TurboLintta "häämusta" Lintta MYYTY.
Pintaan en ota kantaa...koska kuvat pikkisen vääristää, mutta mutta...maalasikko kaikki mustaks...siis peilit ja puskuritkin
kun mulla ois samamoinen homma edessä ja aatellu sitä että viittiikö maalata puskurit mustaks vai pitäiskö se harmaa osa jättää harmaaks
Mutta muutenha se mattapinta o helppohoitonen ku ei tartte kiillotella, pikkisen tuosta omasta "lintasta" jääny sitä miettimään jotta jos tekis pikkisen pohjia siihe ja kävis maalikaupassa ja ajelis terhon luokke ja sanois terholle jotta maalaa, ja ottais vastuun kokonaisuudessaan itelle, muuutta enpä oo vielä terholtakaan kysyny sitäkään jotta kui paljon se vaatii jotta ylipäätään rupiaa sutasemaan...tai sitte teen niinko lerssinen ja maalaan telalla...sellanenki pinta kelpaa mulle..ku en näillä näkymin oo mersua myymässä...tai eihä sitä ikinä tiedä
kun mulla ois samamoinen homma edessä ja aatellu sitä että viittiikö maalata puskurit mustaks vai pitäiskö se harmaa osa jättää harmaaks
Mutta muutenha se mattapinta o helppohoitonen ku ei tartte kiillotella, pikkisen tuosta omasta "lintasta" jääny sitä miettimään jotta jos tekis pikkisen pohjia siihe ja kävis maalikaupassa ja ajelis terhon luokke ja sanois terholle jotta maalaa, ja ottais vastuun kokonaisuudessaan itelle, muuutta enpä oo vielä terholtakaan kysyny sitäkään jotta kui paljon se vaatii jotta ylipäätään rupiaa sutasemaan...tai sitte teen niinko lerssinen ja maalaan telalla...sellanenki pinta kelpaa mulle..ku en näillä näkymin oo mersua myymässä...tai eihä sitä ikinä tiedä
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Kaik men mustaks
Viimeyön toilailut:
Lopultakin kun maali on kuivunut sen voi hiota "karhunkielellä" jonka jälkeen siitä tuli matta Valumakohdat piti hiota tasaseksi. Toivottavasti nyt tuleva pinta mattautuisi paremmin uusilla säädöillä. Mutta hiomaan sen joutuu todennäköisesti Jotta "mattamaalista" saadaan mattaa
Viimeyön toilailut:
Lopultakin kun maali on kuivunut sen voi hiota "karhunkielellä" jonka jälkeen siitä tuli matta Valumakohdat piti hiota tasaseksi. Toivottavasti nyt tuleva pinta mattautuisi paremmin uusilla säädöillä. Mutta hiomaan sen joutuu todennäköisesti Jotta "mattamaalista" saadaan mattaa
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
eikös siellä maali-liikkeessä ihan lisätä sitä matta-pastaa maaliin sekaan ihan toiveiden mukaan. hot rod black tai vielä himmeämpi pinta kiitos.
tai jos vaikka heität siihen päälle vaan paljon mattaisemman mattalakka kerroksen, niin ei tartte maalia lisätä?
tai jos vaikka heität siihen päälle vaan paljon mattaisemman mattalakka kerroksen, niin ei tartte maalia lisätä?
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
..making sense, is NOT my priority..
Joo se sekoitetaan siellä kaupassa mutta kun mä oon AINA siellä missä ei kuuluis olla ja muut hoitaa mun asioitani. Niin en voi joka paikkaan mennä pääauki huutamaan virheistä. Velipoika oli painottanut MATTAa ja sekoittajalla on ollu oma käsityksensä automaalin mattaisuudesta.
Ja nykypäivänä virheitään ei myönnä kuin minä. joten toivon mukaan vippaskonstein saadaan lopputuloksesta edes 70% tyydyttävä vaikka hiomalla pinnasta kiilto pois. Viimeiseen yritykseen tai erheeseen vähennetään vähän kovetteen määrää ja lisätään ohenninta. Kunnon raakatärpätti olisi parasta kun se kuivais samantein. Joka korostaisi mattaantumista siltä osin miten sitä mattapastaa maaliin on sekoitettu.
Maalia ostaessa olisi pitänyt ottaa Lintan kuva mukaan tai takalaatikon kansi. Kun se oli vaihdettu. Siihen olis voinu sekoittaja mallailla sekottamaansa väriä ja verrata mikä on hänen käsityksensä matta mustasta ja mikä on mallin mattaisuus
Mutta taas opimme sen ettei "asiantuntioilla" ole läheskään sellaista tieto pohjaa mitä vaadittaisiin parin hullun veljeksen asioiden täyttämiseksi.
Kävin jälkeenpäin ite ks.liikkeessä ja kyllä sieltä selityksiä löyty jne...
JUURI SAAMANI PUHELUN MUKAAN...
MAALAUS ON ONNISTUNUT
Jatkakoon hän tästä jos jotain kertoo.. Lähen paikanpäälle ottaa kuvat.
Ja nykypäivänä virheitään ei myönnä kuin minä. joten toivon mukaan vippaskonstein saadaan lopputuloksesta edes 70% tyydyttävä vaikka hiomalla pinnasta kiilto pois. Viimeiseen yritykseen tai erheeseen vähennetään vähän kovetteen määrää ja lisätään ohenninta. Kunnon raakatärpätti olisi parasta kun se kuivais samantein. Joka korostaisi mattaantumista siltä osin miten sitä mattapastaa maaliin on sekoitettu.
Maalia ostaessa olisi pitänyt ottaa Lintan kuva mukaan tai takalaatikon kansi. Kun se oli vaihdettu. Siihen olis voinu sekoittaja mallailla sekottamaansa väriä ja verrata mikä on hänen käsityksensä matta mustasta ja mikä on mallin mattaisuus
Mutta taas opimme sen ettei "asiantuntioilla" ole läheskään sellaista tieto pohjaa mitä vaadittaisiin parin hullun veljeksen asioiden täyttämiseksi.
Kävin jälkeenpäin ite ks.liikkeessä ja kyllä sieltä selityksiä löyty jne...
JUURI SAAMANI PUHELUN MUKAAN...
MAALAUS ON ONNISTUNUT
Jatkakoon hän tästä jos jotain kertoo.. Lähen paikanpäälle ottaa kuvat.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Lopputulos omin reseptein.....
Mielestäni tämä maali pinta ei selityksiä kaipaa.
Kiitos suuntaa antaneista maalausvinkeistä, lopputulos on omin reseptein saatu.
Kiitos suuntaa antaneista maalausvinkeistä, lopputulos on omin reseptein saatu.
HMMMM komee tulee
Menettekö miittiin sillä
Menettekö miittiin sillä
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
perkula,maalaiskohan ton ceenkin mattamustaks
toi on HIENO!
toi on HIENO!
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
ei kun meitä tulee 4 henkilöä täältä ja tullaan ylväästi väykyllä.piku kirjoitti:HMMMM komee tulee
Menettekö miittiin sillä
Lintta vartoo kuivaa keliä ja siirtoa takasin näille nurkille. Takarenkaat tarvii vaihtaa matkalla. Lintasta otetaan kuvia ennen siirtämistä.
Ja ne menee ensiviikkoon.
Kiitokset korvaamattomalle veljelleni Ilman häntä tämä ei olisi toteutunut
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Tietäen millasen tienpätkän takana Kimmo Koo asuu ni hänpä joutuis lintan jättämään "kirkolle" ja jatkamaan jalan kotio...tuon ku madaltaa ni eihä sillä voi sitte talvellakaan ajella...jollei halua leikkiä aura autoa, ei yhtään matalemmas hyvä nuin...ja kaunis maali päällänsä.Petehri kirjoitti:Ei! Ei ole! Nyt toi viimeistään pitää pudottaa kunnolla tonttiin.Kimmo Koo kirjoitti:Se on jo madallettu.Naamis kirjoitti:Ookko arvellu madaltaa tuota ?
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
talliin noustes 7cm kynnys ja jää siihenkin kiikkumaan, ilman pattinkeja ei sisälle mene. Kun ajaa 5,5m leveet asvaltoitua kylä tietä keskellä niin raapii pohja tiehen, eiköhän toi ole ny ihan riittävän matala.pupetti kirjoitti:Tietäen millasen tienpätkän takana Kimmo Koo asuu ni hänpä joutuis lintan jättämään "kirkolle" ja jatkamaan jalan kotio...tuon ku madaltaa ni eihä sillä voi sitte talvellakaan ajella...jollei halua leikkiä aura autoa, ei yhtään matalemmas hyvä nuin...ja kaunis maali päällänsä.Petehri kirjoitti:Ei! Ei ole! Nyt toi viimeistään pitää pudottaa kunnolla tonttiin.Kimmo Koo kirjoitti: Se on jo madallettu.
KIITOS KIITOS KIITOS !!!!Kimmo Koo kirjoitti:ei kun meitä tulee 4 henkilöä täältä ja tullaan ylväästi väykyllä.piku kirjoitti:HMMMM komee tulee
Menettekö miittiin sillä
Lintta vartoo kuivaa keliä ja siirtoa takasin näille nurkille. Takarenkaat tarvii vaihtaa matkalla. Lintasta otetaan kuvia ennen siirtämistä.
Ja ne menee ensiviikkoon.
Kiitokset korvaamattomalle veljelleni Ilman häntä tämä ei olisi toteutunut
ei tuo nyt kovin matalalta näytä ku melekee pää mahtuu eturattaan ja suojankaaren väliin.BigBear kirjoitti:talliin noustes 7cm kynnys ja jää siihenkin kiikkumaan, ilman pattinkeja ei sisälle mene. Kun ajaa 5,5m leveet asvaltoitua kylä tietä keskellä niin raapii pohja tiehen, eiköhän toi ole ny ihan riittävän matala.pupetti kirjoitti:Tietäen millasen tienpätkän takana Kimmo Koo asuu ni hänpä joutuis lintan jättämään "kirkolle" ja jatkamaan jalan kotio...tuon ku madaltaa ni eihä sillä voi sitte talvellakaan ajella...jollei halua leikkiä aura autoa, ei yhtään matalemmas hyvä nuin...ja kaunis maali päällänsä.Petehri kirjoitti: Ei! Ei ole! Nyt toi viimeistään pitää pudottaa kunnolla tonttiin.
bmw-kun oma ei riitä
Onko tämäkin foorumi täynnä pässejä?Naamis kirjoitti:ei tuo nyt kovin matalalta näytä ku melekee pää mahtuu eturattaan ja suojankaaren väliin.BigBear kirjoitti:talliin noustes 7cm kynnys ja jää siihenkin kiikkumaan, ilman pattinkeja ei sisälle mene. Kun ajaa 5,5m leveet asvaltoitua kylä tietä keskellä niin raapii pohja tiehen, eiköhän toi ole ny ihan riittävän matala.pupetti kirjoitti: Tietäen millasen tienpätkän takana Kimmo Koo asuu ni hänpä joutuis lintan jättämään "kirkolle" ja jatkamaan jalan kotio...tuon ku madaltaa ni eihä sillä voi sitte talvellakaan ajella...jollei halua leikkiä aura autoa, ei yhtään matalemmas hyvä nuin...ja kaunis maali päällänsä.
Auto on matala alta päin ei pyörän koteloista !!
Jos noille vanteille laittaa eteen korkea profiilisemmat kummit niin ne ei enää käänny edessä !!!
Ja jos pudottaa etupäätä lisää niin tol ei aja enää missään, kkoo ei pääs edes kotiinsa.
Voihan tosta tehdä tosi low riderin ja sit meit veljeksiä haukuttais taas kaheleiksi. koittakaa ny päättää.......... Tollai se on tänään ja katsotaan mitä huomen
Kun nyt tuli korkeudesta puhe niin itse ainakin teidän osassane korottaisin aavistuksen perästä ja madaltaisin keulasta..
Pirun karulta kumminkin näyttää.. Valaisimet ja vilkut lienevät maalipölyssä, vai näyttääkö vaan siltä..
Pirun karulta kumminkin näyttää.. Valaisimet ja vilkut lienevät maalipölyssä, vai näyttääkö vaan siltä..
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55