beige plyyssi verhoilun teho pesu? (w124)
-
beige plyyssi verhoilun teho pesu? (w124)
HYVIÄ vinkkejä kaivattaisiin penkkien pesuun... penkit ovat irti otettu autosta, joten kuivaus käy helposti! Mutta myydäänkö tuolle vaalealle plyyssille jotain omaa tehopesu ainetta, joka sisältäisi esim, vähän vaaleaa väriainetta...
W124 200e '88 projekti auto
W204 220cdi '07
W204 220cdi '07
Tervetuloa meselle "masa". Asutkos missä kaukana? Itä-Suomesta löytyy ilmainen vehoilupesuri/ pesijä käyttöösi (allekirjoittanut). Mutta jos matka on este, niin suosittelen kastelemaan penkit, harjaamaan puolikarkealla harjalla, pesupulverilla ja tahranpoistoaineella. Kuivaus mahdollisuuksien mukaan saunassa/ pannuhuoneessa. Kuivumista voit nopeuttaa imemällä ylimääräisen veden pois märkäimurilla, mikäli sellainen löytyy. Värikohtaisiin pesuaineisiin en ole törmännyt.
Paljon näitä on tullut pestyä, ja lisää pestään. Palkitsevaa hommaa.
Paljon näitä on tullut pestyä, ja lisää pestään. Palkitsevaa hommaa.
-
-
- Jenkki-mies
-
- Jenkki-mies
kiitokset vaan.. tarjootkos yöpaikkaakin kun ne penkit kestää kummiskin kuivuu hetkisen..Arto N kirjoitti:Kyyllä lasten oksennukset ainakin hyvin lähti, juuriharjaa ja bioluvilia.dollarihymy kirjoitti:käykös pyykinpesu pulveri.. harjalla hankaisi
Niin ja muille tiedoksi, olen siis ainakin kerran pessyt auton penkit
Meillä kuivaus tapahtui kerrostaloyhtiön kuivaushuoneessa. Tuo ne tänne Kaukajärvelle
taidan ootella kesää ja aurinkoa.. siinä ne kuivuu
Mercedes 220 T CDI Combi
Cadillac Coupe de Ville 1958
SMV 12 1967 ja SMV 525 Electronic 1983
Cadillac Coupe de Ville 1958
SMV 12 1967 ja SMV 525 Electronic 1983
- Arto N
- Betonileipuri <br> Miele-mies
Ai täällä muutkin pesee penkkejään kuin minä ja Kangasalan miäs.dollarihymy kirjoitti:kiitokset vaan.. tarjootkos yöpaikkaakin kun ne penkit kestää kummiskin kuivuu hetkisen..Arto N kirjoitti:Kyyllä lasten oksennukset ainakin hyvin lähti, juuriharjaa ja bioluvilia.dollarihymy kirjoitti:käykös pyykinpesu pulveri.. harjalla hankaisi
Niin ja muille tiedoksi, olen siis ainakin kerran pessyt auton penkit
Meillä kuivaus tapahtui kerrostaloyhtiön kuivaushuoneessa. Tuo ne tänne Kaukajärvelle
taidan ootella kesää ja aurinkoa.. siinä ne kuivuu
Mikäköhän porukkaan on oikein iskenyt
Tosin itse pesin sen takia kun haju oli NIIN kuvottava että piti ajaa ikkunat auki