220cdi 143hv virittäminen.

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

220cdi 143hv virittäminen.

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Alotetaan oma juttu tästä, ehkä tämä jo saadaan valmiiksi 1-2 vuoden aikavälillä. Jokatapauksessa kun tästä voi saaha enemmänki kait juttua aikaan niin en halua dieselviritys diippadaappia tuonne yleisesittelyn puolelle :)

eli, moni jo tuntee tapauksen kun minun 220 korkeapainepumppu otti ja leikkasi kiinni.

joten Jos nyt sitten lähetään sille tielle että aletaan tuunaamaan urakalla ja vaihdetaan:

-pumppu 270cdi
-turbo 270cdi
-kiinacooleri
-ohhjelma
-muuta?

Niin mitäs olisi toiveissa saada tehoja ulos penkissä? Mitä se tomaattilaatikko sanoo tästä hommasta? Minä en tiedä dieseleistä juuri mitään ja cdi autoista vielä vähemmän. Kamalaa puuhaa kertakaikkiaan mutta minkäs teet, köyhän on yritettävä sieltä missä aitaa ei ole lainkaan.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Laita 320 cdi:n ahdin sekä amg suuttimet ja pumppu. Noilla hätyytellään uusia tuulia.
Star
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Tuollain: 280hp/600nm 200cdi

[nettiauto]4324644[/nettiauto]
Star
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

enpä laita ku o liia kallista.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Sergey kirjoitti:enpä laita ku o liia kallista.
Virittäminen maksaa ennemmin tai myöhemmin :P Tiesit kyllä tämän :D
Star
Avatar
BTriker
Viestit: 570
Liittynyt: 21.10.2010 20:45
Paikkakunta: Näläkämaa

Viesti Kirjoittaja BTriker »

3barin mappi ja kattien tyhjäys ei maksa palio.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 om606 compound STC,
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

katotaan ny alkuun jos saisi 200hv ja 400nm rikki, ni siinähä olis jo alkua. Täs koko illan lueskellu näiden foorumien cdi juttuja eli tuikun ja tapion lähinnä...

crash course in cdi surgery
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

laita kasin kone sinne, ei tartte viilailla sen kummemmin :wink: annat vaan jalakaa :D
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4385
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

touhottaja kirjoitti:laita kasin kone sinne, ei tartte viilailla sen kummemmin :wink: annat vaan jalakaa :D
Saattaa olla Ruotsissakin kalliita vielä 400/420 cdi koneet.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Virittäminen maksaa ennemmin tai myöhemmin Tiesit kyllä tämän
Näin tekee, kannattasko sittenkin pitää Väykky vakiona ja tuumia suoraan isompikoneisen laittoa :toks:
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

joo-o kyllähän se toki on kallista. sellanen v8 olis kyllä muikea mutta samantien vois sit laittaa bensiiniauton, vaikka vähän yli 7 litrainen brabus. Neki o vähä liian kalliita kyl.

Mut jotta saahaan tää auto edes liikkumaan ni nyt pitäs tosissaa saaha noita 270 osia :)

Eikä tollanen om628 maksa ku 3-4 tonnia :)
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Jos otetaan käytettävyys yhdeksi halutuista ominaisuuksista ja tiedänkin Sergeyn nauttivan cruisailusta niin silloin voi mun mielestä unohtaa tuon 320:stä kotoisin olevan Garrettin. Herää aika paljon korkeemmilla kierroksilla nelimukisessä versus 270:stä oleva.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Irtoaakohan vakioahtimella jo lähemmäs 200Hv jos vaihtaa välijäähdyttimen isompaan ja ohjelman koneeseen. Vakiopilleri jää kyllä varsin pieneksi mutta välijäähyllä voisi saada ahtoilmaa lisää koneeseen.
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

tässä jo sormet syyhyää että "sofort kaufen" tuolla ebayssä, mutta ku uskaltais ostaa jotaki ku en tiä mitä pitää ostaa :D

ostin ny sitte nahkapöksyiltä käytetyn pumpun joka peräisin w203 270CDI, romuraudalla ajettu 107tkm ja auton väri oli musta :P hintaa tuli 261,2e sisältäen rahdit.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Sami R
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 2751
Liittynyt: 20.12.2005 17:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sami R »

^Hehee. Siihen vielä suurteho suuttimet (Tuikku kirjoitteli omassaan näistä) ja isompi cooleri niin ollaan hyvin lähellä 200Hv. Pakopaineet nousee kyllä, mutta niitäkin voi saada ohjelmallisesti alespäin.
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5933
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Tuossa on aika hyvä tietopläjäys: http://www.turbotec.com/henkiloautot/et ... 220cdi.php
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Kiitos 8)
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
jupi
Viestit: 731
Liittynyt: 15.4.2008 20:35
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja jupi »

mitäs tälle kuuluu? joko on penkissä käyty?
vm-05 s211 320 CDI AMG (käyttis)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”