Korjauspeltien kiinnittäminen koriliimalla
Korjauspeltien kiinnittäminen koriliimalla
Mitä mieltä porukka on korjauspeltien kiinnittämisestä hitsauksen asemesta koriliimalla? Hitsaamista helpommalla pääsee kun ei tarvitse poistaa maaleja ja alustamassaa kuin pieneltä alueelta?
Hyväksi havaittuja liimoja?
Hyväksi havaittuja liimoja?
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
aikas paljonkin kolarikorjaamoilla nykyään laitetaan koriliimoilla palikkoja kiinni. tähänhätään en oikeen osaa suositella mitään muutakuin että 2-komponenttisia. jotkut aineet on niin nopeita että ei ehdi palikkaa laittamaan paikalleen kun liima on jo kuivanut varaa paljon pihtejä ja sovita pala kunnolla ennen liimausta jne.
pieni muistikuva mulla on että wurthin liimoja olisivat.
pieni muistikuva mulla on että wurthin liimoja olisivat.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
oon minäki piruuttani kokeillu liimailla pieniä palasia hankaliin paikkoihin...ja mielestäni hyvällä menestyksellä, mutta jollei wurthin koriliimat on parantunu ni 3M käyttäisin ku se ei niinkään kovetu liimaamisen jälkeen se pinta niin nopiaan ku wurthin massoissa on mulla tapahtunu, site on pari kertaa kovettunu täysin läpi ja pelli lipare tipahtanu 2 viikkoa liimaamisen jälkeen...ja irronnu sillee että on jääny kolisemaan sinne ahtaaseen koloseen. Mutta kyllä niillä uskaltaa liimailla...kunhan ei ihan runkopalkkeihin liimale.
olihan mulla koriliimalla kiinnitetty meikkipeilikin jylliksen pohjassa...ihan vaan katastus henkilöiten ihmetykseks, kerran yks jopa väitti että on läpireikä lattiassa ku ei tajunnu jotta kattoo peiliin
olihan mulla koriliimalla kiinnitetty meikkipeilikin jylliksen pohjassa...ihan vaan katastus henkilöiten ihmetykseks, kerran yks jopa väitti että on läpireikä lattiassa ku ei tajunnu jotta kattoo peiliin
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kaaripellin korjaus on ehdottomasti liiman kanssa tehtynä paras. Sinne kurahyllyn ja ulukopellin väliin ei saa hitsuun jälkeen enää mitään maalin tapasta. Kylkipeltiinkään ei kaarikorjauspalan reunassa kannata koko saumaa hitsata, muutama täppi ja tina väliin niin ei vetele. Lyöntiviilalla voi antaa vähän vauhtia jos kiemurtaa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
en tiiä onko sillä merkitystä millanen kohta on kyseessä ku rapakaarien kohtia en oo koittanu liimailla, mutta ainaki sisäjalkotilassa ja sisäpuolla on jämähtäny...tai jääny elastiseks, siis nii ettei se ole ainakaan sormiin tarttunu..koskee myös sikaflexiä, mutta sitä en oo koittanu laittaa ulkopuolelle mnissä se ois alttiina suoloille ja sateelle.
Ainii se peilinkappale volvon pohjassa oli...ja on sikalla kiinni ja lujasti vieläki...kuulemma
Ainii se peilinkappale volvon pohjassa oli...ja on sikalla kiinni ja lujasti vieläki...kuulemma
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Niinno sitä mä tuossa ajattelinkin että jos laittaa sellaiseen kohtaan mikä pitää pakkeloida nii vois ainaki kuvitella ettei ole hyväksi jos se liimattu kappale pääsee yhtään elämäänpupetti kirjoitti:en tiiä onko sillä merkitystä millanen kohta on kyseessä ku rapakaarien kohtia en oo koittanu liimailla
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Saniteettisilikonissa on etikkaa, joka ruostuttaa raudan.jovihava kirjoitti:Linttaklubi suosittaa: Saniteettisilikoni On halpaa, jää joka remontista ylitse ja menee aina yhden vuoden
Mieluummin käyttäisin Sikaa tms.
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
Jep.sonikki kirjoitti:Niinno sitä mä tuossa ajattelinkin että jos laittaa sellaiseen kohtaan mikä pitää pakkeloida nii vois ainaki kuvitella ettei ole hyväksi jos se liimattu kappale pääsee yhtään elämäänpupetti kirjoitti:en tiiä onko sillä merkitystä millanen kohta on kyseessä ku rapakaarien kohtia en oo koittanu liimailla
Pintapeltien parsimisessa ei kestä kyllä elää yhtään, tai muuten on aina paklaus ja maalipinta halki.
Eiköhän tämä selviä tässä tulevan talven aikana kun tuohon yhteen langiin liimattiin palasia kiinni ja lukeehan siinä purkin kupeessa että metalliin sitä saa turataSamuli H kirjoitti:Toimiiko tää oikeasti?Runtula kirjoitti:No more nails toimii kans
Takakaaret meinasin farkkuun vaihtaa ja hitsaaminen ei houkuttele.
AMG special group supervisor & toolmaker.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
kori liimaus
Terve
Koripalojen liimaus tehdään siihen tarkoitetulla liimamassalla.
Nykyään yleensä uretaanipohjaisia.
Liimaus kohdistetaan /puristetaan niiteillä,jotka hiotaan kon liima on kuivunut.
Terveisin Jamppa
Koripalojen liimaus tehdään siihen tarkoitetulla liimamassalla.
Nykyään yleensä uretaanipohjaisia.
Liimaus kohdistetaan /puristetaan niiteillä,jotka hiotaan kon liima on kuivunut.
Terveisin Jamppa
Re: kori liimaus
Käytetäänkö tuohon pop-niittejä vai jotain erikoistarvikkeita?jamppa kirjoitti:Terve
Koripalojen liimaus tehdään siihen tarkoitetulla liimamassalla.
Nykyään yleensä uretaanipohjaisia.
Liimaus kohdistetaan /puristetaan niiteillä,jotka hiotaan kon liima on kuivunut.
Terveisin Jamppa
Onko jampalla jotain suositusta, että minkämerkkistä liimamassaa?
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Mutta jos maalaa kumimaalila Sehän pitäs joustaa.Mika.T kirjoitti:Jep.sonikki kirjoitti:Niinno sitä mä tuossa ajattelinkin että jos laittaa sellaiseen kohtaan mikä pitää pakkeloida nii vois ainaki kuvitella ettei ole hyväksi jos se liimattu kappale pääsee yhtään elämäänpupetti kirjoitti:en tiiä onko sillä merkitystä millanen kohta on kyseessä ku rapakaarien kohtia en oo koittanu liimailla
Pintapeltien parsimisessa ei kestä kyllä elää yhtään, tai muuten on aina paklaus ja maalipinta halki.
No Merc at the moment