


Tarvii kurkata myös sinne..Sergey kirjoitti:no onko siinä se sama ku 300-24 moottori mutta tuplana? sillo mä tarkkailisin virranjakajan sisään iha ekana... tai siis teinkin 300 kanssa ja siel se vika ollu aina ja useamman kerran.
Oireetkin on iha samat. Onnellisena ajaa huoltsikalle, ja sit ei mitää eloo tankkauksen jälkeen.
Syy: virranjakaja rikki. Niin kansi kuin pyörijäkin.
mutta tää o vaa M104 kutoskoneen juttuja, tuosta kaksoisrivikutosesta en tiedä mitää.
Mika.T kirjoitti:Mittaas jollain bensanpaine sieltä koneen keskellä olevan muovin takaa näkyvästä mittausliitännästä.
Pitäis olla jotaki 3kilon luokkaa.
Tällä selviää että pyöriikö bensapumppu myös startatessa.
Tuleeko kipinä varmasti molemmin puolin?
Toki pitäs se käynnistyä ja käydä kuudellakin.![]()
Tässähän on kahdet 320 24V sytkälaitteet.
Eli aika harvoin tulee yhtäaikaa molemmille puolille sytkävikaa.
Samoin ruiskuja on kahdet joille on yhteistä vain polttoainepumppu, bensaraili ja se "basic moduli" jossa on niitä sulakkeita siellä muovikotelossa.
Oletko startannut kuinka pitkään yhtäjaksoisesti sitä konetta?
Mulla kun on ollut tuota nokka-anturi vaivaa niin vaatii joskus kuumana lähemmäs 10sek veivin että syttyy.
Entäs mistä löytyy se rele?Mika.T kirjoitti:Lähtee se vakioruutanalla käyntiin. Mutta eihän se pahaa tee vaikka antaa kaapeleilla lisävirtaa akkuun.
Tuo oire että hörähtää mutta ei käynnisty viittaa kyllä rikkinäiseen bensapumppuun tai sitä ohjaavaan releeseen.
Kaveri ainaki väitti että pyörii.Mika.T kirjoitti:No jos se vielä lupailee niin ei ne varmaan vielä rikki ole.![]()
Mutta voi polttaa niitä sulakkeita sieltä poksista mistä taisit eilen tarkitaakkin.
Eikun kuuntelemaan sitä bensapumppua sinne taka-akselin tienoille.
Tota Mika T:n topikkia kun lueskelin niin noi tulpat tais olla ainoa järkevän hintanen osa tohon laitteeseen ni voishan nekin sinne vaihtaa..audimies kirjoitti:Entäs jos se kasteli tulpat ja se on siinä.... kokemuksia vakkilaisen veekutosesta kun kerran kastelee kunnolla tulppaset , niin käyntiin vaan enään uusilla.
Ja näitä tapauksia on useita , ei ainut 30.venanen....
Tämäkin vikatila on selvitetty myöhemmin, akussa heikko lataus ja tuikkaa vikaakodiksi nokka-akesin asentotunnistimet.
Työntään polttoainetta pyttyyn, niin että riittää....
Tämä oli vaan heitto , tosin noita tulppia menee nykyään muissakin laitteissa pilvin pimein.