On muuten Pierburgin tekele , ja osanumero A 642 150 02 94.

Eldorado kirjoitti:Kai tuolle ongelmalle on jotain tehtykin tehtaan toimesta jossain vaiheessa? Vai lieneekö ne tuumineet että liian kallista alkaa muuttamaan konstruktiota ja mennään näillä seuraavaan moottorityyppiin asti...![]()
On koittaneet sille tehdä jotain(uusi tiiviste on muka paremi kuin vanha paino sanalla muka...)kilander kirjoitti:Eldorado kirjoitti:Kai tuolle ongelmalle on jotain tehtykin tehtaan toimesta jossain vaiheessa? Vai lieneekö ne tuumineet että liian kallista alkaa muuttamaan konstruktiota ja mennään näillä seuraavaan moottorityyppiin asti...![]()
Ei kai,M-B ei pidä kovin pahana sähkön ja öljyn toisiinsa sekoittamista.Tulee mieleen W 210 ja öljyä imevä autom.laatikon ohjainboxi.
Onkohan näillä yhteyttä;öljyllä täyttynyt imusarjan läppien ohjausmoottori mykistynyt,ahtopaineensäädin herjaa maadoitusvikaa,kaasupolkimen asentoanturi yhteysvikaa?
CDI203 kirjoitti:Läppä Systeemi on samalainen kuin rivikoneessa(ja samalla tavalla turha osa...) se säätömoottori ohjaa
molempien imusarjojen läppiä,
irti sen saa helposti V6 koneesa imuputki hässäkkä pois siitä päältä,
ahtimen säätö mootorin johto irti, ahtimelta lähtevä aalumiininen ahtoputki irti,
polttoaineen suodatin irti ja kääntää ylös sieltä montusta(isompikin käsi mahtuu siitä kolosta vetämään sen pois)
johtosarjan kiinitys pultit irti,(mahtuu siirtymään sen verran että sen vinosti olevan 3:anen pultin saa kierrettyä sieltä välistä edestä päin sinne väliin työneetyllä lenkillä ja ne 2:si muuta saa suorran siitä ylhäältä,
niistä vivuista lähtee melkeen itsekseen,
ja uutta ei sinne kaanta laitta vaan laitta sen jonnekin vaan sen johdon nokaan surisemman läpät lukitsse auki asentoon tai jos ei halua johtoa jatkaa niin säätö mootorista se vipu lyhekssi niin että mahtuu siellä paikassan kääntyilemään(max 2h)
jos haluaa koko säätömootorista eroon niin laitta ohjelman missä ei sitä ole