Yks megaohmin vastus
Alkasko siellä oleen ohjauksen vaimennin tiensä päässä jos ratti vispaa..? Ite eilen auton alla kattelin et alkaa oleen omasta paskana se ja siinä on ratti heillunu kans pitemmän aikaa...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Täytyypä tuo tsekata, orsii- tuota jo ehdottelikin kun asiaa puitiin
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Jos sitä huomenna ryömisi tuon alla ja kahtois sen ohjausiskarin. Aattelin huomenna mätänetistä poistaa etujousiin ykkösen kumit. Ja jos takaa ottais kans jonkun verran pois, nyt on melko sopivassa stancessa kun on porukkaa takapenkki täys Taino hitusen keulii (edessä kolmosen kumit)
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Huomiselle on paljon tekemistä: pohjapanssari paikoilleen (irtosi kun alikulussa oli vettä n.30cm ja seassa vierestä irronnutta multaa. Näytti pelkältä vedeltä kauempaa, vauhtia ei ollut juuri mitään mutta irti se lähti kuitenkin.), ohjausiskarin kunnon tarkistus ja mahdollisesti vaihto, tutkimista mistä tulee vettä sisälle hantin jalkatilaan vai johtuuko vai märistä kengistä? ja hihnankiristimen keinun vaihto uuteen. Nämä kaikki tosin säävarauksella
Ja jos aikaa on niin jousikumien vaihtoa matalempiin olisi myös ohjelmassa.
Lamppujen lasit vaihdoin tänään, ilme kirkastui huomattavasti.
Ja jos aikaa on niin jousikumien vaihtoa matalempiin olisi myös ohjelmassa.
Lamppujen lasit vaihdoin tänään, ilme kirkastui huomattavasti.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Eipä kerennyt muutakuin vesivahinkoa kuivaamaan Oli vettä lattialla ihan omiksi tarpeiksi asti, varmaan 10-15 litraa. Nyt kozilla on kuivatuksessa, lattiamatot märkiä molemmilta puolin, takaosasta vain vänkärin puoli. Siellä puhisee puhallin joka takamattoa kuivaa, etumatot roikkuu tallissa. Pitääpä tutkia mistä vesi pääsee sisään, osansa saattaa olla tulvivaan alikulkuun ajamisella perjantaina...
Ja niinjoo, nyt selvis miks hehkuvaloa polttelee, vitospytyn hehku mykkänä. Pitää melkein varata aika johonki mersuspesiaalille, vähä jänskättää aukasta nuita hehkuja...
Ja niinjoo, nyt selvis miks hehkuvaloa polttelee, vitospytyn hehku mykkänä. Pitää melkein varata aika johonki mersuspesiaalille, vähä jänskättää aukasta nuita hehkuja...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Nyt on kala-allas kuivana. Pitää laittaa kuva paljonko sitä vettä siellä olikaan. Kaks päivää puhallin hurisi sisällä niin lattia mattokin kuivui, huomenna ohjelmassa sisustan kasaus.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Ei muuta kuin kuivaamaan.
Koko matto valui vettä, penkin kiinnityksen kohdalla vettä oli pari senttiä maton päällä.
Nyt on lattiamatto ainakin suht kuiva. Jos sitä huomenna pääsisi omalla autolla liikkeellee, nyt on Shatterin tehotaiseli käytössä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Soittelin car centre laasoselle. Tuntityönä menee hehkujen vaihto eikä mitään arvioita ollut kauan kestää, mahdollisesti pitää imusarjakin irroittaa. Pitää alkaa itse tekemään, laitella irrotusöljyä pari päivää tuonne ja sitten toivoa parasta Samalla jos imusarjan käyttää irti niin voisi pumpun takakannen alla käväistä... Uusi hehku 12e ja irti poraus Wihelän konepajalla kuulemma satasen luokkaa (Pessimisti ei pety koskaan vai miten se oli).
Tänään tosiaan sisustan niputusta ja sitten nuo hommat mitkä jäi lauantaina sattuneesta syystä tekemättä Elikkä kiristimen vivun vaihto ja pohjapanssarin tarkastus.
Oli muutes melko ilkeen kuulonen kun täräytin eilen käymään kun oli päivän seissyt. Ei lähtenyt heti kuudella käymään, taisi vitospytty ilmotella ettei täällä hehku pelaa Vähä aikaa ryki kunnes tasottu. Myöhemmin parin kolmen tunnin päästä lähti helposti käymään ja samantien kaikilla.
Tänään tosiaan sisustan niputusta ja sitten nuo hommat mitkä jäi lauantaina sattuneesta syystä tekemättä Elikkä kiristimen vivun vaihto ja pohjapanssarin tarkastus.
Oli muutes melko ilkeen kuulonen kun täräytin eilen käymään kun oli päivän seissyt. Ei lähtenyt heti kuudella käymään, taisi vitospytty ilmotella ettei täällä hehku pelaa Vähä aikaa ryki kunnes tasottu. Myöhemmin parin kolmen tunnin päästä lähti helposti käymään ja samantien kaikilla.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Joo mitä kahtelin imusarjaa niin helpomman näköinen kuin esim. 603 turbossa Pitää varautua remppaan imusarjan tiivisteillä, eikös tässä ole joka pytylle oma rinkulansa?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Näin olen itekki ymmärtäny, tai ainaki mb osassa tai mätänetissä oli myynnissä ja hintaa jotain 1.5€/kpl. Ainakin halpoja ovat jos on peltinen
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
viewtopic.php?p=426633#426633
Errityisesti
Hehkutulppien vaihto
Mercedeksen yllä mainittujen dieselmoottoreiden hehkutulpat saattavat rikkoontua irrotuksen yhteydessä.
Noudata siksi tarkasti seuraavaa menettelytapaa:
1. Suihkuta hehkutulppien kierteille kiinnileikkautumisen estoainetta.
2. Saata moottori käyttölämpötilaan ajamalla.
3. Suihkuta kierteille uudestaan kiinnileikkautumisen estoainetta.
4. Kierrä rikkoutuneet hehkutulpat ensin auki enintään 35 Nm voimalla. Jos arvo ylittyy, lämmitä moottori uudestaan käyttölämpötilaan ja suihkuta kierteet uudestaan.
5. Syötä kaikkiin toimiviin hehkutulppiin virtaa noin 5 minuutin ajan (erillisellä kaapelilla suoraan 12 V). Tämä saa aikaan itsepuhdistuksen. Kierrä myös vahingoittumat hehkutulpat auki enintään 35 Nm voimalla. Toista menettely tarvittaessa.
6. Poista mahdolliset palojäljet (hiili, ruoste) sylinterinkannen aukosta, ennen kuin asennat
uudet hehkutulpat. Tätä varten on saatavana useilta työkaluvalmistajilta erikoistyökalu.
Kierrettäessä työkalua sylinterinkannen sisään epäpuhtaudet tarttuvat rasvaan.
7. Kiinnitä uudet hehkutulpat paikoilleen 18 Nm vääntömomentilla.
Errityisesti
Hehkutulppien vaihto
Mercedeksen yllä mainittujen dieselmoottoreiden hehkutulpat saattavat rikkoontua irrotuksen yhteydessä.
Noudata siksi tarkasti seuraavaa menettelytapaa:
1. Suihkuta hehkutulppien kierteille kiinnileikkautumisen estoainetta.
2. Saata moottori käyttölämpötilaan ajamalla.
3. Suihkuta kierteille uudestaan kiinnileikkautumisen estoainetta.
4. Kierrä rikkoutuneet hehkutulpat ensin auki enintään 35 Nm voimalla. Jos arvo ylittyy, lämmitä moottori uudestaan käyttölämpötilaan ja suihkuta kierteet uudestaan.
5. Syötä kaikkiin toimiviin hehkutulppiin virtaa noin 5 minuutin ajan (erillisellä kaapelilla suoraan 12 V). Tämä saa aikaan itsepuhdistuksen. Kierrä myös vahingoittumat hehkutulpat auki enintään 35 Nm voimalla. Toista menettely tarvittaessa.
6. Poista mahdolliset palojäljet (hiili, ruoste) sylinterinkannen aukosta, ennen kuin asennat
uudet hehkutulpat. Tätä varten on saatavana useilta työkaluvalmistajilta erikoistyökalu.
Kierrettäessä työkalua sylinterinkannen sisään epäpuhtaudet tarttuvat rasvaan.
7. Kiinnitä uudet hehkutulpat paikoilleen 18 Nm vääntömomentilla.
Viimeksi muokannut felmit, 10.10.2011 17:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
autodidakti
Elä nyt, lavatatsuni lähtee joka aamu käyntiin ensin kahella, sitten kolmella ja viimein neljällä pytyllä käyden.. Ei pysy aluksi tyhjäkäynnillä, aina kun kiekkoja nostaa niin tulee mustaa ja ainakun antaa laskia niin pölähtää sinistä.Multiviri kirjoitti: Oli muutes melko ilkeen kuulonen kun täräytin eilen käymään kun oli päivän seissyt. Ei lähtenyt heti kuudella käymään, taisi vitospytty ilmotella ettei täällä hehku pelaa Vähä aikaa ryki kunnes tasottu. Myöhemmin parin kolmen tunnin päästä lähti helposti käymään ja samantien kaikilla.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
Pitääpä käydä tiiviste noutamassa, siis yksiosainen.
Tuotatuota... Kumpikohan hehku tähän passaa kun on ajonestolliseen ja estottomaan malliin erilaiset? Tuossa on vissiin joku Conlog tms. ollut kun on paikka ratin takana jossa on kolme pinniä liittimessä. Jäi jotenkin katsomatta kumpi malli oli paikoillaan.
Tuotatuota... Kumpikohan hehku tähän passaa kun on ajonestolliseen ja estottomaan malliin erilaiset? Tuossa on vissiin joku Conlog tms. ollut kun on paikka ratin takana jossa on kolme pinniä liittimessä. Jäi jotenkin katsomatta kumpi malli oli paikoillaan.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Joopasen joo... Eipä oo vieläkään lattiamatto kuivunut. Pitää laittaa huomenna puhallin töhisemään taas. Jos ei ala kuivumaan niin ei muutakuin koko sisusta levälleen ja koko matto pois Samalla vaivalla sitten laittelis vaimennusmattoa tuonne pohjaan...
Noh kuitenkin tuolla ollaan liikenteessä, herraskaiset olot takapenkillä kun ei ole etupenkki paikallaan Mukava pitkästä aikaa ajaa omalla autolla
Jos sitä sais huomenna aikaseks hihnan kiristimen vivun vaihdon, pitäis se hehkun vaihtokin alotella vaan kun ei aina sitä valoa sytytä ja lähtee hyvin käymään Pitäähän se ennen pakkasia kuitenkin vaihtaa muttamutta.. Jostain syystä sitä haluaa lykätä
Noh kuitenkin tuolla ollaan liikenteessä, herraskaiset olot takapenkillä kun ei ole etupenkki paikallaan Mukava pitkästä aikaa ajaa omalla autolla
Jos sitä sais huomenna aikaseks hihnan kiristimen vivun vaihdon, pitäis se hehkun vaihtokin alotella vaan kun ei aina sitä valoa sytytä ja lähtee hyvin käymään Pitäähän se ennen pakkasia kuitenkin vaihtaa muttamutta.. Jostain syystä sitä haluaa lykätä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
pitää jostain välistä yrittää laitella. tänä aamuna lähti hyvin käymään ja pakkasta oli 5.5 astetta. pitää se kuitenkin vaihtaa
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Ohjausiskari oli hyvä mutta apusimpukka aivan väljä. Pitää hakee korjaussarja, josko se väljyys häviäisi...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Puhdasta oli muovikopan allakin eikä olleet suuttimet vuotaneet hybin pelaa puhelimellakin kuvanlisäys
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Huomenna apusimpukan korjaussarjan ostoon ja sen vaihtoon. Jos vielä ehtisi paikkaamaan reiän vänkärin puolelta, takasisälokarista, niin voisi leimasedän juttusilla käydä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex