Kilanderin clk 320 cdi Avantgarde
Nuo edellisen postauksen videonpätkät olivat samalta mäeltä kuin aatun kotkanpesä (1837m.),nämä vain 900-1000 m.korkeudessa.
Sitten laskeuduttiin Königsseelle,saksan korkein alppijärvi.
Sinne päätettiin majoittua seuraavaksi yöksi.Saksassa on paljon sivu majoitusta (zimmer frei),siispä yhden tähden majataloon:
Königssee on niin etelässä,että jos saksassa meinaa pysyä,pitää lähteä pohjoiseen.Ajelimme sieltä pikkuteitä pitkin Regensburgiin,hotelli keskustasta,vastapäätä tummoista-hieman yhdennäköisyyttä Kölnin kuuluisaan -kirkkoa.
Täällä hotellin vastaanoton tytön avustuksella varattiin seuraavaksi yöksi huone Berliinistä,Alexanderplazilta.
Aamupäivällä keula kohti Berliiniä,matkalla sattui yksi jämähtäminen paikalleen.Sitten kun suma alkoi purkautua,oli ensin tämmöinen.
Olivat törmäilleet väistellessään tätä.
Berliinissä auto maan alle ja tuttuun Park Inn:iin,olin siinä jo kymmenen vuotta sitten( Forum nimellä silloin) ensi kertoja.
Siinä hotelli ja joku torni.
Perjantai-ilta sujui oikein mainiosti Berliinin hulinassa.Aamulla kun heräsin hotellissa (32 kerros ) ottamaan buranaa,tuommoinen maisema ensimmäisenä vastassa kun silmät avasi.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan,ja piti lähteä kohti Rostockia.Saksassa muuten yllättävän huonot pinnat moottoriteillä,kuoppia,hitlerin aikoisia betonilaatta teitä,karheita pintoja (rengasmelu valtava,niinkuin pyöränlaakerit olisivat lopussa).
Rostockissa käytiin syömässä,ostin vähän viinaa ja viinejä,satamasta parit saunakaljat vielä kyytiin.
Sitten vain odottelua että pääsee iltapalalle laivaan.
Alkoholistin iltapala.
Laivalla ei oikein muuta tekemistä kuin juoda-nukkua-syödä.Lauantai illasta maanantai aamuun lepoa,ehti kyllä nukkua kunnolla.
Maanantaina eli eilen kotona,3490 km. kertyi trippiin.Ihan mukava pieni kierros.
Huomenna pitää lähteä ostamaan vähän juomia kesäksi,hiluxilla Tallinnaan.Ei tuo coupe oikein sovellu sellaiseen,vaikka Saksassa juomien hinnat kyllä erittäin kuluttaja ystävällisiä .
Sitten laskeuduttiin Königsseelle,saksan korkein alppijärvi.
Sinne päätettiin majoittua seuraavaksi yöksi.Saksassa on paljon sivu majoitusta (zimmer frei),siispä yhden tähden majataloon:
Königssee on niin etelässä,että jos saksassa meinaa pysyä,pitää lähteä pohjoiseen.Ajelimme sieltä pikkuteitä pitkin Regensburgiin,hotelli keskustasta,vastapäätä tummoista-hieman yhdennäköisyyttä Kölnin kuuluisaan -kirkkoa.
Täällä hotellin vastaanoton tytön avustuksella varattiin seuraavaksi yöksi huone Berliinistä,Alexanderplazilta.
Aamupäivällä keula kohti Berliiniä,matkalla sattui yksi jämähtäminen paikalleen.Sitten kun suma alkoi purkautua,oli ensin tämmöinen.
Olivat törmäilleet väistellessään tätä.
Berliinissä auto maan alle ja tuttuun Park Inn:iin,olin siinä jo kymmenen vuotta sitten( Forum nimellä silloin) ensi kertoja.
Siinä hotelli ja joku torni.
Perjantai-ilta sujui oikein mainiosti Berliinin hulinassa.Aamulla kun heräsin hotellissa (32 kerros ) ottamaan buranaa,tuommoinen maisema ensimmäisenä vastassa kun silmät avasi.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan,ja piti lähteä kohti Rostockia.Saksassa muuten yllättävän huonot pinnat moottoriteillä,kuoppia,hitlerin aikoisia betonilaatta teitä,karheita pintoja (rengasmelu valtava,niinkuin pyöränlaakerit olisivat lopussa).
Rostockissa käytiin syömässä,ostin vähän viinaa ja viinejä,satamasta parit saunakaljat vielä kyytiin.
Sitten vain odottelua että pääsee iltapalalle laivaan.
Alkoholistin iltapala.
Laivalla ei oikein muuta tekemistä kuin juoda-nukkua-syödä.Lauantai illasta maanantai aamuun lepoa,ehti kyllä nukkua kunnolla.
Maanantaina eli eilen kotona,3490 km. kertyi trippiin.Ihan mukava pieni kierros.
Huomenna pitää lähteä ostamaan vähän juomia kesäksi,hiluxilla Tallinnaan.Ei tuo coupe oikein sovellu sellaiseen,vaikka Saksassa juomien hinnat kyllä erittäin kuluttaja ystävällisiä .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
- prehistorik
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1875
- Liittynyt: 19.10.2010 11:12
- Paikkakunta: Nuija maalta
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
No ite en puhu saksaa ollenkaan,enklantia jotenkin,eli kyllä sillä jotenkin pärjää.thabandit^ kirjoitti:Jylhän näköistä maisemaa tuolla vuoristossa. Joku tuollainen reissu pitäisi itsekin tehdä joskus, josta johtuikin mieleeni kysymys. Pärjäileekö tuolla Saksanmaalla ihan englannilla, vai pitäisikö sitä ennemmin kaivaa saksan kielen sanakirja mukaan?
Se tosin hämmentää välillä,kun törmää itteään nuorempiin saksalaisiin,jotka ei puhu ollenkaan englantia .
Miten lie koulussa kielten opetuksen laita?
Mutta kyllä siellä aina jollain tavalla pärjää,ilman sanakirjaakin .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Suurimmissa paikoissa ainakin pärjää englannilla.kilander kirjoitti:thabandit^ kirjoitti: Pärjäileekö tuolla Saksanmaalla ihan englannilla, vai pitäisikö sitä ennemmin kaivaa saksan kielen sanakirja mukaan?
Mutta kyllä siellä aina jollain tavalla pärjää,ilman sanakirjaakin .
Saksaa kannattaa opiskella niistä kuuluisista mustavalkoisista lyhytelokuvista Se on sitä käytännön kielitaitoa.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Ei oo pääsiäisen jälkeen tullu coupella ajettua.
Eilen tuli kirje Helsingin poliisilta,kirjallinen huomautus.
Pääsiäismaanantaina kun tultiin Saksasta,Vihdintiellä räpsähti kamera,navin mukaan 67 km/h,60 alueella.
Tekninen vähennys-=64 km.nopeutta siis.
Tänään piti ajella katsastuskonttorille,deadline 11.05.
Kello 8 driveiniin,yllätys kun katsastaja olikin nainen..klo.8.25 uuden otteen kanssa pois.
Nyt 162 300 km.mittarissa,semmoinen reilu kymppitonni rullattu miltei yhtä huolettomasti kuin Xuxi väyllä
Eilen tuli kirje Helsingin poliisilta,kirjallinen huomautus.
Pääsiäismaanantaina kun tultiin Saksasta,Vihdintiellä räpsähti kamera,navin mukaan 67 km/h,60 alueella.
Tekninen vähennys-=64 km.nopeutta siis.
Tänään piti ajella katsastuskonttorille,deadline 11.05.
Kello 8 driveiniin,yllätys kun katsastaja olikin nainen..klo.8.25 uuden otteen kanssa pois.
Nyt 162 300 km.mittarissa,semmoinen reilu kymppitonni rullattu miltei yhtä huolettomasti kuin Xuxi väyllä
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Huolto-osia tuli haettua pieni kassillinen Silberautosta.
-ilmansuodattimet
-öljynsuodatin
-dieselsuodatin
-automaattilaatikon öljynsuodatin
-tiiviste lootaan
-takajarrupalat
-palojen kulumistunnistimet eteen/taakse
-moottorin suojalevyyn kumisia kiinnikkeitä 4kpl.
-kuskin oveen diskanttikaiuttimen suoja (entisestä yläkiinnike poikki)
jotain 215 e.tekivät,vähän taitaa olla osaset kalliimpia kuin suorakoneiseen cdi:hin.
Joku oli jättänyt kivannäköisen mikälie coupen oven eteen:
-ilmansuodattimet
-öljynsuodatin
-dieselsuodatin
-automaattilaatikon öljynsuodatin
-tiiviste lootaan
-takajarrupalat
-palojen kulumistunnistimet eteen/taakse
-moottorin suojalevyyn kumisia kiinnikkeitä 4kpl.
-kuskin oveen diskanttikaiuttimen suoja (entisestä yläkiinnike poikki)
jotain 215 e.tekivät,vähän taitaa olla osaset kalliimpia kuin suorakoneiseen cdi:hin.
Joku oli jättänyt kivannäköisen mikälie coupen oven eteen:
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Tässä viikolla käytin pajalla laatikkoöljyjen vaihdossa.
Suodatin ja tiiviste kun oli omasta takaa,maksoi työ ja öljyt 190 €.
No,oli tuo varmaankin ajankohtaista tehdä,huoltokirjan mukaan vaihdettu 60 000 km.kohilla.
Nyt mittarissa 162 844 km.
Vielä jos vaihtelisi ilmansuodattimet,siinähän ois keväthuolto tehty.
Toisen etuvanteen vein viimeviikolla L-Weldille korjattavaksi,pieni halkeama ja lommo.4-5 viikkoa toimitusaika .
Hieman hommaa pukkaa niillä talven jäliltä.
Suodatin ja tiiviste kun oli omasta takaa,maksoi työ ja öljyt 190 €.
No,oli tuo varmaankin ajankohtaista tehdä,huoltokirjan mukaan vaihdettu 60 000 km.kohilla.
Nyt mittarissa 162 844 km.
Vielä jos vaihtelisi ilmansuodattimet,siinähän ois keväthuolto tehty.
Toisen etuvanteen vein viimeviikolla L-Weldille korjattavaksi,pieni halkeama ja lommo.4-5 viikkoa toimitusaika .
Hieman hommaa pukkaa niillä talven jäliltä.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Aina ajankohtainen aihe,polttoaineen kulutus.
Ei pääse v6 koneella neljällä alkaviin lukemiin.Tuossa kyllä on Saksan matka mukana,niinkuin keskinopeudesta voi päätellä.
Täällä kun käy Lidlistä hakemassa bratwurstia,se ei kovin suureksi pääse nousemaan.
Jos vähän reilussa kahdessa kuukaudessa tulee ajettua kymppitonni,olisiko pitänyt valita bensa 320
Ei pääse v6 koneella neljällä alkaviin lukemiin.Tuossa kyllä on Saksan matka mukana,niinkuin keskinopeudesta voi päätellä.
Täällä kun käy Lidlistä hakemassa bratwurstia,se ei kovin suureksi pääse nousemaan.
Jos vähän reilussa kahdessa kuukaudessa tulee ajettua kymppitonni,olisiko pitänyt valita bensa 320
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-
- Viestit: 2095
- Liittynyt: 02.10.2005 21:20
Haikara kirjoitti:
Minä tarkistaisin hintoja ylöspäin ja tekisin hieman kovemmalla hinnalla vähemmän
Hullu paljon töitä tekee...
Olet kirotun oikeassa,nyt tuli minulle kalliimmaksi.Ei jaksanut ootella,ostin 18" vanteet tuohon.
Oli siinä vähän Kaima Koon rohkaisuakin,täytyyhän olla semmoisiakin vanteita jotka sopii alle..ja löytyi
Nyt ei tarvitse-jos ei halua-spacereiden kanssa pelleillä.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Viimeviikolla kun alkoi olla varjossakin + 30 ja rapiat päälle,ilmastointi alkoi tuntumaan hieman kesyltä.
Varasin ajan huoltoon,ja saikin niin nopeasti että tiistai aamuna homma hoitui.
255 grammaa puuttui järjestelmästä ainetta.Otin samalla kuivaimen forte-käsittelyn,tuli autoon raikas tuoksu.Vähän niinkuin uusissa autoissa.
En tiiä kasvaako tuossa nuo pyöränkotelot,tuli tuossa eilen kikkailtua avaruuslevyjen kanssa.
Nyt edessä et 10,takana et 4.
Varasin ajan huoltoon,ja saikin niin nopeasti että tiistai aamuna homma hoitui.
255 grammaa puuttui järjestelmästä ainetta.Otin samalla kuivaimen forte-käsittelyn,tuli autoon raikas tuoksu.Vähän niinkuin uusissa autoissa.
En tiiä kasvaako tuossa nuo pyöränkotelot,tuli tuossa eilen kikkailtua avaruuslevyjen kanssa.
Nyt edessä et 10,takana et 4.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
No jopas nytten,just kun tuli myytyä wiimeinen kunnon rautamersu pois,vastoinkäymiset alkoivat .
Kesäkuussa ei tullut kuin vähän reilu 600 km.ajeltua.
Tänään lähdin reilun viikon tauon jälkeen käymään mersulla naapuri pitäjässä oikein,mitä helv ,ei tää mee mihinkään-voi ei,vikatilaa pukkaa.
Tuo 7 vaihteinen automaatti ei sitten mene mihinkään vikatilassa.
Kävin siinä syömässä,ei oikein ruoka maistunut,harmitti niin kovin etten lähtenyt JEEPillä.
No kotiinpäin auto toimikin.Mutta ei auttanut kuin kaivaa star esiin,ja koodia M 55 imukanavan katkaisun moottori näytti.
Ja syykin selvisi nopiaan,olin jotain kuukausi sitten vaihtanut ilmansuodattimet,siihen turbolle tulevaan imuputkeen tulee huohotinputki.
Se on kiinni vain painamalla,ja sen (se punainen)kumikaulus oli jäänyt alapuolelta huonosti,ja siten huohottanut yhen sähköjohtojen liittimen kosteaksi.
Se vain auki ja kuivasin liittimen,laitoin huohottimen tälläkertaa kunnolla paikalleen.
Koeajo ja ei tuo nyt mitään herjannut.
Huh huh ,kyllä säikytti.
Nyt saunaan ja voikin ottaa olan takaa ,näinkin mittavan remontin päälle.
Kesäkuussa ei tullut kuin vähän reilu 600 km.ajeltua.
Tänään lähdin reilun viikon tauon jälkeen käymään mersulla naapuri pitäjässä oikein,mitä helv ,ei tää mee mihinkään-voi ei,vikatilaa pukkaa.
Tuo 7 vaihteinen automaatti ei sitten mene mihinkään vikatilassa.
Kävin siinä syömässä,ei oikein ruoka maistunut,harmitti niin kovin etten lähtenyt JEEPillä.
No kotiinpäin auto toimikin.Mutta ei auttanut kuin kaivaa star esiin,ja koodia M 55 imukanavan katkaisun moottori näytti.
Ja syykin selvisi nopiaan,olin jotain kuukausi sitten vaihtanut ilmansuodattimet,siihen turbolle tulevaan imuputkeen tulee huohotinputki.
Se on kiinni vain painamalla,ja sen (se punainen)kumikaulus oli jäänyt alapuolelta huonosti,ja siten huohottanut yhen sähköjohtojen liittimen kosteaksi.
Se vain auki ja kuivasin liittimen,laitoin huohottimen tälläkertaa kunnolla paikalleen.
Koeajo ja ei tuo nyt mitään herjannut.
Huh huh ,kyllä säikytti.
Nyt saunaan ja voikin ottaa olan takaa ,näinkin mittavan remontin päälle.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Mitäs se muuten katkoo siellä imusarjassa .dealer kirjoitti:Veekuutosesta ensimmäisenä vikoo juuri tuo imukanavan katkaisun moottori.
Nyt vaikuttaa että tällä selvisi,tosiaan se vuotava huohotin oli mehinyt juuri tuon moottorin liittimelle.
Ensimmäinen koeajo starilla ilmoitti ettei moottori pellaa.
Liittimen kuivaamisen jälkeen ei tuo mitään vikaillut.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Jonkinmoiset läpät siellä imusarjassa on, ei ole purettu yhtään niin laajasti että olisi nähty torviin sisälle...
Käsittääkseni moottori hajoaa kun sen sisään menee öljyä, työkaveri (pienempikätinen kuin minä) on noita vaihdellut ja samalla laittanut suojaa moottorin päälle.
Kerran otettiin korjaamolla johtoportaan kanssa yhteen, jotain hommaa oli minulle tulossa ja kerroin että ois viisaampaa jonkun pienempikätisen tehä ... no siitä pikku älämölöö että teeppäs vaan, pitää se tuokin homma kaikkien osata - ja lykättiin avaimet kouraan että eikun auto sisään halliin ja töihin
No, sitten tultiin varttitunnin päästä huutamaan että mitäs sinä nyt teet ... no minähän irrotan imusarjaa, näillä käsillä kun ei saa alakautta niitä kolomee ruuvia irti, mikä tässä NYT TAAS ei passaa ???
Sitten vaihettiin asentajaa.
Käsittääkseni moottori hajoaa kun sen sisään menee öljyä, työkaveri (pienempikätinen kuin minä) on noita vaihdellut ja samalla laittanut suojaa moottorin päälle.
Kerran otettiin korjaamolla johtoportaan kanssa yhteen, jotain hommaa oli minulle tulossa ja kerroin että ois viisaampaa jonkun pienempikätisen tehä ... no siitä pikku älämölöö että teeppäs vaan, pitää se tuokin homma kaikkien osata - ja lykättiin avaimet kouraan että eikun auto sisään halliin ja töihin
No, sitten tultiin varttitunnin päästä huutamaan että mitäs sinä nyt teet ... no minähän irrotan imusarjaa, näillä käsillä kun ei saa alakautta niitä kolomee ruuvia irti, mikä tässä NYT TAAS ei passaa ???
Sitten vaihettiin asentajaa.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Tai irrottelee turbot jne. nii me ollaan noita tehty ja imusarja sydemi on vastaava kuin 611 koneissa mutta alumiini runkonen ja metallia läpät.
yhet imusarjat on vaihdettu W221 koppaseen.
Toki tuon moottorin vaihto on kohtuu ***eestä teet niin tai näin
yhet imusarjat on vaihdettu W221 koppaseen.
Toki tuon moottorin vaihto on kohtuu ***eestä teet niin tai näin
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4258
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Läppä Systeemi on samalainen kuin rivikoneessa(ja samalla tavalla turha osa...) se säätömoottori ohjaa
molempien imusarjojen läppiä,
irti sen saa helposti V6 koneesa imuputki hässäkkä pois siitä päältä,
ahtimen säätö mootorin johto irti, ahtimelta lähtevä aalumiininen ahtoputki irti,
polttoaineen suodatin irti ja kääntää ylös sieltä montusta(isompikin käsi mahtuu siitä kolosta vetämään sen pois)
johtosarjan kiinitys pultit irti,(mahtuu siirtymään sen verran että sen vinosti olevan 3:anen pultin saa kierrettyä sieltä välistä edestä päin sinne väliin työneetyllä lenkillä ja ne 2:si muuta saa suorran siitä ylhäältä,
niistä vivuista lähtee melkeen itsekseen,
ja uutta ei sinne kaanta laitta vaan laitta sen jonnekin vaan sen johdon nokaan surisemman läpät lukitsse auki asentoon tai jos ei halua johtoa jatkaa niin säätö mootorista se vipu lyhekssi niin että mahtuu siellä paikassan kääntyilemään(max 2h)
jos haluaa koko säätömootorista eroon niin laitta ohjelman missä ei sitä ole
molempien imusarjojen läppiä,
irti sen saa helposti V6 koneesa imuputki hässäkkä pois siitä päältä,
ahtimen säätö mootorin johto irti, ahtimelta lähtevä aalumiininen ahtoputki irti,
polttoaineen suodatin irti ja kääntää ylös sieltä montusta(isompikin käsi mahtuu siitä kolosta vetämään sen pois)
johtosarjan kiinitys pultit irti,(mahtuu siirtymään sen verran että sen vinosti olevan 3:anen pultin saa kierrettyä sieltä välistä edestä päin sinne väliin työneetyllä lenkillä ja ne 2:si muuta saa suorran siitä ylhäältä,
niistä vivuista lähtee melkeen itsekseen,
ja uutta ei sinne kaanta laitta vaan laitta sen jonnekin vaan sen johdon nokaan surisemman läpät lukitsse auki asentoon tai jos ei halua johtoa jatkaa niin säätö mootorista se vipu lyhekssi niin että mahtuu siellä paikassan kääntyilemään(max 2h)
jos haluaa koko säätömootorista eroon niin laitta ohjelman missä ei sitä ole
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vähän ahdasta on,jos ei paljoa halua purkaa ympärille tilaa lisää.
Askartelin tuohon liittimen kohtaan hieman suojausta,jos sattuu käymään vastaavanlaista.
Oli jäänyt kuumuutta hyvin kestävää tiivistettä,(aikoinaan tuota laitoin turbon ja pakosarjan väliin),niin siitä siivu tuohon.Vaikka nyt irtoisi huohottimen letku kokonaan ,ei pitäisi ensimmäisenä öljyyntyä tuo liitin.
Nyt pittää lähteä hakemaan Lappeenrannasta kepappia-varmuuden vuoksi Jeepillä .
Askartelin tuohon liittimen kohtaan hieman suojausta,jos sattuu käymään vastaavanlaista.
Oli jäänyt kuumuutta hyvin kestävää tiivistettä,(aikoinaan tuota laitoin turbon ja pakosarjan väliin),niin siitä siivu tuohon.Vaikka nyt irtoisi huohottimen letku kokonaan ,ei pitäisi ensimmäisenä öljyyntyä tuo liitin.
Nyt pittää lähteä hakemaan Lappeenrannasta kepappia-varmuuden vuoksi Jeepillä .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Noo,kyllä tuota tulee seurailtua.Mikähän sitä aiheuttaa-nyt kävin ajelemassa itärajalla (hyvät testiolosuhteet kun varjossa +32),testilenkin jälkeen ei ollut mehinyt mistään öljyä-kovettuukohan ne kumit,siis ne huohottimen ja turbon/imuputken välissä olevat???CDI203 kirjoitti:Hvvä liitin suojassa,
jos sen säätö moottorin päälle pääsee öljyä niin se menee sinne sisään
CDI moottorit on melko kovia huohottamaan,kaikki mitkä käyneet Kaivolan Kolhoosin tallissa,jos pientäkään "rakoa"turbon ja imusarjan välissä,niin öljyä tunkee ulos.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Tuli eilen käytettyä auto myllytyksessä.
Tuossa kuva ennen käsittelyä.
Ja jälkeen.
Pilvinen päivä ,tumma auto ja kännykkä kamera,niin ei kuvien lopputulos häävi ole.
Luonnossa näyttää ihan kivalta,tosin ei se tuossakaan jälkeen kuvassa enää puhdas ole,hiekkatiellä on jo ajettu...mahdoton yhtälö-puhdas auto jos sillä ajaakkin pitää
Tuossa kuva ennen käsittelyä.
Ja jälkeen.
Pilvinen päivä ,tumma auto ja kännykkä kamera,niin ei kuvien lopputulos häävi ole.
Luonnossa näyttää ihan kivalta,tosin ei se tuossakaan jälkeen kuvassa enää puhdas ole,hiekkatiellä on jo ajettu...mahdoton yhtälö-puhdas auto jos sillä ajaakkin pitää
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
mä epäilen ettei lähteny ja oon edelleen sitämieltä ettei ollu kyllä lumiharjan naarmuja,olishan niitä ympäri autoa. tekis kovasti mieli udella hintoja ja paikkoja mutta kai mä ne sitte miitissä ongin haraviiniEldorado kirjoitti:Taisi harjan naarmut katosta hävitä?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Miittiin ei pääse,oon just silloin pienissä häissä .Eldorado kirjoitti:Myllytetty CLK nähtäneen vissiinkin kesämiitissä? Taisi harjan naarmut katosta hävitä?
Naarmut ne sai häviämään kokolailla hyvin,normi päivänvalossa ei näy.Ite oon tyytyväinen,ihan kohtuuhintaista puuhaa,ja ei kulunut montaa minuuttia kesälomaa hukkaan (liikkeeseen vieminen,hakeminen/maksaminen)
Tokihan jos aletaan tarkasti etsimään niin virheitä löydetään,niinkuin 42 % tuonikäisistä käyttöautoista löytyy naarmuja,jostain lommoja ja muutamissa tapauksissa löytynyt ruostettakin .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----