Kilanderin CLK 200 Kompressor
Kilanderin CLK 200 Kompressor
Tuli hankittua kesäauto vuodelle 2012,Jeeppi toimi siinä virassa tänäkesänä ,ja nyt siis vaihtui tähtikeulaan.
07.08.2000 käyttöönotettu.
Pimiä on ulkona,lähipäivinä tullee muitakin kuvia.
Joku vois kattoa onko mitään varusteita tuohon tehtaalla laitettu
WDB2083441F167364
07.08.2000 käyttöönotettu.
Pimiä on ulkona,lähipäivinä tullee muitakin kuvia.
Joku vois kattoa onko mitään varusteita tuohon tehtaalla laitettu
WDB2083441F167364
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
580 AIR CONDITIONING
732 BIRDSEYE MAPLE WOOD TRIM, BLACK
801 AEJ 06/1/M/X
926 AIR POLLUTION CONTROL D4 EU4-MEASURES
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
000A FABRIC, ARISTA / CARUSO
040 C 220 CANADA SPECIAL EDITION
011A CLOTH ANTHRACITE
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
580 AIR CONDITIONING
732 BIRDSEYE MAPLE WOOD TRIM, BLACK
801 AEJ 06/1/M/X
926 AIR POLLUTION CONTROL D4 EU4-MEASURES
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
000A FABRIC, ARISTA / CARUSO
040 C 220 CANADA SPECIAL EDITION
011A CLOTH ANTHRACITE
- prehistorik
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1875
- Liittynyt: 19.10.2010 11:12
- Paikkakunta: Nuija maalta
Kiitoksia,sitä tarvitaan.Eldorado kirjoitti:No kappas, tästähän sitä puhuttiin viime viikonloppuna Lappeenrannassa, ja nyt se sitten on jo hankittu. Onnea vaan hankinnan johdosta!
Jep,sitten Mesen EastBorder miitissä keväällä Saimaan jäällä on black & white mersut rivissä.Prehistorik kirjoitti:Onnittelut uuden hankinnan johdosta täältäkin! Ja värihän oli musta..?
Yksi kerrallaan,W209 vaihtui lex..eikun luxusautoon .Ruoja kirjoitti:Onnea
Montako noita nyt löytyy
Tämä kun ei ole vielä Suomen talvea nähnytkään,niin ei tehdä nytkään poikkeusta.Talviaikaan siirtymisen vuoksi menee tälläviikolla talliin,katellaan sitten pääsiäisen paikkeilla onko ajokelit kohallaan kesärenkaille.
Pientä projektia talveksi.
-pelkääjän puoleisen oven kun sulkee,lasi ei nouse itse ylös.Pitää napista nostaa.
-välillä srs-valo jää palamaan.Sekin vaikuttaisi liittyvän jotenkin kun vänkärin paikalla istuu joku.
-molemmilla avaimilla aukeaa ovet,mutta vain toinen toimii virtalukossa.Infrapuna rikki,onko tuohon muuta konstia kuin Veholta uusi avain?
-lämmönsäätöpaneelin oikeanpuoleiset taustavalot pimeänä.
-jousijumppaa tiedossa,vähän pitää asentoa korjata.
Tuommoista pientä nyt aluksi.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Pappi kirjoitti:Nuapurillas näyttää olevan kommee Samara ja Orion...
Onko tuo Lantikka huonoille taipaleille...
Kattelin kanssa ettei ole kalusto ihan linjassa naapurin kanssa
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
No niin,se on tämä ajokausi käsitelty.Laitoin clk:n talliin -alkoi vähän kiinnostaa tutkia tarkemmin tämän omitui..ominaisuuksia.
Ensin ajattelin katsoa mitä tuo ikkunamekanismi vaatisi toimiakseen.
Tuo oviverhoilun keskimmäinen ruuvi olikin jännästi piilossa kahvan sisällä,semmoinen halkaistava malli tuo vedin.
Ikkuna jumetti siinä puolivälin paikkeilla,vähän aikaa ihmettelin mikä siellä kanittaa.
Ei tuo ollutkaan kuin raswan puutetta;saranan puoleinen kisko ahdisti lasia jostain syystä.Siinä on sellainen kumitiiviste urassa,siihen vaseliinia ja lasille kun näytti rajat niin jo toimii kuin uutena .
Näissä malleissa vissiin kaliproidaan ajotietokoneet aina samalla tavalla.
Ihan samanlaisia lukuja se näytti 320 cdi myös .
Ensin ajattelin katsoa mitä tuo ikkunamekanismi vaatisi toimiakseen.
Tuo oviverhoilun keskimmäinen ruuvi olikin jännästi piilossa kahvan sisällä,semmoinen halkaistava malli tuo vedin.
Ikkuna jumetti siinä puolivälin paikkeilla,vähän aikaa ihmettelin mikä siellä kanittaa.
Ei tuo ollutkaan kuin raswan puutetta;saranan puoleinen kisko ahdisti lasia jostain syystä.Siinä on sellainen kumitiiviste urassa,siihen vaseliinia ja lasille kun näytti rajat niin jo toimii kuin uutena .
Näissä malleissa vissiin kaliproidaan ajotietokoneet aina samalla tavalla.
Ihan samanlaisia lukuja se näytti 320 cdi myös .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Tuossa kun käytin takajouset irti,samalla ajattelin kattoa perän huohottimen kunnon.
Siihen on aika sopiva konsti kun ottaa esim. om 603 vähän käytetystä öljynsuodattimesta sen yläpään tiivisteen,laittaa siihen tubeles venttiilin ja se perän täyttöpropun paikalle:
Tuosta kun puhalsin paineilmaa sisään,ensin tuli huohottimesta jotain roskaa ja sitten öljysumua,ei ollut pahasti tukossa.
Miten clk:n takapenkin istuinosa irtoaa kysymyksiä näkynyt foorumeilla,vastauksien kanssa ollut hiljaisempaa.
Tuosta etusormen osoittamasta kohdasta kun painaa perän suuntaan niin lukitus vapautuu:
Siihen on aika sopiva konsti kun ottaa esim. om 603 vähän käytetystä öljynsuodattimesta sen yläpään tiivisteen,laittaa siihen tubeles venttiilin ja se perän täyttöpropun paikalle:
Tuosta kun puhalsin paineilmaa sisään,ensin tuli huohottimesta jotain roskaa ja sitten öljysumua,ei ollut pahasti tukossa.
Miten clk:n takapenkin istuinosa irtoaa kysymyksiä näkynyt foorumeilla,vastauksien kanssa ollut hiljaisempaa.
Tuosta etusormen osoittamasta kohdasta kun painaa perän suuntaan niin lukitus vapautuu:
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Kappaskilander kirjoitti:
Tuosta kun puhalsin paineilmaa sisään,ensin tuli huohottimesta jotain roskaa ja sitten öljysumua,ei ollut pahasti tukossa.
Täytyypä kokeilla
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Juu kävin itsekkin ihmettelemässä tuota lähinnä tuon CLK:ssa "harvinaisehkon" värin takia mutta oli turhan projekti itselle ku oli tuota toista kylkeä ilmeisesti tölvästy johonki naarmuista päätellen, kuppaa löyty ainaki konepellistä maskin alta, lisäks se hanttarinpenkki oli korjattu varsin mielenkiintosesti, kattoluukku ei meinannu mennä sisää ja sitte vielä em. ominaisuudet lisäks nii vähä katos ne omistamisenhalut Koeajolla en edes käynny mutta jos tekniikka pelittää nii kyllähän tuosta vielä lihvii komean pelin
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Onneksi on pitkä talvi vasta aluillaan,jos tuosta huhtikuuhun mennessä jotain saisi aikaiseksi.
Koriltaanhan tuo on varsin hyvä,jos vertaa entiseen 2000 vm.E malliin,siinä maskin kehys ja ne lamppujen "kaaret" melkoisen kupruilevat ostettaessa.
Pohjakaan ei paha,tukivarsien pultit lähti sormineen irti (kun vähän avaimella alkuun laitto).
Koriltaanhan tuo on varsin hyvä,jos vertaa entiseen 2000 vm.E malliin,siinä maskin kehys ja ne lamppujen "kaaret" melkoisen kupruilevat ostettaessa.
Pohjakaan ei paha,tukivarsien pultit lähti sormineen irti (kun vähän avaimella alkuun laitto).
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Tänään vaihdoin toiseen avaimeen ehjemmät kuoret.E:n mukana tuli kolme avainta,ja jotenkin yksi unohtui itselle.
Julkisivupuolelta ainut löytynyt ruostekohta on tuossa maskinkehyksessä.
Maanantaina clk:n linjalla ollut kehykset loppu,ja on koukattu E-mallin laarista
Löytyi sieltä peltiäkin vielä.
Ensiavuksi mustaa Hammeria (sopii hyvin 040 värin kanssa).Saattaa tuo mennä tuolleen siihen asti,kun väriksi vaihtuu 753 tektite gray .
Julkisivupuolelta ainut löytynyt ruostekohta on tuossa maskinkehyksessä.
Maanantaina clk:n linjalla ollut kehykset loppu,ja on koukattu E-mallin laarista
Löytyi sieltä peltiäkin vielä.
Ensiavuksi mustaa Hammeria (sopii hyvin 040 värin kanssa).Saattaa tuo mennä tuolleen siihen asti,kun väriksi vaihtuu 753 tektite gray .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
enskerralla putsailet vingulla viimesetki ruosteet ja sipaisu epoksipohjamaalia tms hyvää ruosteen-esto pigmentoitua pohjamaalia ja sitten vasta väriä päälle pysyy muuten niin kauan ku autoki varsinki sillon jos jaksaa epoksin jälkeen ootella ees tunnin pari ja sipasta toiseenkertaan epoksi. ja nytku kommentoimaan alettiin niin kyllä mä oon harmaantunu viimepäivät ku oon miettiny yöt ja päivät että MIKSI/MITEN se kilanteri yhtäkkiä tuommoseen väykkyyn päätyi ku mun käsittääkseni se etellinen oli jo auton oloonen juu ja kyllähän se asia mullekkin kuuluu eikä tarvii kaikkee ottaa toresta
Viimeksi muokannut Terho P, 09.11.2011 19:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
se oli vissiin hävittänytkin sen jeepin ja saanu tämmösen tilalle .. melko jännä arvailla ku ei ihan pysy kärryillä koko aikaa taisi olla vähän turhanpaha loukkaus sanoa väykyksi pahoottelut ja nyt kun minä pahoittelen väykyksi sanomista niin saan väykkymiesten vihat
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Näinpä,suoralla kaupalla jos pääsee ostamaan niin silloin on helppo valita,näitä kun on kohtuu paljon myynnissä (tai miksei vaihtaenkin jos ei ole rahasta niin kiinni )Mika.T kirjoitti:
Ehkä 320 V6 avari vois olla näppärä kampe.
Tai sitte 430.
Juurikin näin .Terho P kirjoitti:se oli vissiin hävittänytkin sen jeepin ja saanu tämmösen tilalle
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
No kyyllä se ennakko-odotuksia parempi oli.Jotain 22 000 km. ehdin sillä ajamaan,ja huolettomia kilometrejä oli.cmeli kirjoitti:Oliko Jeeppi minkälainen auto?
Polttoaineenkulutus yllättävän kohtuullinen,yli kymppiä satkulla ei vienyt minun ajossa missään olosuhteissa.
Dieselveroa vaan joutui maksamaan ihan kuin isommastakin maasturista
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Eilen kävin hakemassa paketin postista.Kiitokset jäsen Prehistorikille,oli tilannut nuo jostainpäin Saksaa:
Tehokkaita pakkaajia nuo Saksalaiset,kaikki mahtuivat yhdelle kuormalavalle.Ensin kun näin lähetyksen,olin ihan varma että nyt on jäänyt takapenkki matkasta.
Ihan kuin olisi vain etupenkit kääritty pahviin ja muoviin..löytyi sieltä onneksi kaikki tarvittava.
Kotona sitten ensin imurointi,pesu pinelinellä ja tänään nahkarasvaa pintaan.Jos nuo viikonloppuna ehtisi vaihtamaan.
Tehokkaita pakkaajia nuo Saksalaiset,kaikki mahtuivat yhdelle kuormalavalle.Ensin kun näin lähetyksen,olin ihan varma että nyt on jäänyt takapenkki matkasta.
Ihan kuin olisi vain etupenkit kääritty pahviin ja muoviin..löytyi sieltä onneksi kaikki tarvittava.
Kotona sitten ensin imurointi,pesu pinelinellä ja tänään nahkarasvaa pintaan.Jos nuo viikonloppuna ehtisi vaihtamaan.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Sinnehän nuo lopulta meni.Takapenkkiosasto kuin palapelin tekoa,tosin heti alkuun meinasi mennä sormi suuhun niskatukien kanssa.No sitten kun keksi miten ne tyynyt aukeaa,niin alkoi sujua.
Etupenkit olisi ollut plug and play homma,,,mutta kuskin penkin ensimmäinen omistaja ruksinut listalta liikaa sähkötoimintoja.Eli johdotukset ihan erilaiset kuin omassa.Olisi vaatinut luovuttaja-auton ovipanelit ja johdotuksen penkin aivoille.
Vaihdoin sitten vanhasta penkistä kiskot ja säätömoottorit uuteen.
Muuten meni hyvin,mutta nyt ei ollut selkänojan kallistustoimintoa .
No eikun selkänojan verhoilua pois senverran että sai kallistuksensäätömoottorin pois sieltä.Nyt toimii,manuaalisesti tosin.
Srs-valokin sammui ilman testeriä palamasta?
Etupenkit olisi ollut plug and play homma,,,mutta kuskin penkin ensimmäinen omistaja ruksinut listalta liikaa sähkötoimintoja.Eli johdotukset ihan erilaiset kuin omassa.Olisi vaatinut luovuttaja-auton ovipanelit ja johdotuksen penkin aivoille.
Vaihdoin sitten vanhasta penkistä kiskot ja säätömoottorit uuteen.
Muuten meni hyvin,mutta nyt ei ollut selkänojan kallistustoimintoa .
No eikun selkänojan verhoilua pois senverran että sai kallistuksensäätömoottorin pois sieltä.Nyt toimii,manuaalisesti tosin.
Srs-valokin sammui ilman testeriä palamasta?
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----