Startti kateissa E300 -94
Startti kateissa E300 -94
Siihen pihalle jäi suoraan ajosta, ei edes naksahda. Ilman ennakkovaroituksia siis toiminut normaalisti, startatessa valot syttyy muttei tapahdu mitään. Epäilys piuha poikki mutta missä, fikkarilla katsonut , muttei löydy, kyseessä E300 - 94 farmari diesel
Mittaa startin solenoidilta herätejohdosta että tuleeko sinne virta kun toinen kääntää virta-avaimesta starttia, jos ei tuu virtaa niin virtalukon sähköpohjaa vaihtoon ja jos tulee virtaa niin sitten starttia/solenoidia vaihtelemaan. toki tuo moottorin maapiuhakin rungosta sinne startin pultin lähettyville kannattaa tarkistaa
Jos on automaatti, niin voi vaihteiston vaihdepäälläkäynnistyksenestokatkaisijassa(mikä lie oikeelta nimeltään) olla vikaa
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
startti löytyy öljynsuodatinjalan alapuolelta. Yläkautta pääsee mutta edessä taitaa olla lasinpesuneste säiliö.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Starttaa
Kiitos neuvoista, auto starttaa nyt!, otin pesuainesäiliön pois, helppo homma mutta tosi kaukana startti, joten ei kannata mennä, vaan alakautta jos mahdollista,mulla ei ollu kun auto oli snadissa tallissa. Koputtelin ja naputtelin ja vetkutin startin johtoja hörähti perk...., joten arkena monttöörin luokse toivottavasti Mesellä.
Niin ja ihan alussa oli sulake B palanut jonka vaihto ei tuonut kyllä starttia takasin, mikähän sen oli käräyttänyt.
Tapahtumapäivänä satoi ja ajettu Loimaa- Helsinki +4c
Niin ja ihan alussa oli sulake B palanut jonka vaihto ei tuonut kyllä starttia takasin, mikähän sen oli käräyttänyt.
Tapahtumapäivänä satoi ja ajettu Loimaa- Helsinki +4c
Vinkkinä vain, että ajonestokin voi temppuilla.
Itsellä E250D automaatti tekee toisinaan sitä, että startatessa kuuluu pelkkä naksaus tai ei sitäkään. Mutta kun käy antamassa +12v konehuoneeseen vasemmalla tuulilasin juurella olevan kolminapaisen liittimeen keskimmäiseen koskettimeen (liitin irti ja sinne liittimen runkoon keskelle siis), hörähtää auto välittömästi käyntiin (kunhan muistaa hehkuttaa ensin).
Virtalukon pohja vaihdettu, ei vaikutusta. Ei vaikuta myöskään starrtivialta, koska em kikka auttaa aina.
Veholla töissä oleva W124-kaveri kertoi hänellä olleen saman vian ja ajonestosta oli kyse. Hän teki ihan kiinteän johdon konehuoneeseen tuota varten.
Onhan tämä purkkaviritys, mutta kun auto tekee tuon 1/100 startista, niin näillä on pärjätty.
Itsellä E250D automaatti tekee toisinaan sitä, että startatessa kuuluu pelkkä naksaus tai ei sitäkään. Mutta kun käy antamassa +12v konehuoneeseen vasemmalla tuulilasin juurella olevan kolminapaisen liittimeen keskimmäiseen koskettimeen (liitin irti ja sinne liittimen runkoon keskelle siis), hörähtää auto välittömästi käyntiin (kunhan muistaa hehkuttaa ensin).
Virtalukon pohja vaihdettu, ei vaikutusta. Ei vaikuta myöskään starrtivialta, koska em kikka auttaa aina.
Veholla töissä oleva W124-kaveri kertoi hänellä olleen saman vian ja ajonestosta oli kyse. Hän teki ihan kiinteän johdon konehuoneeseen tuota varten.
Onhan tämä purkkaviritys, mutta kun auto tekee tuon 1/100 startista, niin näillä on pärjätty.