Naftaa suuttimien ympärillä. Suutinremonttiko?
Naftaa suuttimien ympärillä. Suutinremonttiko?
Hehkuja vaihdellessa huomasin että, kannen päällä olevissa "montuissa" joissa suuttimet ovat, oli jonkun verran polttoainetta.
Neljässä ensimmäisessä se oli kirkasta, mutta viitospytyssä mustaa.
Koneena siis OM605 turbo. Onko tuollainen vuoto yleistä ja tuleeko polttoaine suuttimista vai vuotaako paluuletkut?
Mitään ilmavaivoja tässä ei ole ollut.
Pitäiskö teettää suutinremppaa? Suutinkärkien vaihtoa olen suunnitellut
jo muutenkin tehtäväksi kun puolilämpösenä kone hieman kalkattaa.
Neljässä ensimmäisessä se oli kirkasta, mutta viitospytyssä mustaa.
Koneena siis OM605 turbo. Onko tuollainen vuoto yleistä ja tuleeko polttoaine suuttimista vai vuotaako paluuletkut?
Mitään ilmavaivoja tässä ei ole ollut.
Pitäiskö teettää suutinremppaa? Suutinkärkien vaihtoa olen suunnitellut
jo muutenkin tehtäväksi kun puolilämpösenä kone hieman kalkattaa.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
paluuletkuille ääni täältäkin tahtoo vaan olla joskus mahoton saada sitä oikee letkua sinne, monivena kun käy vähä lämpöstä sieltä muovien alta niin letkut ei aina ole kauheen pitkä-ikäsiä
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Mitkä on soittimet? Ja millä ne saa kuntoon jos vika niissä onpi?jukkis. kirjoitti:Paluuletku tai soittimen rungot. Mulla on jo kahesa moottorisa vuotanu soittimen rungot vaikkei niitä ollu auki käytettykkään
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Täytyypä käydä tammer-dieselissä kysymässä, mitä suutinremppa kustantaa, niin tulis ainakin kerralla kuntoon.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Paluuputki
Se lohkoon menevä muovinen läpivienti taitaa olla paskana.
Re: Paluuputki
täh?? tää kone on rautaa haenny ensin ne paluuletkut (10e) ja vaihdat ne (10min). senjälkeen vasta alat kivittään isompia summiaF9083 kirjoitti:Se lohkoon menevä muovinen läpivienti taitaa olla paskana.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Ilman muuta paluuletkut ensin uusiksi. Mulla on tästä ihan selkeä kokemus. Musta kudospintainen letku oli lyhytikäistä ja haurastui hetkessä, harmaa kudospintainen tuntuu kestävän vuosikausia. Ainakin L-D:n pajalla oli harmaata kestävää...
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98