Jakopääremppa
Jakopääremppa
Millonka näissä vanhuksissa pitää alkaa konepeltiä aukomaan remontin merkeissä? kyseessä siis 3litranen bensakone, ajettu reilu 300tkm.
Viimeistään sitten kun ketju alkaa rallattamaan, niin ketju ja kiristin vaihtoon. Vaihtoväli n. 300-700tkm, riippuu paljon mistä roikkuu, eli millasella käytöllä ollut. Pääsääntöisesti 300-400tkm kohdilla rupiaa roklatus kuulumaan. Itse kun noita vanhuksia sillon tällön vaihdellut, niin jos ei ole tietoa milloin on ketju vaihdettu viimeksi ja mittarissa 300-500tkm niin vaihdan ketjun ja kiristimen, vaikkei rallatakkaan.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D