250 turbodsl kuumana jättää ahtamatta
250 turbodsl kuumana jättää ahtamatta
Ahtaa melkein 1 bar pitkän aikaa kun lähtee kylmänä ajamaan, mutta eilenkin kun ajoin yli 300 km, ei auton lämmettyä ahdot nousseet ollenkaan ajossa.
Pidin 10 min tauon ja auto ahtoi taas sen 1 bar verran kun lähdin liikenteeseen. Ahdot katosivat sitten taas hetken ajon jälkeen. Eikös tuon pitäisi ahtaa yli 1 bar, kun kaikki on kunnossa?
Tuli mieleen imuilman lämpöanturi. Voisiko tuo aiheutaa kyseistä vaivaa? Eikös tuo anturi ole poikittaisessa putkessa heti päällimmäisenä vasemalla kun konepellin avaa?
Muuta ei itselle tullut mieleen, mutta olisiko parempia ehdotuksia?
Pidin 10 min tauon ja auto ahtoi taas sen 1 bar verran kun lähdin liikenteeseen. Ahdot katosivat sitten taas hetken ajon jälkeen. Eikös tuon pitäisi ahtaa yli 1 bar, kun kaikki on kunnossa?
Tuli mieleen imuilman lämpöanturi. Voisiko tuo aiheutaa kyseistä vaivaa? Eikös tuo anturi ole poikittaisessa putkessa heti päällimmäisenä vasemalla kun konepellin avaa?
Muuta ei itselle tullut mieleen, mutta olisiko parempia ehdotuksia?
MB 200 Cdi -01
Lämpötila-anturi ei taida vaikuttaa kuin syöttömääriin.
Olisiko hukkaportin toiminnassa jotain vikaa tai sitten
ahtopaineenohjauspurkissa?
Olisiko hukkaportin toiminnassa jotain vikaa tai sitten
ahtopaineenohjauspurkissa?
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Kun sulla on 99 vuosimalli auto niin onko siinä ilmamäärämittari?jiivee kirjoitti:VAihdoin imuilman lämpöanturin. Timi ehkä jotain 1000 km ja sitten yhdellä pitkällä reissulla ahdot katosi taas kokonaan.
Kun auton sammutti ja käynnisti uudelleen niin taas toimi normaaliti pitkän aikaa.
Mikähän mahtaisi olla vikana? Hukkaporttiako pitää taas herkistellä?
Löytyy ilmanputsarista lähtevästä putkesta jos sellainen yleensä on.
Niin ja kannattaa käydä kurkaamassa vikakoodit niin ei tarvii arvailla että mistä ahtojen häviäminen johtuu.