Shatterin 200ree - sinne lähti..
pitää tarkistaa kaikki mahdollinen kun joutaa, voisko väljästä alapallosta kenties johtua? renkaassa ei kuitenkaan väljää tuntunut kun tunkkas ylös ja heilutteli ja yleensä woblaa vain kun kääntää vasemmalle linkkuun, joskus saattaa oikealle kääntyessäkin tehdä
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
aluvanteet laitettu alle ja luntakin satanut
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Talvirenkaat alle pitovaikeuksien vuoksi :
Ei vissiin oo entisellä omistajalla mahtunu 19" muuten pyörimään :
Ei vissiin oo entisellä omistajalla mahtunu 19" muuten pyörimään :
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Lissää hommia, jouset vaihtoon lieköhän nuo jo sitä mallia että saa käsin puristettua pois paikoiltaan kun on pitäny kapulatkin mallata väliin nytkin meinaa keulia jos on takapenkillä pari henkilöä ja koukku raapii hiasteisiin yms jos vähän nopiammalla tahilla etenee unohtamatta sitä pomppukeppi ominaisuutta jos koukun päällä hyppii
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Nyt se on kansipaffi kaput, 2. pytyn kohalta lohko ja pohjapanssari ihan öljyssä ja meinaa nostajat tikitellä kylmällä koneellakin. onhan se vajaaseen viikkoon melkein litran jo syönyt öljyä aina välillä pöläyttelee sinistä ja takana ajaessa tulee mojova öljynkäry sisälle
saattaapi olla että venavarrenkumi(t) rikki kun yleensä tulee sinistä kiihdyttäessä/vaihdetta vaihtaessa, pitää vielä kattoa jos jaksaa nekin vaihtaa kun nostaa kannen pois, kunhan saa nyt ensimmäiseksi tiivisteen uusittua niin sekin jo varmasti auttaa asiaa, pukkaa sinistä jo varmaan siksi kun pääsee pytyn puolelle vuotaan öljyä.
saattaapi olla että venavarrenkumi(t) rikki kun yleensä tulee sinistä kiihdyttäessä/vaihdetta vaihtaessa, pitää vielä kattoa jos jaksaa nekin vaihtaa kun nostaa kannen pois, kunhan saa nyt ensimmäiseksi tiivisteen uusittua niin sekin jo varmasti auttaa asiaa, pukkaa sinistä jo varmaan siksi kun pääsee pytyn puolelle vuotaan öljyä.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
tunkee sormet korviinsa ja alkaa lallattamaan ääneen ettei kuule mitään öljyisistä lohkonkyljistä ja tikittävistä /kolkottavista äänistä yhdistettynä kansipahvin menoon.. sellasiahan vikoja mullakin on nähtävissä ja kuultavissa.
öljynmäärää en ookkaan kattonu hetkeen.. kai se sitten tänään syttyy varotusvalokin sitten.. tosin. aina sitä on minulla kulunut jonnekkin sitä öljyä.
öljynmäärää en ookkaan kattonu hetkeen.. kai se sitten tänään syttyy varotusvalokin sitten.. tosin. aina sitä on minulla kulunut jonnekkin sitä öljyä.
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
..making sense, is NOT my priority..
Humppa kovemmalle ja wuntsikkaa lisää niin ei kuulu eikä haise pikkuongelmat
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Sulanut jo lumet mutta tiet on jäässä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Päästöt käyty ottamassa, meni läpitte öljynkärystä huolimatta 1.47 tais olla k-arvo...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
nytkun on päästöt otettu voisi hieman syöttöruuvia löysätä, äsken orion 50 4tahti mopo jätti kakssatasen kun yritin liikennevaloista lähtiessä jätättää
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Huomenna leimaamaan
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Konttorilla piipahdettu ja hylättyhän sieltä tuli että heilahti
kummankin puolen alapalloissa varmaan sentin välys, ihme kun ei ole vielä hypännyt pois käsin ei tuntunut mitään välystää.. ei kumma kun meinaa ratti vispata linkku asennossa
pohja oli yllättävän hyvässä kunnossa ja peräkin ihan kuiva, takajarruputki alkaa olemaan aikalailla vaihtokunnossa mutta ei paperiin tullut huomautusta niin kait se vielä toisen vuoden menee
jos tylsää sattuu tulemaan niin takajouset jäykempiin, takakelkan kumit vaihtoon kun vaihdetta vaihtaessa pamauttaa aika ikävästi ja kansiremontti/koneen vaihto kun kansipaffi on kaput.
tuosta koneen vaihdosta tulikin mieleen että tarviiko jarruja yms vaihtaa jos laittaa 250d koneen? kolmisatasen kanssa taitaa saada jo kikkailla enemmän.
kummankin puolen alapalloissa varmaan sentin välys, ihme kun ei ole vielä hypännyt pois käsin ei tuntunut mitään välystää.. ei kumma kun meinaa ratti vispata linkku asennossa
pohja oli yllättävän hyvässä kunnossa ja peräkin ihan kuiva, takajarruputki alkaa olemaan aikalailla vaihtokunnossa mutta ei paperiin tullut huomautusta niin kait se vielä toisen vuoden menee
jos tylsää sattuu tulemaan niin takajouset jäykempiin, takakelkan kumit vaihtoon kun vaihdetta vaihtaessa pamauttaa aika ikävästi ja kansiremontti/koneen vaihto kun kansipaffi on kaput.
tuosta koneen vaihdosta tulikin mieleen että tarviiko jarruja yms vaihtaa jos laittaa 250d koneen? kolmisatasen kanssa taitaa saada jo kikkailla enemmän.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Ainakin meikäläisen purku 250deet on vastannu hyvinkin pitkälti 200d:itä.Shatter kirjoitti:tuosta koneen vaihdosta tulikin mieleen että tarviiko jarruja yms vaihtaa jos laittaa 250d koneen? kolmisatasen kanssa taitaa saada jo kikkailla enemmän.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
Miten sitten nuo jäähdytetyt levyt määräytyy tai yleensäkin että tarviiko vaihtaa vai ei jos koneen vaihtaa isompaan? jostain kuullut että pitäisi vaihtaa
oisko niin että normilevyt on vapareihin, jäähdytetyt turboihin ja sitten vielä nämä 300 monivenan levyt yms.
oisko niin että normilevyt on vapareihin, jäähdytetyt turboihin ja sitten vielä nämä 300 monivenan levyt yms.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Farmareissa käsittääkseni aina tuuletetut levytJiiTee_ kirjoitti:Ei maha kaikki olla? Ainaki meidän entinen 300td -92 oli tuuletetuilla etulevyillä. Liekköhän sitten porrasperässä ja farmarissa tuommosta eroa...?
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
monivenassa myös jäähdytetyt, liekkö samat kuin turboissa. Jousethan sinne ainakin joutuu vaihtamaan, mitenköhän vakaajat?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
300 kapiakantinen vapari aina ei jäähytetyillä jossei oo erikseen uutena toisin haluttu, sedan ja farmari. 300 turbo on jäähytetyillä, 250 turbo ei jäähytetyillä.
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
Alapallot vaihdettu molemminpuolin. Aikaa meni yhteensä tunti ilman erikoistyökaluja kotitallin kamppeilla vaihtajana toimi orsii-. Hyvinä avustajina toimi allekirjoittanut ja Shatter. Helppo operaatio, vanhasta pallosta rälläkällä tappi poikki ja tästä seuranneen lämmön ansiosta hylsyn ja lekan avustuksella pallo putoaa pois paikoiltaan. Uusi pallo paikoilleen pullotunkin ja sopivan hylsyn avulla.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Nyt on taas leimaa paperissa 1-2013 asti, kiitokset Multivirille konttorilla käyttämisestä kun allekirjoittanut ei joutanut mukaan, ilta kului tallilla 606 kannen purkuhommissa
Niinhän tuo oli jälkitarkastuksessa vielä katsari sanonut että ohjausiskari tiensä päässä kun ei ota vastaan yhtään, tosiaan varmaan parhaat päivänsä elänyt kun linkkuun käännettäessä ei palauta
Kunhan saapi taas tallin tyhjäksi toivottavasti kuukauden sisään niin saa alkaa 200reetä ehostamaan. kaikennäköstä pitäisi tehdä, mutta kattoo sitten mitä jaksaa
- kansiremontti
- takajouset
- ohjausiskari?
- takakelkan kumityynyt (pamauttaa/kolahtaa vaihdetta vaihtaessa tai kaasua löysätessä)
- kardaanin kannatinkumi
Niinhän tuo oli jälkitarkastuksessa vielä katsari sanonut että ohjausiskari tiensä päässä kun ei ota vastaan yhtään, tosiaan varmaan parhaat päivänsä elänyt kun linkkuun käännettäessä ei palauta
Kunhan saapi taas tallin tyhjäksi toivottavasti kuukauden sisään niin saa alkaa 200reetä ehostamaan. kaikennäköstä pitäisi tehdä, mutta kattoo sitten mitä jaksaa
- kansiremontti
- takajouset
- ohjausiskari?
- takakelkan kumityynyt (pamauttaa/kolahtaa vaihdetta vaihtaessa tai kaasua löysätessä)
- kardaanin kannatinkumi
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Saattaa se olla timmikin, saahan siihen aika paljon "vartta" kun renkaasta kääntää niin ei välttämättä paljoa vastusta, no toisaalta sanoi se inssi että ei kannata alapalloja näihin itse vaihdella
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex