W124 E280T
W124 E280T
tuommosta oon katellu paripäivää, ja mietityttää tuo moottori, liekkö millasia murheenkryynejä 

Mulla oli vuoden ajan, olin tyytyväinen. Ei minkäänlaista vikaa. Paitsi polttoaineenkulutus. 4-vaihteisella automaatilla pyörii välillä 10-12 litraa vaikka kuinka sievästi yrittää ajaa (tai no ei se vika ollut kun vuonna 2008 sai ruottin puolelta bensaa halvimmillaan hintaan 0,80e/litra). Joskus aina haaveilen auton takaisin hommaamista, jäi nimittäin lähisukuun ja on tällä hetkellä tallisäilytyksessä.
Moottorin johtosarjat kai tuossa kriittisin kohta on, ne kannattaa uusia, mieluiten itse värkkäilemällä (eristeet murenee käsiin -> oikosulkuja -> käyntihäiriöitä ja lopuksi syttäboksi $$$).
Saattaa vuodella vähän öljyä sieltä täältä mutta kylläpä ne kaikki vanhat koneet vuotaa.
Moottorin johtosarjat kai tuossa kriittisin kohta on, ne kannattaa uusia, mieluiten itse värkkäilemällä (eristeet murenee käsiin -> oikosulkuja -> käyntihäiriöitä ja lopuksi syttäboksi $$$).
Saattaa vuodella vähän öljyä sieltä täältä mutta kylläpä ne kaikki vanhat koneet vuotaa.
® Mesen Porkkana-klubi
no noista johtosarjoista oon jottain lukenukkin, itekkun oon ollu enempi tiisselin ystävä, muttakun tuo verokarhu on noin vittumaiseks heittäytyny ni pitää varmaan benzin vehkeeseen siirtyä
ja mersuhan se olla pitäs...ehkä......uskaltaakohan täällä sanoo edes ääneen mutta toyotan 4-Runneria oon kans katellu 3litran vinkkelillä
G-seriessiin ku ei perse kestä 

Re: W124 E280T
Itse olen ajellut 1,5 vuotta / kohta 30 000 km, ilman ongelmia.aadolf kirjoitti:tuommosta oon katellu paripäivää, ja mietityttää tuo moottori, liekkö millasia murheenkryynejä
t. masa
Find your own road...
Ex-W124 E280T
Ex-W124 300E 4matic
Ex-W124 E280T
Ex-W124 300E 4matic