Vanne-topic (vapaa kaikille vanteille)
Unohda ne barokit
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Itse olisin valmis maksamaan 500-1000€ riippuen kunnosta kun kuvista ei aina saa sitä todellista kuntoa selville.Jsus4 kirjoitti:Mitä arvon asiantuntijaraatilaiset arvioisivat ko. vanteiden hinnaksi? Aidot amg:t, OZ racing 17", et 25, olisivatkohan jotain 8,5" leveet. Alla uudet Landsail-renkaat. Ei uuden veroiset, mutta eivät mitään raatojakaan. Luonnossa ei näytä yhtä hapokkailta kuin kuvassa...
edit. leveys on varmaankin 8,5"
Ajattelin sovitella näitä 450 sl:ään, mutta nyt tuntuu, että alkuperäiset barokit näyttää paremmalta....
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
4kpl 8.5" vanteita sanoisin että 500e on maksimi. Hinta kasvaa tonniin jos kaks on 10" leveät. Noilla hinnoilla niistä siis pääsee eroon nopeasti. Sitten herää kysymys, onko ne ehjät... nuohan tuppaa halkeilemaan navan ja pultinreikien ympäristöstä. Itseasiassa on aika harvinaista jos löytyy täysin halkeilemattomat, se nostaa arvoa.Tu0mas kirjoitti:Itse olisin valmis maksamaan 500-1000€ riippuen kunnosta kun kuvista ei aina saa sitä todellista kuntoa selville.Jsus4 kirjoitti:Mitä arvon asiantuntijaraatilaiset arvioisivat ko. vanteiden hinnaksi?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Siis pelkille vanteille, vai koko paketille. Ottaen huomioon, että päällä on uudet toukokuussa ostetut renkaat, joilla ajettu alle 2 viikkoa?Sergey kirjoitti:4kpl 8.5" vanteita sanoisin että 500e on maksimi. Hinta kasvaa tonniin jos kaks on 10" leveät. Noilla hinnoilla niistä siis pääsee eroon nopeasti. Sitten herää kysymys, onko ne ehjät... nuohan tuppaa halkeilemaan navan ja pultinreikien ympäristöstä. Itseasiassa on aika harvinaista jos löytyy täysin halkeilemattomat, se nostaa arvoa.Tu0mas kirjoitti:Itse olisin valmis maksamaan 500-1000€ riippuen kunnosta kun kuvista ei aina saa sitä todellista kuntoa selville.Jsus4 kirjoitti:Mitä arvon asiantuntijaraatilaiset arvioisivat ko. vanteiden hinnaksi?
Täytyykin tarkistaa tuo halkeiluhomma. Suorat ne ainakin ovat, eikä ole kivetyksiinkään ajettu.
ps. et taisi olla 30, eikä 25, kuten alussa ilmoitin.
Sorvailin alumiinista 15 milliset spacerit ja muoviset keskitysrenkaat.
Samalla tein Sergeyt ja otin navasta muutaman millin pois että keskitysrenkaat saa sovitettua. Tasosta 10 milliä on alkuperäistä 66.5millistä ja sen jälkeen loput 63mm.
Noilla mahtuu ET46 Tolimanit pyörimään ässässä. 123:sen navat pitää vielä sorvata.
Samalla tein Sergeyt ja otin navasta muutaman millin pois että keskitysrenkaat saa sovitettua. Tasosta 10 milliä on alkuperäistä 66.5millistä ja sen jälkeen loput 63mm.
Noilla mahtuu ET46 Tolimanit pyörimään ässässä. 123:sen navat pitää vielä sorvata.
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
[quote="Samuli H"]Ostin varastoon Atev (azev) A:t 7,5x16 ET30. Parista keskilätkästä puuttuu tarrat, saakohan noita vielä jostakin?
kaveri osti ebaysta (http://www.ebay.com) azevin keskimerkit... oli viime tai toissa kesänä... uskon kyllä että niitä löytyy sieltä vieläkin...
kaveri osti ebaysta (http://www.ebay.com) azevin keskimerkit... oli viime tai toissa kesänä... uskon kyllä että niitä löytyy sieltä vieläkin...
-------------------------------------------------------
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
tommoset testataan että minkä näkösiltä ne näyttäs maalattuina suorilla ja tieten orkkiksetki maalataan jos ne ei sitten silimään passaakkaan nuo suorat keskilätkät
kumeksetki tuli tai siis toinen satsi ku eka hukku jonnekkin päin eurooppaa oha nuo ihan mukavan levyset
T.Sankari
kumeksetki tuli tai siis toinen satsi ku eka hukku jonnekkin päin eurooppaa oha nuo ihan mukavan levyset
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
niijuu ja vanahoihin keskikuppeihin tartteis saaha uuvet merkit, mutta ne pitäs olla ne vanahanmalliset eli misä vaan se OZ silleen limittäin? ebaysta en pikasee kyllä löytäny ku niitä uudempia lätki misä o oz racing....
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Kiitoksia renkaista/ vanteista. Ei ne ihan ajamattomat ollu, mutta ei nillä montaa mertriä ollu ajettu. Kuvia tulee kun laitan alle ne möhköön.Samuli H kirjoitti:Tolimanit meni renkaineen kaupaksi.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Näin:InsaneMe kirjoitti:niijuu ja vanahoihin keskikuppeihin tartteis saaha uuvet merkit, mutta ne pitäs olla ne vanahanmalliset eli misä vaan se OZ silleen limittäin?
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Ei sopinut pyörimään S123:sessa edessä, ET35. **TTU! Vanteista kiinnostuneet voi lähestyä YV:llä.eseestie kirjoitti:Melbereitä ja Pentoja löytyy itseltä. Tämmöisetkin löytyy:
Vois olla myynnissäkin...
P.S. Kumit otetaan irti ennen luovutusta, ellei toisin sovita.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
jaa sä viittit kummiski kokeilla rälläköi jarrulevyistä spacerit ni alkaa ehkä sopimaan.
Viimeksi muokannut Sergey, 05.10.2011 2:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Piti laittaa autoon alle kun inssi valitteli, että vasen eturengas olisi niin huonolla pinnalla jotta se ainakin täytyisi vaihtaa. Myyn mieluusti nuo pois ja hommaan tilalle jotkut varmasti sopivat vanteet, kun nuo nyt oli muutenkin sellainen hätäratkaisu.Sergey kirjoitti:jaa sä viittit kummiski koleilla rälläköi jarrulevyistä spacerit ni alkaa ehkä sopimaan.
Tai sitten hukkaan nuo tenavamersun mukana maailmalle.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
-
- Viestit: 605
- Liittynyt: 19.10.2010 14:10
Ajatuksissa olis tuollaset ens kesäks ceen alle. Onko kellään kokemuksia
http://www.vannehaku.fi/23832/mam-mt1-s ... nivanteet/
http://www.vannehaku.fi/23832/mam-mt1-s ... nivanteet/
On olemassa kahdenlaisia autoja. On uusia mersuja ja sitten on käytettyjä mersuja
mitäs kokemuksia kaipaat? kohtuuhyvälaatuinen kopiovannehan on kyseessä. Typerin moka noissa on se että ne on kaikki samaan suuntaan kaarevia, eli auton toisella puolella sakaran päät osoittaa "väärään" suuntaan.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Kleeman TS-7 ja tuota mokaa ei oo
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
-
- Viestit: 605
- Liittynyt: 19.10.2010 14:10
tätä sakara asiaa ajattelin itekkin mutta ei tarvii enää ajatella kun ei enää ole tavaraa tarjolla tuohon tarjous hintaan joka ilmotuksessa oli.Sergey kirjoitti:mitäs kokemuksia kaipaat? kohtuuhyvälaatuinen kopiovannehan on kyseessä. Typerin moka noissa on se että ne on kaikki samaan suuntaan kaarevia, eli auton toisella puolella sakaran päät osoittaa "väärään" suuntaan.
On olemassa kahdenlaisia autoja. On uusia mersuja ja sitten on käytettyjä mersuja
mahtuu w124 mopo- ja traktorimalleihin mutta herrasmies w124 ei mene, eli siis kaikki bensiinikoneiset joissa 6 sylinteriä/24 ventiiliä tai V8. mutta w123 saattaapi osua raidetankoon. Se on siinä ja siinä.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.