Sähöikkunoiden automaatti nosto...
Sähöikkunoiden automaatti nosto...
Morjesta
Tuli tuossa 5 viikkoa sitten tällanen -01 c320 mersu ostettua. Erittäinkin tyytyväinen olen hankintaan ollut, mukava auto ajella w201:sen jälkeen
Huomannut tuossa sellasta että vasemman puolen ikkunoiden automaattinen nosto ei toimi, eli kuljettajan ja vasemman takamatkustajan. Automaattilasku pelittää vaan nostaessa pitää sitä namikkaa pitää että ikkuna nousee
Sulake jossain kyllästynyt elämäänsä?
Tuli tuossa 5 viikkoa sitten tällanen -01 c320 mersu ostettua. Erittäinkin tyytyväinen olen hankintaan ollut, mukava auto ajella w201:sen jälkeen
Huomannut tuossa sellasta että vasemman puolen ikkunoiden automaattinen nosto ei toimi, eli kuljettajan ja vasemman takamatkustajan. Automaattilasku pelittää vaan nostaessa pitää sitä namikkaa pitää että ikkuna nousee
Sulake jossain kyllästynyt elämäänsä?
Melkein vois epäillä että ei toimis ollenkaa jos sulake olis päästäny viimeisen virren mutta kannattaahan ne katsoa läpi (tarkemmat tiedot löytyy manuskasta jos sellaista ei ole nii kipinkapin hakemaa )
Jos ei oo vika sulakkeissa nii koita uudelleenopetusta... eli akusta - napa pariksi minuutiksi irti ja sen jälkeen käyt joka ikkunan läpi niin että lasket ikkunan täysin alas ja kun ikkuna on alhaalla pidät vielä muutaman sekuntin sitä nappulaa painettuna, oliskohan ollu 5sek. tjsp. Sen jälkee sama homma toiseen suuntaan eli ikkuna ylös asti ja nappulaa vielä tuo muutama sekuntti pohjassa.
Jos ei tuolla tokeennu nii kannattaa alkaa epäilemään katkaisijaa ja koittaa toimivan ikkunan katkaisijaa toimimattoman paikalla.
Lisäksi myös w203 pitää todennäköisesti kääntää myös ohjaus tapista toiseen tappiin että sammuu muut joulukuusenvalot mittaristosta akun irroituksen jälkeen
EDIT. nopeemmat ensin
Jos ei oo vika sulakkeissa nii koita uudelleenopetusta... eli akusta - napa pariksi minuutiksi irti ja sen jälkeen käyt joka ikkunan läpi niin että lasket ikkunan täysin alas ja kun ikkuna on alhaalla pidät vielä muutaman sekuntin sitä nappulaa painettuna, oliskohan ollu 5sek. tjsp. Sen jälkee sama homma toiseen suuntaan eli ikkuna ylös asti ja nappulaa vielä tuo muutama sekuntti pohjassa.
Jos ei tuolla tokeennu nii kannattaa alkaa epäilemään katkaisijaa ja koittaa toimivan ikkunan katkaisijaa toimimattoman paikalla.
Lisäksi myös w203 pitää todennäköisesti kääntää myös ohjaus tapista toiseen tappiin että sammuu muut joulukuusenvalot mittaristosta akun irroituksen jälkeen
EDIT. nopeemmat ensin
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Dodiin
Takamatkustajan ikkuna otti opikseen kun kuritin katkaisinta Vaan kuskin ikkunalla on huonompi muisti. Kuskin ikkuna siin pelittää pari automaattinostoa sen normituksen jälkeen vaan sitten ikkuna taitaa unohtaa opetetun ja ei enää automaattisesti nousekkaan
Painin aamulla ainakin 5 minuuttia tuon kuskin ikkunan kanssa vaan en saanu oikein pelittämään kunnolla vaikka mitä tein...
Takamatkustajan ikkuna otti opikseen kun kuritin katkaisinta Vaan kuskin ikkunalla on huonompi muisti. Kuskin ikkuna siin pelittää pari automaattinostoa sen normituksen jälkeen vaan sitten ikkuna taitaa unohtaa opetetun ja ei enää automaattisesti nousekkaan
Painin aamulla ainakin 5 minuuttia tuon kuskin ikkunan kanssa vaan en saanu oikein pelittämään kunnolla vaikka mitä tein...
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Tästä on helppo olla eri mieltä(jokusen selaissen nähneenä)sonikki kirjoitti:Jos se lasi tahmaa johonki nii silloin ei nouse manuaalisestikkaan.CDI203 kirjoitti:Usein syynä on että liike on tahmea (luulee että on jotain välissä)
parhaiten sen huomaa kun on selanen missä se tahmaa vaikka siinä puolessa välissä niin laskee saman tien alas, mutta menee sen kohdan yli
käsin, tekee saman jos tahma on ihan liiken alussa,
mutta vika voi olla vaikka ohjainlaittessa, katkasiassa, homma selviä kun pistää *:rin piuhan kiinni ja käskyttää ikunaa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ei tahmaa...
Sillon normituksen jälkeen pelittää pari automaattinostoa aivan normaalisti ja lopettaa myös noston ja laskee vähän kun jättää käden väliin
Automaattilaskuhan pelittää kokoajan normaalisti
Voishan sitä akun kenkää kokeilla käyttää irti, vaatiiko jotain erityistoimia?
No kai ne käyttiksessä lukee
Sillon normituksen jälkeen pelittää pari automaattinostoa aivan normaalisti ja lopettaa myös noston ja laskee vähän kun jättää käden väliin
Automaattilaskuhan pelittää kokoajan normaalisti
Voishan sitä akun kenkää kokeilla käyttää irti, vaatiiko jotain erityistoimia?
No kai ne käyttiksessä lukee
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Rippuu varusteista, muisti penkien kaikkien säätöjen määritys, kattoluukulle sama, ratille sama, ikkunoille sama,
Ja "parhaassa" tapauksessa uusi samiboxsi,
Akun piuha ei kannata ihan huvikseen irtikäytellä
Ja "parhaassa" tapauksessa uusi samiboxsi,
Akun piuha ei kannata ihan huvikseen irtikäytellä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Mersuissa ei ole ollut tarvetta kokeilla mutta esimerkkinä citikassa sillä lähti antipollution fault ilmoitus ajotietokoneesta mitä ei kuulemma veholla saatu kuitattua millään tavalla urean lisäyksen yhteydessädealer kirjoitti:Toinen asia se vielä että akunkengän irrotushan ei auta juuri mihinkään vaivaan.
Mitenkäs näissä tapahtuu sitten vaikka oikeaoppinen ratin irroitus vai pitääkö muka joka kerta vaan toivoa sormet ristissä ettei mitään hajoa?
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11