Tällaanen juttu tuli mieleen että ku edellinen kulkine (seat, anteeksi...) oireili aika jännästi ennen ku sisuskalut tuli lohkosta läpi, niin nyt tekisi mieli kovasti olla varovaisempi. Eli miten normaalien huoltojen lisäksi voi ennakoida autoon tulevat isommat viat.
Autona on nyt Mercedes E300D 1994 ml.510tkm (saanhan anteeksi?) joten minkälaisia pieniä sivuääniä/ravisteluja/tärinöitä näissä tulee jotka pitää korjata heti ennen kuin aiheutuu paljon tuhoa?
Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan?
Esimerkiksi nostajien naputus joka pitemmän päälle voi tehdä isompaa tuhoa.
Ja muutenkin kaikki kyseiseen autoon liittyvä "hyvä tietää" jutut ovat tervetulleita koska nyt on sellanen auto alla jota ei ihan heti haluais särkiä Kiitos etukäteen!
Tuhojen ennakointi
Tuhojen ennakointi
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Öljyvuotoa kyllä löytyy tästä yksilöstä kannen etupäästä siitä iskarin nurkilta mutta se on enemmänkin vain kostunut siitä kohdalta että ei tippase. Toinen paikka mistä on kosteana on ilmeisesti öljynpaine anturin juuresta. Jos se on se mikä on edestäpäin katsottuna oikealla alhaalla
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Moniventtiilissähän tahtoo venttiilit rueta vissiin vuotamaan jossain välissä, itellä 516tkm ja alko supsuttelemaan. Tosin siitä näky menneen jotain pytyn läpitte että syy vuodolle taitaa olla siinä Ruoste, ruoste ja ruoste. Siinä on mersun pahimmat uhat
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex