Kaappihullujen Veljaskunta kutsuu 20x, 3xx, jne omistajia!
tuntuuhan toi kokkijaska nyt ihan erilaiselta tuolla manuaalivaihteille kiihtyvyys parani vähän ja matkanopeus nousi +10km/h verrattuna automaattiin joten nyt pystyy pitämään tien päällä helposti matkavauhdin 90km/h ja kulutus näyttää laskevan jonkun verran,toki siitä ei voi vielä sanoa oikeastaan mitään ennenkuin on pari tankillista ajettu Täytyykin tännekin vaikka huomenissa raapasta stoori tosta savotasta,autofoorumin puolelta se jo löytyy ja huomenna löytyy täältäkin...Aikaahan siihen kului tasan 18tuntia kun tuossa pihamaalla sen suoritin helteessä
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
näitä lukiessa pitää kertoa että joskus hyvin hiljaisina hetkinä on itselläkin käynyt hetkittäinen mielenpisto jos kävisi katsomassa 209d pakua joka joskus 15-20v sitten jäi seisomaan parin ruostereiän takia. (helmassa yksi ja kuskin kynnys romahti muuten ehee peli oli silloin)
sedän maatalon talliin jäi.. käytetty sen jälkeen pari kertaa kesässä rakennustarvikkeiden tai polttopuiden siirrossa tiluksilla. eli liikkuu mutta kaikki kai pitäisi käydä läpi jos ajoon haluaa..
siskokin sitä joskus halusi ottaa ittelleen kesäksi lomaautoksi teltan sijasta.. mutta todettiin kannattamattomaksi teoksi silloin. ei muuta ajoa ollut tiedossa kuin pari yötä lomareissulla. (oli halvempi ottaa mökkikin niiksi öiksi kuin laittaa auto käyttöön)
mutta.. silloin tällöin, yön hiljaisuudessa, se tulee mieleen siellä pölyyntymässä. kai nekin alkavat pian olemaan harvinaisuuksia.. hahh. ja kun tietää ettei sillä ole paljoa kilometrejä ajettuna. taisi olla alle 170tkm.
toisaalta taas se on niin perus malli kun olla ja voi.. pienellä koneella ja keltainen.. lisäksi vaikka ei ajettu ole paljoa.. kaikki osat voivat silti olla täysin vaihtokunnossa haperuuden takia. eli käy kalliimmaksi elvyttää se kuin ostaa ajossa oleva. mutta koppihöperyys kai alkaa tälläisillä pähkäilyillä.. joten parempi etten pähkäile enää ääneen ettei oireet pahene.
sedän maatalon talliin jäi.. käytetty sen jälkeen pari kertaa kesässä rakennustarvikkeiden tai polttopuiden siirrossa tiluksilla. eli liikkuu mutta kaikki kai pitäisi käydä läpi jos ajoon haluaa..
siskokin sitä joskus halusi ottaa ittelleen kesäksi lomaautoksi teltan sijasta.. mutta todettiin kannattamattomaksi teoksi silloin. ei muuta ajoa ollut tiedossa kuin pari yötä lomareissulla. (oli halvempi ottaa mökkikin niiksi öiksi kuin laittaa auto käyttöön)
mutta.. silloin tällöin, yön hiljaisuudessa, se tulee mieleen siellä pölyyntymässä. kai nekin alkavat pian olemaan harvinaisuuksia.. hahh. ja kun tietää ettei sillä ole paljoa kilometrejä ajettuna. taisi olla alle 170tkm.
toisaalta taas se on niin perus malli kun olla ja voi.. pienellä koneella ja keltainen.. lisäksi vaikka ei ajettu ole paljoa.. kaikki osat voivat silti olla täysin vaihtokunnossa haperuuden takia. eli käy kalliimmaksi elvyttää se kuin ostaa ajossa oleva. mutta koppihöperyys kai alkaa tälläisillä pähkäilyillä.. joten parempi etten pähkäile enää ääneen ettei oireet pahene.
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
..making sense, is NOT my priority..
Jos on 209D niin silloin se ei ole pienellä koneella vaan suurimmalla mitä näihin on saanut elikkä 3 litraisella patarauta kuningasmoottorilla tyypiltään OM617NonSenCe kirjoitti:näitä lukiessa pitää kertoa että joskus hyvin hiljaisina hetkinä on itselläkin käynyt hetkittäinen mielenpisto jos kävisi katsomassa 209d pakua joka joskus 15-20v sitten jäi seisomaan parin ruostereiän takia. (helmassa yksi ja kuskin kynnys romahti muuten ehee peli oli silloin)
sedän maatalon talliin jäi.. käytetty sen jälkeen pari kertaa kesässä rakennustarvikkeiden tai polttopuiden siirrossa tiluksilla. eli liikkuu mutta kaikki kai pitäisi käydä läpi jos ajoon haluaa..
siskokin sitä joskus halusi ottaa ittelleen kesäksi lomaautoksi teltan sijasta.. mutta todettiin kannattamattomaksi teoksi silloin. ei muuta ajoa ollut tiedossa kuin pari yötä lomareissulla. (oli halvempi ottaa mökkikin niiksi öiksi kuin laittaa auto käyttöön)
mutta.. silloin tällöin, yön hiljaisuudessa, se tulee mieleen siellä pölyyntymässä. kai nekin alkavat pian olemaan harvinaisuuksia.. hahh. ja kun tietää ettei sillä ole paljoa kilometrejä ajettuna. taisi olla alle 170tkm.
toisaalta taas se on niin perus malli kun olla ja voi.. pienellä koneella ja keltainen.. lisäksi vaikka ei ajettu ole paljoa.. kaikki osat voivat silti olla täysin vaihtokunnossa haperuuden takia. eli käy kalliimmaksi elvyttää se kuin ostaa ajossa oleva. mutta koppihöperyys kai alkaa tälläisillä pähkäilyillä.. joten parempi etten pähkäile enää ääneen ettei oireet pahene.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
Alakoko hotarilla vanaha suola janottaa
Ei kait tuossa tekniikka ole varmaan mennyt mihinkään, mitä nyt takajarrut ehken vaatisi elvyttämisen ja konehan nyt tietysti tiiskuttaa äljyä, mutta niin kait näissä aina
Mutta se koripa siitä sitten luultavasti on suurin savotta, jos silloin oli alkavaa niin nyt on luultavasti jo helmat näkkileipää
Jos satut sedällä käymään niin nappaahan kuva näkyviinNonSenCe kirjoitti:näitä lukiessa pitää kertoa että joskus hyvin hiljaisina hetkinä on itselläkin käynyt hetkittäinen mielenpisto jos kävisi katsomassa 209d pakua joka joskus 15-20v sitten jäi seisomaan parin ruostereiän takia. (helmassa yksi ja kuskin kynnys romahti muuten ehee peli oli silloin)
Ei kait tuossa tekniikka ole varmaan mennyt mihinkään, mitä nyt takajarrut ehken vaatisi elvyttämisen ja konehan nyt tietysti tiiskuttaa äljyä, mutta niin kait näissä aina
Mutta se koripa siitä sitten luultavasti on suurin savotta, jos silloin oli alkavaa niin nyt on luultavasti jo helmat näkkileipää
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
tuolta löytyy nyt jotain jorinaa tuosta kokkijaskastajovihava kirjoitti: Onkos jossain täysi swäppistoori, hä?
viewtopic.php?p=401059#401059
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Selailin tuossa tv-opasta ja kun ohjelman kuvauksessa mainittiin "ikivanha Mercedes pakettiauto" niin pakkohan se oli katsoa: http://www.jimtv.fi/ohjelmat/street-cus ... jakso-13-1
Malli näytti olevan D309, mikähän moottori tuossa sitten on? Venttiilikoppa sopis OM314 (508D), mutta tuo 9 hämää tuossa...
Malli näytti olevan D309, mikähän moottori tuossa sitten on? Venttiilikoppa sopis OM314 (508D), mutta tuo 9 hämää tuossa...
Tuo videolla näkyny mersu tais kyllä olla 407 tai 409, se 9 tulee bussimallista, ja ku muistais kui ne lukemat menee...olisko ollu:
508= kokonaispaino se 8 T ja 9 sitte tuhannen enempi, jolloin se kantavuus on suurempi ku 408/508:seissä, mullakaan ollu 508:sissa kantavuutta ku alta tuhannen, mutta yhellä veijarilla on bussimalli ruottin puolella missä on kantavuutta 1200kg?vetopainojaki alun kolmatta tonnia.
Nuita bussimalleja ku ei taida suomessa enää olla ku se 2kpl ja kumpikaan ei oo ajokuntosia, jos edes ovat olemassakaan enää.
Ja mulla ainaki oli koneena 617 ni eiköhän se sama moottori ole sitte bussimallissaki, muuta eroahan niissä ei ole ku se matkustamon sisusrakenteet, alustahan on muuten sama mutta jousien jäykkyys ja lehtiä tais olla 1 per puoli enempi, nii ja ns matkaperä eli se havempi jolla se liikutti koppaa huimalla 90-100km/h vauhdilla.
Onhan nuo 500 sarjan kulkineet sellasia "myyränpelättimiä" että varikset ja muut eläväiset eläimet katos tienvarsilta ja reunoilta het ku kuulivat mersun tulevan...mutta hauskin reissu se oli silti se kotio hakea, ja aikaa vievä, kiirettä nuilla ei saa missään nimessä olla mihinkään.
508= kokonaispaino se 8 T ja 9 sitte tuhannen enempi, jolloin se kantavuus on suurempi ku 408/508:seissä, mullakaan ollu 508:sissa kantavuutta ku alta tuhannen, mutta yhellä veijarilla on bussimalli ruottin puolella missä on kantavuutta 1200kg?vetopainojaki alun kolmatta tonnia.
Nuita bussimalleja ku ei taida suomessa enää olla ku se 2kpl ja kumpikaan ei oo ajokuntosia, jos edes ovat olemassakaan enää.
Ja mulla ainaki oli koneena 617 ni eiköhän se sama moottori ole sitte bussimallissaki, muuta eroahan niissä ei ole ku se matkustamon sisusrakenteet, alustahan on muuten sama mutta jousien jäykkyys ja lehtiä tais olla 1 per puoli enempi, nii ja ns matkaperä eli se havempi jolla se liikutti koppaa huimalla 90-100km/h vauhdilla.
Onhan nuo 500 sarjan kulkineet sellasia "myyränpelättimiä" että varikset ja muut eläväiset eläimet katos tienvarsilta ja reunoilta het ku kuulivat mersun tulevan...mutta hauskin reissu se oli silti se kotio hakea, ja aikaa vievä, kiirettä nuilla ei saa missään nimessä olla mihinkään.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
-
- Viestit: 58
- Liittynyt: 23.10.2010 14:02
Jaahas, meni näköjään to meikäläisen kommentti tunne väärälle osastolla mutta laitetaan se nyt tänne. Kyllä tuossa streetcustomsien bussissa oli selvästi koneena OM314 missä venttiilikoppa toimii imusarjana, on se 617 kone kuiteski pitkine imusarjoineen ihan erinäkönen. Yks erikoinen yksityiskohta tuossa bussissa oli nuo pyöreät etuvalot, tais jenkeissä olla pikälle 70-luvulle kantikkaat umpiot kielletty, syytä en tiedä, eikö jenkkiläiset ite osannu tehä kantikkaita umpioita ja kielsivät sitte ne tuontiautoistakin? Viisaammat kertokoot...
Tulipa tuosta edellisen kuvan kaapista mieleen "Peavey-Mersu", joka ainakin täällä Oulussa oli varsin tuttu näky vielä tuossa muutama vuosi sitten. Kyseessä siis 60-luvulta peräisin oleva iso kaappimersu, jonka tunnisti keulaan mersun merkin tilalle kiinnitetystä Peavey-logosta (valmistaa kitara- sun muita vahvistimia). Tarinan mukaan mersu oli Hurriganesin vanha keikka-auto. Viimeiset ajat sillä roudattiin edelleen PA- sun muuta kalustoa. Mihinkähän lie mersu päätynyt, vieläkö mahtaa olla hengissä? Kuvaa en valitettavasti löytänyt.
S204, AZT250
arvon kaappiveljet,kehottaisin teitä kaikkia tarkastamaan yhden paikan autostanne,eli vasemman puolen etulokarin sisäpuolen keulan puolelta sieltä saattaa löytyä ikävä yllätys hyvin äkkiä omasta tsekkasin ihan puoli vahingossa tuon ja onneks katoin,oli jo ruostepeikko päässyt ottamaan kiinni sinne...eli tuon kohdan mikä on tuoreen massan alla
kerää aika kivasti kaikkea moskaa tuonne ja siitähän se ruostepeikko tykkää
kerää aika kivasti kaikkea moskaa tuonne ja siitähän se ruostepeikko tykkää
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Onko tuo paikka etulampun alla, siis renkaan puolella
Jos on ni on aivan normi kohta...jollei ole tehty "lokaria" joka estää renkaasta lentävän sonnan sinne ylös ja etupuskurin kiinnike kohtiin.
Sinne on hyvä tehä sellanen itekki...ku löytää sopivan taipuisaa muovia jonka saa peltiruuveilla sinne kiinni, toinen on kaikki ne kaarien pokkaukset, niihi kertyy jo kesänki aikana uskomaton määrä hienoa hiekkaa ja pölyä, sama ku ko. mallissa n kylkien kohdat alustan puolella, siis ne mitkä on apurunkojen kohdilla, ne ku käy kauttaaltaan läpi ja törkkii sinne massaan ni saattaa tulla pieniä ylläreitä vastaan, korin ulkopuolella ne näkyy sen alareunan pokkausten kohdilla, ja sisältä ei ollenkaan.
Eli ne kohdat missä sisäpuolinen lattia on kiinni kyljissä, ni ne kohdat kauttaaltaan, siellä ku on joissaki malleissa sitä mersun omaa koritahnaa joka vanhetessaan haurastuu ja on pois ottaessa ihme tököttiä, mutta lähtee hyvin pois ku käyttää esmes kuumailmapuhallinta apuna, se tökötti ku saattaa päästää veden allensa mutta ei päästä sitä pois sieltä.
Jos on ni on aivan normi kohta...jollei ole tehty "lokaria" joka estää renkaasta lentävän sonnan sinne ylös ja etupuskurin kiinnike kohtiin.
Sinne on hyvä tehä sellanen itekki...ku löytää sopivan taipuisaa muovia jonka saa peltiruuveilla sinne kiinni, toinen on kaikki ne kaarien pokkaukset, niihi kertyy jo kesänki aikana uskomaton määrä hienoa hiekkaa ja pölyä, sama ku ko. mallissa n kylkien kohdat alustan puolella, siis ne mitkä on apurunkojen kohdilla, ne ku käy kauttaaltaan läpi ja törkkii sinne massaan ni saattaa tulla pieniä ylläreitä vastaan, korin ulkopuolella ne näkyy sen alareunan pokkausten kohdilla, ja sisältä ei ollenkaan.
Eli ne kohdat missä sisäpuolinen lattia on kiinni kyljissä, ni ne kohdat kauttaaltaan, siellä ku on joissaki malleissa sitä mersun omaa koritahnaa joka vanhetessaan haurastuu ja on pois ottaessa ihme tököttiä, mutta lähtee hyvin pois ku käyttää esmes kuumailmapuhallinta apuna, se tökötti ku saattaa päästää veden allensa mutta ei päästä sitä pois sieltä.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
juurikin tuosta kohdasta toi kuva on Ite putsailin kaikki mahdolliset moskan keruu paikat puhtaaksi ja vetäsin paksun massakerroksen niiden suojaksi, onneks noista muista kohdista ei vielä paljastunut ruosteita kuin ainoastaan tuosta kuvan kohdasta
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Hei,olen Sebu ja olen kaapisti..
Olen lukenut juttuja kauan mutta nyt päätin kirjoittaa omasta kaapistani. oma kaappi ei ole sinänsä kaappi vaan lava. 207D vuosimallia 1985. Kaikki dokumentit puhuvat sen puolesta että autolla on tosiaan ajettu vasta 270tkm. Auto on suomimyyty ja toiminut alusta peltifirman käytössä. Minulle auto tuli noin 4v sitten kun oli tarvetta saada rakennustavaraa kuskattua. Siinä käytössä se on vieläkin.
Autossa on Tampereella tehty lava tai ainakin laidat on. Ilmeisesti vaneri alla ja jokin epoksin tapainen päällyste. Kopin takana pitkäntavaran kuljetukseen teline ja alla ruotsalaisvalmisteiset alumiinivanteet. Luovuttaja oli vanha ambulanssi.
Autossa toimii tällähetkellä kaikki lukuunottamatta puhaltimen 1 nopeutta. Ilmeisesti se etuvastus on kärähtänyt.
Tänään pitäsi yrittää laimata taas kerran. Katsotaan miten käy. Voin vielä laittaa kuvan kunhan löydän moisen.
Onkos tietämystä kuuluuko valokatkaisijassa olla valo? (siis taustavalo) Jos kuuluu niin missä se poltin on? Voisiko se olla sen oranssin nysän alla?
Minusta tuo on niin mukava ajaa että autolla on nyt jo 3 kesää ajettu kaikki töihinajot ja muut kaupunkiajot. Ei tietenkään mikään tykki ole mutta aina se on kotiin tuonut. Silloinkin kun meni tuulettajan hihna poikki. Homma meni siten että lämmöt nousi korkeiksi jos luukku oli kiinni mutta kun luukku auki ajoi pystyi nilkuttamaan kotio.
Autoa on nyt tietysti jonkunverran tullut laitettua niin samalla kaikki asiat on ajateltu siihen suuntaan että saisi museoitua kun vuodet tulee täyteen. Elikkäs jos jollakin olisi ehyt kuskin penkki olisin valamis moisen ostamaan. Sekä kuskin kuramaton.
Täältä tähän.
Olen lukenut juttuja kauan mutta nyt päätin kirjoittaa omasta kaapistani. oma kaappi ei ole sinänsä kaappi vaan lava. 207D vuosimallia 1985. Kaikki dokumentit puhuvat sen puolesta että autolla on tosiaan ajettu vasta 270tkm. Auto on suomimyyty ja toiminut alusta peltifirman käytössä. Minulle auto tuli noin 4v sitten kun oli tarvetta saada rakennustavaraa kuskattua. Siinä käytössä se on vieläkin.
Autossa on Tampereella tehty lava tai ainakin laidat on. Ilmeisesti vaneri alla ja jokin epoksin tapainen päällyste. Kopin takana pitkäntavaran kuljetukseen teline ja alla ruotsalaisvalmisteiset alumiinivanteet. Luovuttaja oli vanha ambulanssi.
Autossa toimii tällähetkellä kaikki lukuunottamatta puhaltimen 1 nopeutta. Ilmeisesti se etuvastus on kärähtänyt.
Tänään pitäsi yrittää laimata taas kerran. Katsotaan miten käy. Voin vielä laittaa kuvan kunhan löydän moisen.
Onkos tietämystä kuuluuko valokatkaisijassa olla valo? (siis taustavalo) Jos kuuluu niin missä se poltin on? Voisiko se olla sen oranssin nysän alla?
Minusta tuo on niin mukava ajaa että autolla on nyt jo 3 kesää ajettu kaikki töihinajot ja muut kaupunkiajot. Ei tietenkään mikään tykki ole mutta aina se on kotiin tuonut. Silloinkin kun meni tuulettajan hihna poikki. Homma meni siten että lämmöt nousi korkeiksi jos luukku oli kiinni mutta kun luukku auki ajoi pystyi nilkuttamaan kotio.
Autoa on nyt tietysti jonkunverran tullut laitettua niin samalla kaikki asiat on ajateltu siihen suuntaan että saisi museoitua kun vuodet tulee täyteen. Elikkäs jos jollakin olisi ehyt kuskin penkki olisin valamis moisen ostamaan. Sekä kuskin kuramaton.
Täältä tähän.
Tämä selevä. Ei ole moista lisävarustetta omassani. Autossa kun on vielä alkuperäiset takavalotkin. Kuin ihmeen kaupalla ovat säilyneet ehyinä. Toinen takaheijastin on vaihtunut.. Onkohan edellinen omistaja ollut sitten niin tarkka peruuttaja vai olisiko syy siinä että ovat aika hyvin suojassa lavan alla.
Mitä lisävarusteitä muuten näihin on joskus saanut? Ainoa lisävarusteeksi luokiteltava autossani on kai nuo alumiinivanteet ja aurinkolippa.
Ja yksi juttu tuli mieleeni. Mikä se "reikä" apukuskin astinlaudan kohdalla on? Stanssattu reikä jossa kolme ikäänkuin pultin paikkaa. (rungonnumeron vieressä) ?
Mitä lisävarusteitä muuten näihin on joskus saanut? Ainoa lisävarusteeksi luokiteltava autossani on kai nuo alumiinivanteet ja aurinkolippa.
Ja yksi juttu tuli mieleeni. Mikä se "reikä" apukuskin astinlaudan kohdalla on? Stanssattu reikä jossa kolme ikäänkuin pultin paikkaa. (rungonnumeron vieressä) ?
Pitäishän sen kannen käydä vanhempiinki...käsittääkseni, sitä "reikää" oon monesti kanssa ihmetelly...tai ihmettelin sitä 5 vuotta ku 309:sillä ajelin, mitään järkeenkäypää selitystä en sille löytäny, enkä oo sitä tähänpäivään mennessä kuullu, kun siihe tekee reijän ni sehän menee sinne ohjaamon lattian alle liki runkoa...tai ainaki sen siitä silloin näkee, mutta se mikä on siinä sivupellissä, kuskin jakkaran tukena ja akkua suojaamassa, ni siihe on suunnitelija varmaan aatellu webaston putken...tai sitte se on jotaki niihi asuntohässäköhin liittyvä pokkaus, mese300 voiki siitä kertoa enempi.
Nii ja tervetuloa mese .fi foorumille, mullakaan tällähetkellä ole "kaappia"...vielä tai enään, viimesyksynä möin ajanpuutteen takia 508:sin pois....ja sekös harmittaa, mutta minkäs teet ku ei aikaa ollu eikä paikkaa missä sitä ois retusoinu.
Nii ja tervetuloa mese .fi foorumille, mullakaan tällähetkellä ole "kaappia"...vielä tai enään, viimesyksynä möin ajanpuutteen takia 508:sin pois....ja sekös harmittaa, mutta minkäs teet ku ei aikaa ollu eikä paikkaa missä sitä ois retusoinu.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
se pokkaus on tosiaan asuntoauto varusteiseen malliin kuuluvia "hienouksia" Mulla siitä tulee ilma eberin ilmanotto putki multa muuten löytyy se etuvastus asevelihintaan jos kiinnostaa,on tuosta mun varaosa raadosta peräisin ja siinä toimi kumpikin puhallin asentokin
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Ei mennyt kun srtömsöössä leimanhaku.
oikea takapyörä on liian heikko verrattuna vasempaan. No tuo korjaantuu kaiketi säätämisellä. Isompi operaatio onkin harsia kasaan kuskin astinlauta. Sisempään nurkkaan herra insinööri sai tehtyä pari reikää. Lieneekö ollut paskapäivä vai mikä mutta ei 2000l ole ihan noin kovaa tökitty.
Saakohan tollaseen paikkaan korjauspalan vai teenkö itse? Ilmeisesti tuossa astinlaudassa on jokin tuplapelti koska reikien jälkeen ei sisäpuolella paista päivä. Täytyy tutkia tarkemmin.
Savutusarvosta olen hieman kiinnostunut myös. Viimmevuonna 0.35 ja tänävuonna 1.33 ?? Alkaakohan tuossa olemaan suuttimet ehtoo puolella?
Ilmansuodatin ei ole kovin vanha. Muistelen kyllä että edellisillä kerroilla on ollut hieman bensaa tankissa..
Ja jälleen kerran ensireaktio oli inssillä "mitä h****ä" kun yritti kääntää rattia. Tehostajaa kun tuossa omassani ei ole. Nauruni loputtua sanoin ota kiinni vaan ei se siitä rikki mene.
Värkkääjä luonne kun on niin tuli mieleen,jos hommaisi kammen päähän siivapyörän missä olisi kaksi hihnanpaikaa. Ylimääräisen hihnanpäähän tulisikin tehostajapumpun sijaan ilmastoinnin kompura? Kojelaudan sisällä olisi kyllä tilaa pienelle kennolle. Onko tehostaja versiossa kaksi kiilahihnaa? vai meneekö laturinremmillä? Moisen värkkäyksen seurauksena saa unohtaa sen museoinnin.. Melkein turha olisi inttää kaappiin joskus saaneen ilmastointia.
oikea takapyörä on liian heikko verrattuna vasempaan. No tuo korjaantuu kaiketi säätämisellä. Isompi operaatio onkin harsia kasaan kuskin astinlauta. Sisempään nurkkaan herra insinööri sai tehtyä pari reikää. Lieneekö ollut paskapäivä vai mikä mutta ei 2000l ole ihan noin kovaa tökitty.
Saakohan tollaseen paikkaan korjauspalan vai teenkö itse? Ilmeisesti tuossa astinlaudassa on jokin tuplapelti koska reikien jälkeen ei sisäpuolella paista päivä. Täytyy tutkia tarkemmin.
Savutusarvosta olen hieman kiinnostunut myös. Viimmevuonna 0.35 ja tänävuonna 1.33 ?? Alkaakohan tuossa olemaan suuttimet ehtoo puolella?
Ilmansuodatin ei ole kovin vanha. Muistelen kyllä että edellisillä kerroilla on ollut hieman bensaa tankissa..
Ja jälleen kerran ensireaktio oli inssillä "mitä h****ä" kun yritti kääntää rattia. Tehostajaa kun tuossa omassani ei ole. Nauruni loputtua sanoin ota kiinni vaan ei se siitä rikki mene.
Värkkääjä luonne kun on niin tuli mieleen,jos hommaisi kammen päähän siivapyörän missä olisi kaksi hihnanpaikaa. Ylimääräisen hihnanpäähän tulisikin tehostajapumpun sijaan ilmastoinnin kompura? Kojelaudan sisällä olisi kyllä tilaa pienelle kennolle. Onko tehostaja versiossa kaksi kiilahihnaa? vai meneekö laturinremmillä? Moisen värkkäyksen seurauksena saa unohtaa sen museoinnin.. Melkein turha olisi inttää kaappiin joskus saaneen ilmastointia.
Tervetuloa sakkiin Sebu
Tuo takajarrubalanssi oli itselläkin haasteena viime vuonna, ja koska en loppujen lopuksi tehnyt sille muuta kuin säädin, oli nimittäin jarrukamat niin siistit, niin epäilen että mahtaa olla sama ongelma edessä tänäkin vuonna. Ei nimittäin korjautunut kuin karvan päälle hyväksyttävän säätämällä.
Kotelon läpivientireikiä ihmettelin joskus ihtekiin: viewtopic.php?p=321369#321369
Ja hanskalokeron kansi odottaa asennusta täälläkin: viewtopic.php?p=398268#398268
Tuossapa sitten kuva hihnapyörästä tehostimen pumpulle:
Ja tommoset hihinat nää tarvihet jos laitat alkuperäisen tehostimen
Tuo takajarrubalanssi oli itselläkin haasteena viime vuonna, ja koska en loppujen lopuksi tehnyt sille muuta kuin säädin, oli nimittäin jarrukamat niin siistit, niin epäilen että mahtaa olla sama ongelma edessä tänäkin vuonna. Ei nimittäin korjautunut kuin karvan päälle hyväksyttävän säätämällä.
Kotelon läpivientireikiä ihmettelin joskus ihtekiin: viewtopic.php?p=321369#321369
Ja hanskalokeron kansi odottaa asennusta täälläkin: viewtopic.php?p=398268#398268
Tuossapa sitten kuva hihnapyörästä tehostimen pumpulle:
Ja tommoset hihinat nää tarvihet jos laitat alkuperäisen tehostimen
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje