C36 amg:tä ostamassa
C36 amg:tä ostamassa
Tervehdys foorumilaiset.. elikäs olisin tässä ostamassa w202 c36 amg:tä ja haluisin tietää vähän yleisesti kyseisen mallin hyvistä ja huonoista puolista, kulutuksista, tyyppi vioista ja ylläpitö kuluista ?
Re: C36 amg:tä ostamassa
Ei siinä taida olla mitään AMG tyyppi vikaa. Kaikki omassa olleet viat taitaa olla ihan c mallin vikoja. Paitsi mulla polttaa puolia, johtosarja vissiin syynä, sen sain hommattua edullisesti, orkkis maksaa 1000-1400e. En oo vieläkään vaihtanu....ProZero kirjoitti:Tervehdys foorumilaiset.. elikäs olisin tässä ostamassa w202 c36 amg:tä ja haluisin tietää vähän yleisesti kyseisen mallin hyvistä ja huonoista puolista, kulutuksista, tyyppi vioista ja ylläpitö kuluista ?
Johtosarjat haprastuu, käyntihäikkää tuntuu olevan erinäisistä syistä.
Jos jarrut AMG jarrut, niin eteen levyt 210e/kpl. ATE:n jarrut eteen halvemmalla levyllä. Sama taakse, jos jäähytetyt takana niin pikkuisen kalliimmat jarrut. Mutta myös hyvät ne kalliimmat.
Nelivaihteinen laatikko kestävämmän maineessa kuin sähköinen viisvaihteinen.
Tarkista katalysaattorit, uus etuputki kateilla maksaa 6400e veholla ja saksassakin 4000e.
Ota malli jossa ASR:n saa pois, kaikista ei saa.
Osanumeroiden ja osien tilaus AMG osista hieman hankalaa... Muut osat löytyy normaalisti.
Näyttää kuluttavan kesällä 10-11l satkulle. Ennätys talvirenkailla talvella 9litraa.
Reippaasti polkemalla menee kai 15-20l satkulle, mutta siinä menee kyllä helposti korttikin satkulle...
Ei haittaa jos on pari rekkaa tappituntumalla ajelemassa eessä. Ohi pääsee näppärästi.
Hanki oikeita vastuksettomia tulppia jos ostat kyseisen vehkeen.
Etsitkö virheetöntä vai projektia?
C36 amg:tä ostamassa
Noh kyseinen yksilö jota olen menossa katsomaan tulevana viikon loppuna on juuri noita alku pään mallia jossa on viellä 4 lovinen tomatti. noh yleisiähän noi johta-sarja haurastumiset on noissa 202:sissa.. mutta onekseni kyseisessä yksilössä on vaihdettu moottorin ja vaihdelaatikon -johto sarjat, ja nämä perinteisimmät anturit mitä noissa isoissa bensa koneissa oikkuilee.
joo noista tulpista olen kans kuulut että ei mitä sattuu pysty laittamaan.
Omassa w124 ce:sä on kans toi vanhan mallin 4- loota ja sen kanssa ei ole ollut ongelmia.
Ja kiitoksia infosta. saa lähteä varmemmin mielin katsomaan ehkä seuravaa merceedestä
joo noista tulpista olen kans kuulut että ei mitä sattuu pysty laittamaan.
Omassa w124 ce:sä on kans toi vanhan mallin 4- loota ja sen kanssa ei ole ollut ongelmia.
Ja kiitoksia infosta. saa lähteä varmemmin mielin katsomaan ehkä seuravaa merceedestä
C36 amg:tä ostamassa
Hyvä kuntoista.. onhan jo tuollakin malli sarjalla jo ikääkin kertynyt
Siksi olenkin autoa tässä vaihtamassa kun tuli erimielisyyksiä ton paremman puoliskon kanssa tuon 124 kunnostamisesta
Siksi olenkin autoa tässä vaihtamassa kun tuli erimielisyyksiä ton paremman puoliskon kanssa tuon 124 kunnostamisesta
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Mikä verme se sellanen on?laineracing kirjoitti:miksi et osta bomberin c36:sta`?
niin sellasta piti viellä kysyä että minkä lainen noissa on tuo audio puolen laatu?
Tai minkä lainen homma on päivittää noita laitteistoja. esim minkä laisia kaijjuttimia noille vakio paikoille saa mahtumaan?? ja onko noissa ISO-littimet valmiiksi.?
Noh itse ajattelin että melko vakio sai kyseinen yksilö olla..
Korkeintaan mitä itse ajatelin autolle tehdä:
-soitin ja erillis sarjat laitaa(jos kaijjuttimet ovat huonot)
- xenon valot
- säädettä alusta sarja jos antautunut( toiden näköisesti vasta ensi kesänä)
mites tuo amg alusta eroaa normaalista 202?
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: C36 amg:tä ostamassa
Mäntsälässä on hyväkuntoisen oloinen c36 tais olla jotain 14-15ke pyynti. Ajettu muistaakseni 150tkm.ProZero kirjoitti:Hyvä kuntoista.. onhan jo tuollakin malli sarjalla jo ikääkin kertynyt
Siksi olenkin autoa tässä vaihtamassa kun tuli erimielisyyksiä ton paremman puoliskon kanssa tuon 124 kunnostamisesta
Siinä ne 7-15ke maksaa heikosta hyvään.
Nyt tuli ensin mäistä autoa ihan kokeitua.. mukava auto kyllä ajaa . koe ajosta jäänyt muuta moittimista kuin että vänkärin puolen lokarin muovi loikkasi metsähallituksen puolella parin sadan vauhdissa. harmikseni vaan kukaan ei ollut tehnyt kunnollista ruoste suojausta ,kun auto oli tuotu suomeen.. oli sitten korrosio peikko iskenyt niin jätin kaupat tekemättä..
Tai laitettu ensin joku mikroauton ratti ja myyty orkkis ja auto mennyt vaihtoon ja seuraava laittanut oikean kokoisen ratin.xin811 kirjoitti:Kolariauto ja laitettu halvempi ratti tilalle. Mahtaa se alkuperäinen maksaa mansikoita. Vai saakos sen bägin siihen erikseen?
Nooh, voi olla kulunutkin sen verta että vaihdettu.
Monta AMG:tä pilattu tuunaamalla Yksikin muutoin hyvä ois nettiautossa muuta tuunattu pilalle
Tässä sentään oikean kokoinen ratti.