Monitoimiviikseä muistettiin haukkua.

Ja ohjauksen keskittämistä.Eldorado kirjoitti:Monitoimiviikseä muistettiin haukkua.
Ollinkarin Matin autohan se on.isk kirjoitti:Kenenkäs ässä mahtoi olla lainattu juttua varten?
Kyllä mersu pitää olla automaattivaihteinen, erityisesti uudemmat joissa kulutus on samoissa vaihteistosta riippumatta. Samaa mieltä....kuka sitä ehtii molemminpuolin rattia vaivata jotain tikkuja
Sama täällä, ja näin onItse kyllä voin elää tämän ristiriitoja herättävän keksinnön kanssa, joskin joissain malleissa (esim. 203 kopan C) se viiksi on tehty heppoisemmaksi ja ajanmittaan muuttuu omituisesti naksahtelevaksi ja tympeäksi käyttää. E:ssä toimii vanhemmitenkin vielä mainiosti.
Väykyssä on tuo kertapyyhkäisy mutten ole oppinut sitä käyttämään vaan annan polven pitää rattia kohdallaan ja käännän tuota ultimaatisen käytännöllistä monitoimiviikseä perinteiseen tyyliin oikean käden levätessä työttömänä kuvitteellisen vänkärin polvelladealer kirjoitti:Satakakslankussa puuttuu kertapyyhkäisymahdollisuus mutta sehän ei oikeastaan ole viiksen vika. Tai voihan sitä nuppia kiertää ja kiertää heti takaisin.
Tästä aiheesta juttelin kaverin kanssa ja ajateltiin yrittää toteuttaa jollain muotoa S123:seen...Aki P kirjoitti:Vielä kun noissa vanhemmissa ois tuo vilkkukin "kertapyyhkäsyllä saat kolme" niin ois täydellinen. Väykystäkin tuo vielä puuttuu...
Joo mullakin on nää kaksi tällästä läpykkää millä se ratti kääntyy ihan molempiin suuntiindealer kirjoitti:En ymmärrä minäkään - tai sanotaan niin etten ole kokenut tuollaista ongelmaa mersuissa.Ohjauksen palauttamista en oikein ymmärrä, miksi sen pitäisi palauttaa niin älyttömän voimakkaasti?
Nyt saattaa mennä OT:n puolelle, mutta kun laitoin tuohon meidän tenavaan apusimpukkaan uudet puslat, niin minusta ohjaus alkoi palauttaa keskelle voimakkaammin.En ymmärrä minäkään - tai sanotaan niin etten ole kokenut tuollaista ongelmaa mersuissa.Ohjauksen palauttamista en oikein ymmärrä, miksi sen pitäisi palauttaa niin älyttömän voimakkaasti?