Oop*eli foorumilta
Pitäisköhän mun jättää mersun koneesta veivinlaakerit pois nyt kun olen tekemässä koneremonttia?Sais kätevästi koneen missä on muuttuva iskunpituus samalla vois vähän lisätä öljypumpun tuottoa ettei öljy hölskyisi niin rajusti pois välistä. Mitäkähän tuosta nuoresta miehestä tulee isona?Jos tuolla ei olis lukenu ko herran nimeä olisin voinut vannoa sen olevan entinen tuttu armeijasta tosin hän oli niin tyhmä ettei olisi osannut käyttää koko foorumia
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
aika hauska...mun pitää kyllä varoa kun laitan sen turbon ettei kaasut pääsee venttiili koppaa...no vähän on oltu tunnilla mukana...tai opettaja on todellinen autoinsinööri...
tuosta clk:sta ei tiedä tykkääkö vai vihaako? keksisin tuolla rahalla kyllä aikapaljo kivemman auton...
tuosta clk:sta ei tiedä tykkääkö vai vihaako? keksisin tuolla rahalla kyllä aikapaljo kivemman auton...
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-
En ole vielä loppuun asti päässyt, mutta hauskaa luettavaa
" tai siis jos ajatellaan että otettaisiin männänrenkaat pois niin sillonhan mäntä olisi ns. vapaampi liikkumaan ja nousisi hieman ylemmäksi tai ainakin ylhäälle päästäessä hidastuminen olisi pikemminkin yksi pysäytys, kuin "portaaton" tasainen hidastuminen."
Joskus muuten laskeskeltiin tekussa männän kiihtyvyyksiä ja huippunopeuksia.. mielenkiintoisia lukuja, tuli vain tuosta ylläolevasta mieleen
Vaan on sitä itsekin joskus osattu. Mun eka auto oli -85 Lancer, lukion kolmannella. Siinä huuti takapyörän laakeri, mutta ennenkuin onnistuttiin se diagnosoimaan, tuli kaverille arveltua, josko perä huutaa Ja takajarrut kun uusittiin, niin nehän piti säätää oikein Alfamerin oppaan mukaan, jotta on varmasti tasapainossa, eikä puolla. Pistettiin kamat kasaan ja lähdettiin ajamaan jäiselle tielle. Jarrut pohjaan perä heittää oikealle. "puoltaa oikealle" oli diagnoosi ja eikun jarruja säätämään Jossain vaiheessa, muutaman säätökerran jälkeen sitten hoksasin, että taidetaan turhaa työtä tehdä
Nimim. tietotekniikkapuolen jannuja
" tai siis jos ajatellaan että otettaisiin männänrenkaat pois niin sillonhan mäntä olisi ns. vapaampi liikkumaan ja nousisi hieman ylemmäksi tai ainakin ylhäälle päästäessä hidastuminen olisi pikemminkin yksi pysäytys, kuin "portaaton" tasainen hidastuminen."
Joskus muuten laskeskeltiin tekussa männän kiihtyvyyksiä ja huippunopeuksia.. mielenkiintoisia lukuja, tuli vain tuosta ylläolevasta mieleen
Vaan on sitä itsekin joskus osattu. Mun eka auto oli -85 Lancer, lukion kolmannella. Siinä huuti takapyörän laakeri, mutta ennenkuin onnistuttiin se diagnosoimaan, tuli kaverille arveltua, josko perä huutaa Ja takajarrut kun uusittiin, niin nehän piti säätää oikein Alfamerin oppaan mukaan, jotta on varmasti tasapainossa, eikä puolla. Pistettiin kamat kasaan ja lähdettiin ajamaan jäiselle tielle. Jarrut pohjaan perä heittää oikealle. "puoltaa oikealle" oli diagnoosi ja eikun jarruja säätämään Jossain vaiheessa, muutaman säätökerran jälkeen sitten hoksasin, että taidetaan turhaa työtä tehdä
Nimim. tietotekniikkapuolen jannuja
®ÐÐ kirjoitti:Boss paljastuis Se olitkin sinä joka siel kirjottelee ja vedättää porukkaaBoss kirjoitti:Huomasin jotain yhtäläisyyttä välillämme, tyypillä on sama allekirjoitus
Lähren poistelemaan männänrenkaita................
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Sinänsä kaveri oli kyllä oikeilla jäljillä teoriassaan, että aika varmasti kampiakseli alkaisi humppaamaan jos se kerran on tuettu lohkoon ainoastaan stefojen kanssa Ihan varmasti iskunpituudesta tulee muuttuva... varsinkin eri kierrosalueilla Selittäis myöskin miksi ne vanhemmiten tuntuvat nuo stefat vuotavan niin mielellään Täytyypä tästä lähteä ottamaan öljypohja pois ja katsoa millaiset stefat tollasessa kutoskoneessa oikein on kun se kampiakselikin on niin helvatan pitkä
____________________________
S 320 L -99. Illaksi kotiin.
S 320 L -99. Illaksi kotiin.