Edellinen omistaja säätänyt kikcdown vaijerin niin tiukalle kun voi. Voisko tuosta muualta säätää vaihtohetkiä?
vaihtaa liian aikaisin
vaihtaa liian aikaisin
Onkohan kellään käyny samallain että vaihtaa osakaasullakin vaihteet n.2500rpm ja kaasupohjassakin vain n3800rpm luvuissa vaihteet isommalle. Kyseessä siis 722.3 laatikko ja autona 300tdt. Kuitenkin kikcdownin luulis pelaavan kun sillointällöin pakkovaihteella lähdettäessä kaasupohjassa lähtee 1 vaihteella liikkeelle...
Edellinen omistaja säätänyt kikcdown vaijerin niin tiukalle kun voi. Voisko tuosta muualta säätää vaihtohetkiä?
Edellinen omistaja säätänyt kikcdown vaijerin niin tiukalle kun voi. Voisko tuosta muualta säätää vaihtohetkiä?
Vaijeri vaikuttaa nimenomaan vaihtokohtiin. Kick-downia varten on nappi kaasupolimen alla, siis sähköinen keksintö.
Kokeileppa säädellä sitä vaijeria.
Eikös se pakkovaihteella lähdekin aina ykkösellä, vaikka muuten lähtiskin kakkosella? Muistanko väärin?
Jospas se nappi siellä polkimen alla ei toimi ja kikdaunia on haettu vaijeria säätelemällä?
Kokeileppa säädellä sitä vaijeria.
Eikös se pakkovaihteella lähdekin aina ykkösellä, vaikka muuten lähtiskin kakkosella? Muistanko väärin?
Jospas se nappi siellä polkimen alla ei toimi ja kikdaunia on haettu vaijeria säätelemällä?
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Jossei lähde ykkösellä liikenteeseen aina niin on luultavasti vaihtunut kutos bensan laatikko. Meinaan tbodiesel lähtee aina ykkösellä harvan perävälityksen puolesta.
Bensan laatikossa on siinä vaijerissa ihan laatikon päässä semmoinen alipainemorkula jolla tiputetaan vaihtovälejä alemmas, jos sinne ei ole vedetty jatkuvaa alipainetta niin se rajoittaa vaijerin liikettä.
Katsos laatikon kupeesta sen sarjanumero? 722.3xx?
Bensan laatikossa on siinä vaijerissa ihan laatikon päässä semmoinen alipainemorkula jolla tiputetaan vaihtovälejä alemmas, jos sinne ei ole vedetty jatkuvaa alipainetta niin se rajoittaa vaijerin liikettä.
Katsos laatikon kupeesta sen sarjanumero? 722.3xx?
Tähdellisen parantola
Kysäistään nyt täältäkin vielä mielipidettä: Elikkäs oireet on että kylmällä laatikolla pelaa ok. Lämmetessä toiminta hidastuu ja vaikuttaa eniten 4 vaihteeseen eli kytkemiseen menee aikaa. Tarpeeksi lämmettyään ei edes yritä kytkeä 4 vaihdetta ja muutkin takkuaa sekä turbiini luistaa tavallista enemmän. Jäähdyttyä pelaa taas normaalisti...
Ja öljyä lämpimässä laatikossa karvan vajaa ylärajassa.
Oireet ilmeni 2 päivää öljyjen ja suodattimen vaihdon jälkeen
Ja öljyä lämpimässä laatikossa karvan vajaa ylärajassa.
Oireet ilmeni 2 päivää öljyjen ja suodattimen vaihdon jälkeen