722.3 laatikko rääkissä

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6033
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

722.3 laatikko rääkissä

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 23.9.2025 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Runtula
Seppä Ilmarinen
Viestit: 1320
Liittynyt: 18.12.2005 15:59
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja Runtula »

Onks siel lootassa öljyä ja miten vanhaa semmosta.
AMG special group supervisor & toolmaker.

Pakana papitta ellää vuan ei sepättä.
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6033
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 23.9.2025 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

AK47 kirjoitti:
Runtula kirjoitti:Onks siel lootassa öljyä ja miten vanhaa semmosta.
Öljy vaihdettu vähän aikaa sitten. Ja määräkin pitäisi olla hyväksyttävällä alueella.
Vahvistan tuon :wink:
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7286
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kyllä näissä loppupään mekaanisissa laatikoissakin on ylikuormitus suoja.

Ainakin 600sen 722.3:ssa on kyljessä sähköinen "overload switch"
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6033
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 23.9.2025 22:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jmo2204
Viestit: 196
Liittynyt: 24.6.2007 21:31

Viesti Kirjoittaja jmo2204 »

samaa leikkiä pitä oma laatikko ja perkule sehän sitten otti ja rupes luistaa kunnolla. voiman alla heikot antautuu
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6033
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Viimeksi muokannut AK47, 23.9.2025 22:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Mulla oli 300hv/520nm ja nyt hävis ykkönen ja rupes muutki vaihdot luistamaan..5tkm kesti :lol:
C250TDT -98
jmo2204
Viestit: 196
Liittynyt: 24.6.2007 21:31

Viesti Kirjoittaja jmo2204 »

vääntö oli omassa 550 nm ja n 400 hp sillä läks mehumaijasta kutku. eli ihan paska laatikko
Garash
Viestit: 74
Liittynyt: 27.11.2011 19:20
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Garash »

Itellähän on vahvistettu laatikko ja rupes luistaa 600nm:ssa :lol: Ei varmaa kyllä johdu vahvistuksesta tämä vika. Mitä se vahvistus sitten oikeen käytännössä meinaa, mitä sieltä vahvistetaan ja jos ostaa varaosalaatikon niin saako tehtyä yhtä ehjää 'vahvistettua' laatikkoa?
202
kari v
Viestit: 48
Liittynyt: 19.1.2012 11:28
Paikkakunta: Lieksa

Viesti Kirjoittaja kari v »

Eikös tollasella rääkillä kaikki joskus levii, kun oikeen kehutaan voiman käytöllä. Eikös Ässällä ns. kruisailla arvokkaasti ? Mulla ainakin kaikki automaatti laatikot Mersuissa ja jenkeissä kestäneeet ihan normaalisti... :shock:
Nyky kulkimet:
- W 140 / 300 SE, vm.-91
- W 211 / E 500, Air Matic, 7-G, vm.-04
- W 124 / 230 TE, vm. -91
ex.
- W 210 / E 320 vm.-98
- W 210 / E 240 vm.-98
- W 210 / E 430 4-matic vm.-01
- 260 E vm.- 89
The best or nothing...
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Vahvistetussa lisätään kitkalevyjen määrää. Ittellä oli kolmosella 7 ja nelosella 6 levyä kun vakio turbodieselin laatikossa on 4 levyä molemmilla pakoilla. Lisäksi shiftkit eli pikkusen enemmän paineita + kaikki sisustan osat viissatkun askista eli ei mitään alumiinia. Hyvin kesti 429hp/688,5Nm moottorilukemia.
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 6033
Liittynyt: 19.2.2007 23:05

Viesti Kirjoittaja AK47 »

:arrow:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”