heti kun painaa kaasua, auto sammuu ku seinään. Missä vika? Käynnistyy ja toimii siis moitteitta tyhjäkäynnil.
kyseessä on siis naaman kohotettu E-malli vuodelta ysiviis ja turpotiisseli.
S124 E300TDT käy tyhjäkäynnillä, mutta...
S124 E300TDT käy tyhjäkäynnillä, mutta...
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
ppd kerroppa lissää? tai miten sen voisi testata? Onko motti surkea jos se noin voi tehdä?
dealer, kokeilemme huomenissa.
olen lupautunut ottamaan tämän auton itselleni toimivana, nyt se ei toimi kunnol. Hinta on tietysti sitä tasoa että voisi olettaa kaikki klassikkoviat siinä olevan. jos kone saadaan pelittää ni sillo se o jees. Hintataso on totuttuun tapaan hyvä ja halpa... kuten kaikki mun autot tähän mennes.
dealer, kokeilemme huomenissa.
olen lupautunut ottamaan tämän auton itselleni toimivana, nyt se ei toimi kunnol. Hinta on tietysti sitä tasoa että voisi olettaa kaikki klassikkoviat siinä olevan. jos kone saadaan pelittää ni sillo se o jees. Hintataso on totuttuun tapaan hyvä ja halpa... kuten kaikki mun autot tähän mennes.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Nyppää se sammutinpurkki kokhnaan poies ja kokkeile miten käypi.
Tuosta mainitusta taphauksesta on aikaa eikä ollu minun tutkittavana, en muista sen kummemmin mikä sielä kivesti.
Yks tilanne oli että muuan pumppuseppä oli epähuomiossa tökäny pumpun kaulusrenkhaan väärinpäin, öljy kerty pumphuun muttei päässy pois.
Tuosta mainitusta taphauksesta on aikaa eikä ollu minun tutkittavana, en muista sen kummemmin mikä sielä kivesti.
Yks tilanne oli että muuan pumppuseppä oli epähuomiossa tökäny pumpun kaulusrenkhaan väärinpäin, öljy kerty pumphuun muttei päässy pois.
No Merc at the moment
niinki simppeli vika kai että naftaputki ruostees tankilta ylösnousussa siitä missä on polttoaineen määräanturi. onko ite tankki muovia?
No jokatapauksessa vika on siis siinä että tullee ilmaa polttoaineen sekaan ja filtteri oli ummessa
No jokatapauksessa vika on siis siinä että tullee ilmaa polttoaineen sekaan ja filtteri oli ummessa

S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.