dealer kirjoitti:Vectran ostaja saa varautua jatkuvaan jarruremonttiin, jousia katkeilee, tehostettu hammastanko on oikein kuuluisa vuototaipumuksestaan, hammastangon suojakumeja ei viitsi edes mainita

, jakoremmi kestää 40000 jos kestää - vanhemmiten ei kun pyörät ovat kuluneet - kori on useassa laho, kone vuotaa öljyä.
Keskuslukon johdot katkeilevat ovien välistä.
Pakko vastata kun ukolla tuommonen c20ne -94 a vectra on ollu jo 6 vuotta, ajettu nyt 260tkm, ostettaessa 80tkm.
Jakoremmi ei ole koskaan poikinu, kerran vaihto "karkasi" 80tkm muuten norm. 60tkm ja vesipumppu 120tkm(tämä on erill. kiristimellä). Termostaatti vaihdettu kerran.
Jarrulevyt kerran 200tkm kohdalla eteen ja taakse, samalla uudet käsijarrukengät+ kaikki palat ja se vaijerivivusto "herkistetty".
Kuskin alatukivarren taaempi pusla vaihdettu+iskarit ~180tkm. Niin ja tekapönttöjä menny ehkä 2kpl+ yksi keskipätkä.
Siinä olikin kaikki remontit tähän mennessä, esim. jousia tai mitään suojakumia ei ole vaihdettu, eikä koneen kanssa mitään häikkää.
Tosiaan välitykset ovat ihan tolkuttoman pitkät, vitosta ei ennen satasta tarvi, keskikulutus sellaista 7-9l.
Opeleissa tosin tunnetusti huolettomimmat mallit ovat mallisarjan viimeiset vuodet, kun pikkukiusat on päivitetty(vectrassa muutos ~92/93 uudemmat ns.facelift)
kop kop..pahoittelen opelin kehumista..koittakaa kestää