Viestit: 1021
- Liittynyt: 30.9.2005 18:12
- Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
No on se 300-sarjakin kyllä melko.. no onhan siinä sentäs b200 kone.Mariini kirjoitti:No miksei 300 sarjan Volovo? Takaveto ja "enemmän Volvo" kuin 400? Kaverilla on, mutta on niin harvinaisen vähän ajettu, että viattomuuden syitä voidaan johtaa sieltä...
btw. tuollaisen manuaalivolvon kytkinremontti on kyllä homma hauskimmasta päästä

Kaverilla oli joskus 360 volle. Takana Monroen neljän tunnin välein pumpattavat ilmaiskarit (8bar) ja sata kiloa plootua kontissa.Jarno.V kirjoitti:No on se 300-sarjakin kyllä melko.. no onhan siinä sentäs b200 kone.Mariini kirjoitti:No miksei 300 sarjan Volovo? Takaveto ja "enemmän Volvo" kuin 400? Kaverilla on, mutta on niin harvinaisen vähän ajettu, että viattomuuden syitä voidaan johtaa sieltä...
btw. tuollaisen manuaalivolvon kytkinremontti on kyllä homma hauskimmasta päästä


Jos 360:ssä ei ole römperiä, niin olen valmis tinkimään mallikoodista.

Noita ei paljon liikenteessä näy noita 300-sarjalaisia, kaverilla oli muutama vuosi sitten vissiin Suamen viimonen kunnes vei sen paalattavaksi. Mainittu kulutus pitää paikkansa....alle 100litraa satasella kumminkin.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
-
- Viestit: 2095
- Liittynyt: 02.10.2005 21:20
Aiheesta tuli mieleeni vanha TM:n juttu, jostain kahdeksankymmentäluvun puolenvälinjälkeen:
Jutun juoni oli laittaa kaksi erilaista henkilöä ostamaan 10000:lla markalla auto.
Toinen henkilöistä oli nuori (nätti
) harjoittelijatyttö lehden toimituksessa ja toinen oli toimittaja ja saab 900 merkkiluokkaakin ajanut Jarmo Sukava.
Autoista tietämätön osti Datsun Cherryn.
Autotoimittaja osti vähänajetun takamoottorisen Skoda 120:n.
Juttu oli kyllä mielenkiintoista luettavaa ja valitettavasti tietämätöntä vietiin autokaupassa aikalailla
Cherry olisi joutanut suunnilleen paaliin samantien...
P.S. miksiköhän TM:ssa ei nykyään ole tämäntyyppisiä juttuja juurikaan...?
Jutun juoni oli laittaa kaksi erilaista henkilöä ostamaan 10000:lla markalla auto.
Toinen henkilöistä oli nuori (nätti

Autoista tietämätön osti Datsun Cherryn.
Autotoimittaja osti vähänajetun takamoottorisen Skoda 120:n.
Juttu oli kyllä mielenkiintoista luettavaa ja valitettavasti tietämätöntä vietiin autokaupassa aikalailla

P.S. miksiköhän TM:ssa ei nykyään ole tämäntyyppisiä juttuja juurikaan...?
Nusnus;Jarmo Sukeva osti ford Fiestan.Haikara kirjoitti:Aiheesta tuli mieleeni vanha TM:n juttu, jostain kahdeksankymmentäluvun puolenvälinjälkeen:
Jutun juoni oli laittaa kaksi erilaista henkilöä ostamaan 10000:lla markalla auto.
Toinen henkilöistä oli nuori (nätti) harjoittelijatyttö lehden toimituksessa ja toinen oli toimittaja ja saab 900 merkkiluokkaakin ajanut Jarmo Sukava.
Autoista tietämätön osti Datsun Cherryn.
Autotoimittaja osti vähänajetun takamoottorisen Skoda 120:n.
Juttu oli kyllä mielenkiintoista luettavaa ja valitettavasti tietämätöntä vietiin autokaupassa aikalaillaCherry olisi joutanut suunnilleen paaliin samantien...
P.S. miksiköhän TM:ssa ei nykyään ole tämäntyyppisiä juttuja juurikaan...?
-
- Viestit: 2095
- Liittynyt: 02.10.2005 21:20
Tuotannon ohjaajamme ajeli jonkin aikaa 900 saabilla ja tyytyväinen se ainakin oli...osti autoliikkeen poisto myynnistä heti kax kappaletta 350€/kpl ja toteskin etteihän nää mee edes hajalle ja ajeli sen pari vuotta sillä toisella...toisen myi sitten pois...laittoikohan se jarrut siihen leimalle sitten...ite kyytillä olleena niin mukavan "tehokas" kone tai ainakin vääntävä.Sihteelisen ruosteeta pelkäämätön,hyvät penkit,hiljainen...mutta aika ison tuntuinen se ainakin oli joten onkohan yhtään sen notkiampi kun 124?tai 740?ja vielä etuveto niin ei taida ainakaan yhtä pienessä tilassa kääntyä...bensaahan ne vie...
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-

Kai niillä tappelupaikoille ajaa siinä kuin muillakin vehkeillä?daerok kirjoitti:Tuli vielä tuossa mieleen,että 900:sia Saabeja näkys olevan tonnin pinnassa myönnissä.....Olis vielä tuo linkkikin saabin sivuille tuossa.Minkälaisen tuomion annatte suapille?

Entäs Saab 9000? Halapoja ovat, ja taisi olla vielä joku yhteis-projekti Fiat Croman kanssa, oliko Ford Scorpiokin samaa perhettä?


9000, Croma, Thema ja Alfa 164 on samalla Tipo4-pohjalla... Jos noista pitäisi valita niin 164 ehdottomasti. Nätti peli, eikä loppuisi harrastaminen ainakaan...HVM kirjoitti:Kai niillä tappelupaikoille ajaa siinä kuin muillakin vehkeillä?daerok kirjoitti:Tuli vielä tuossa mieleen,että 900:sia Saabeja näkys olevan tonnin pinnassa myönnissä.....Olis vielä tuo linkkikin saabin sivuille tuossa.Minkälaisen tuomion annatte suapille?![]()
Entäs Saab 9000? Halapoja ovat, ja taisi olla vielä joku yhteis-projekti Fiat Croman kanssa, oliko Ford Scorpiokin samaa perhettä?Eli kuulostaisi oivalle paketille.





- Vilenin Herttua
- MIESASIAMIES
- Viestit: 879
- Liittynyt: 22.12.2005 15:06
Mitä Väyrynen on jusampille, sitä 164 on minulle. Yhdestä on kokemusta. Harrasteautona ehkä menettelisi, mutta ainoana autona jolla pitäisi talvipakkasillakin liikkua...luokyio kirjoitti: 9000, Croma, Thema ja Alfa 164 on samalla Tipo4-pohjalla... Jos noista pitäisi valita niin 164 ehdottomasti. Nätti peli, eikä loppuisi harrastaminen ainakaan...

italian pojan vehkeissä on kyllä mitä mielenkiintoisimpia sähkövikoja.
Teknisestihän ne on ollu hienoja pelejä jo kuuskyt luvulta.
Eno on vannoutunu fiiat-mies, mutta joutu sitten aikanaan ostamaan volvon
toiseksi autoksi. Sano että samassa perheessä ei voi kahta fiiattia pitää, jos meinaa keretä töissä käymään.
Teknisestihän ne on ollu hienoja pelejä jo kuuskyt luvulta.
Eno on vannoutunu fiiat-mies, mutta joutu sitten aikanaan ostamaan volvon
toiseksi autoksi. Sano että samassa perheessä ei voi kahta fiiattia pitää, jos meinaa keretä töissä käymään.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89



Mitenkä tuo? http://www.nettiauto.com/613149