Hellouz.
Se on Tappara-setä täällä taas.
Tässä projektissa ei olisi edes voinut uskoa kuinka vaivalloista voi olla istuttaa samanlainen kone edeltäjänsä kiinnityksiin. Helvetinmoista säätämistä vain että joku ihminen oli nimetty suomen mestari hitsajaksi... =>
Kaikista tärkein oli öljypohjan teko. Päätin teettää hitsaukset,koska en omaa riittävää kalustoa enkä ole alueen ammattilainen. Ensimmäinen yritys meni suomen hitsausmestarille (jonka nimeä en sano,Esa) siis hän oli työnjohtaja ja joku alju teki homman. Toimitin pohjan ja siihen lisätyn piirretyn kuvan, kuinka haluan öljypohjan hitsattavaksi.
Voi -,.... rrrkele kun kävin hakemassas öljypohjan pois mestarihitsarilta ja hänen oppipojaltaan. Ei ollut käynyt edes mielessä katsoa kuvia joita asiakas olisi halunnut. pöh . Kysyin jotta onkos tämä nyt tiivis... vastattiin että testattu on....
Tulin kotiin ja laskin pohjaan pelkän veden ... viisi vuotokohtaa. - ttu
Onneksi meillä on töissä uskomattoman hyviä ihmisiä, ystäviä, hitsareita, sorvaajia, sähkäreitä... vaikka mitä. Eräs ihminen, jonka nimi on Janne, otti pohjan ja hitsasi vuodot sekä muutti pohjaa jotta sinne mahtuisi myös öljyä. -ttu että tuli hyvä.

Ei vuotanut enää.. siinä näille suomen mestareille..(joille myös piti maksaa)
No joo kaikille on maksettu asiaan kuuluvat korvaukset mutta Jannelle vien v...ielä pullon hyvää. wiskiä. nam ...
Nooh .. kaiken jälkeen auto käy ja hörskyy kuin hyvä hevonen. ¨liitteenä kuva että se liikkuu...
seuraavaksi kun tämä kone korkkaa liitän siihen mercedeksen koneen. mahtuun tai ei mahdu => tehdään lisää tilaa keulaan

:halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm::halm:
.