Hmmm.
Pääsisiköhän jäseneksi? Riittäisikö seuraavat ominaisuudet lintta termin käyttämiseen?
Narinat ääntelee. KORJATTU
Alapallo/t vinkuu. KORJATTU
Tukivarsissa sanomista.
Molemmat etulokarit ruosteessa.
Kuskin kylki ruosteessa, ovet ja lokarit, tietenkin pientä kukkaa siellä täällä.
Takaluukussa perinteiset paikat kukkii.
Etusisäloksussa reikä, nyrkin kokoinen ruostumalla puhjennut.
Puolia mennyt 6kpl/124tkm (4 varapuolaa hankittu ja vaihtotyökalut takakontissa).
Takapää selvästi alempana kuin keula, ilman kuormaa tietenkin.
Ilmastointi melkein tyhjä, ei pelaa.
Puhallin vikisee välillä.
Katalysaattorin sisusta irti.
Hinauskoukun peiteläppä puuttuu.
Vasen takarengas sakkorengas. KORJATTU, uudet kumet alla
Moottorin johtosarjaa paikattu.
Sähköpeili pimeänä.
Hälyytin huutaa satunnaisen epäsäännöllisen säännöllisesti aina kun aurinko laskee tai nousee tai lämpötila muuttuu tai vain huvikseen.
Moniuran kiristimen rullan laakeri vikisee.
Vänkärin peilin lasin itsetummentava neste vuotanut ja lasi kaput, lasin ei edes kuuluisi olla itse tummenvaa mallia.
Kuskin kylki kolaroitu aiemmin ja korjattu huonosti.
Alusta hyvin suolattu.
Puolien suojakannen amg merkki haprastunut palasiksi kuten auton johtosarjat.
Puolien suojakannen kiinnitysruuvien vastakierteet korkannut ainakin jokatoinen.
Pohjassa on kanssa ruostetta ja taitaa olla jo pieni reikäkin

M104 on tietty öljyinen vakiopaikasta
-95 c36 kyseessä.
Kiva ois omistaa ehkä suomen ensimmäinen AMG lintta
To be LIN-774 or not to be LIN-774.....