Meikän 250D lintta
Meikän 250D lintta
Räjähtävä kiihtyvyys. Tasainen kyyti. Hienot ajo-ominaisuudet. Se on: W124 250D Automaatti!
Äärimmäisen mukava auto ajaa, tasaista kyytiä ja hyvät penkit. Ja pienellä kulutuksella.
Varustelistaa haeskelin netistä ja tällästä löyty;
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
570 FOLDING ARMREST, FRONT
583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
630 ECE - WARNING TRIANGLE
826 VEHICLES FOR FRANCE, ADDITIONAL PARTS
Minnuu jäi ihmetyttään toi ECE - Warning triangle. Onkos tää nyt just se kolmio joka vilkkuu jos rengas lyö tyhjää? Ei mun autossa sellasta oo. Tai onhan joskus voinut olla mutta mittaristo vissiin vaihettu, kun ei tuossa listassa kierroslukumittariakaan näytä olevan.
Mikähän tää Vehichles for france on?
Kaikenlaista pikkuvikaa mun autosta myös löytyy, lähinnä sellasia vikoja mitkä ihmetyttää että sellasia vikoja voi ollakkin.
1. Sisävalo, laitan sisävalon kytkimen siihen asentoon että ovien auki ollessa pitäisi sisävalon palaa. No, avaan oven, valot syttyy, laitan oven kiinni ja valot palaa. Jossain on sanomista.
2. Repsikan puolen aurinkolipassa on väljää. Roikkuu puoliksi siinä, ei onneksi haittaa näkyvyyttä.
3. Sähkösäätöisen peilin nänni on menny sipannut, eli mennyt poikki. Toimii silti ruuvimeiselillä.
4. Peruutuspeilissä välystä.
5. Kuskin peilin säätönänni hävöksissä
6. Kuskin ovi ei mene kunnolla kiinni, joutuu käyttämään hieman voimaa. Myöskin kuskin ikkunassa on sanomista, sitä jouduu kädellä vetelemään hieman eteenpäin että menee kiinni kunnolla. Kuskin ovesta myös lukon nuppi on hävinnyt johonkin ovipahvin sisään.
7. Syylärin, pissapojan ja jarrupalojen (?) varoitusvalot eivät toimi. Myöskin ulkolämpötilamittari on pimeänä.
8. Keskuslukitus toimii kaksitoimisesti, toimii repsikan ovesta.
9. Virtalukkoon, kuskin oveen, repsikan oveen ja takahutlariin ei käy sama avain.
10. Narinahelat pitäs vissiin vaihtaa
11. Pissapojan säiliön alla on nyrkin kokoinen reikä. Ehkä tuo lasinpesuneste on tehnyt pellille tehtävänsä kun se säiliö vuoti. Nyt se on kunnossa. Pesunestettä kului litratolkulla kun se viikossa valui tyhjäks
Sellasta.
Äärimmäisen mukava auto ajaa, tasaista kyytiä ja hyvät penkit. Ja pienellä kulutuksella.
Varustelistaa haeskelin netistä ja tällästä löyty;
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
570 FOLDING ARMREST, FRONT
583 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 2-WAY
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
630 ECE - WARNING TRIANGLE
826 VEHICLES FOR FRANCE, ADDITIONAL PARTS
Minnuu jäi ihmetyttään toi ECE - Warning triangle. Onkos tää nyt just se kolmio joka vilkkuu jos rengas lyö tyhjää? Ei mun autossa sellasta oo. Tai onhan joskus voinut olla mutta mittaristo vissiin vaihettu, kun ei tuossa listassa kierroslukumittariakaan näytä olevan.
Mikähän tää Vehichles for france on?
Kaikenlaista pikkuvikaa mun autosta myös löytyy, lähinnä sellasia vikoja mitkä ihmetyttää että sellasia vikoja voi ollakkin.
1. Sisävalo, laitan sisävalon kytkimen siihen asentoon että ovien auki ollessa pitäisi sisävalon palaa. No, avaan oven, valot syttyy, laitan oven kiinni ja valot palaa. Jossain on sanomista.
2. Repsikan puolen aurinkolipassa on väljää. Roikkuu puoliksi siinä, ei onneksi haittaa näkyvyyttä.
3. Sähkösäätöisen peilin nänni on menny sipannut, eli mennyt poikki. Toimii silti ruuvimeiselillä.
4. Peruutuspeilissä välystä.
5. Kuskin peilin säätönänni hävöksissä
6. Kuskin ovi ei mene kunnolla kiinni, joutuu käyttämään hieman voimaa. Myöskin kuskin ikkunassa on sanomista, sitä jouduu kädellä vetelemään hieman eteenpäin että menee kiinni kunnolla. Kuskin ovesta myös lukon nuppi on hävinnyt johonkin ovipahvin sisään.
7. Syylärin, pissapojan ja jarrupalojen (?) varoitusvalot eivät toimi. Myöskin ulkolämpötilamittari on pimeänä.
8. Keskuslukitus toimii kaksitoimisesti, toimii repsikan ovesta.
9. Virtalukkoon, kuskin oveen, repsikan oveen ja takahutlariin ei käy sama avain.
10. Narinahelat pitäs vissiin vaihtaa
11. Pissapojan säiliön alla on nyrkin kokoinen reikä. Ehkä tuo lasinpesuneste on tehnyt pellille tehtävänsä kun se säiliö vuoti. Nyt se on kunnossa. Pesunestettä kului litratolkulla kun se viikossa valui tyhjäks
Sellasta.
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
tuo kohta 1. sisävalo. minulla ainakin on siinä sammumisessa sellainen pieni tarkoituksen mukainen viive kun laittaa oven kiinni ja lukkoon.
juu kiinnostaa kanssa tietää mitä tuo ranska paketti mahtaa sisältää.. suomessahan lähes kaikki kai ostettu korotetulla alustalla ja jäykemmillä jousilla.
juu kiinnostaa kanssa tietää mitä tuo ranska paketti mahtaa sisältää.. suomessahan lähes kaikki kai ostettu korotetulla alustalla ja jäykemmillä jousilla.
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
..making sense, is NOT my priority..
Mulla se viive kesti viime kesänä sellaset 18 tuntia ja sit sippas akkuNonSenCe kirjoitti:tuo kohta 1. sisävalo. minulla ainakin on siinä sammumisessa sellainen pieni tarkoituksen mukainen viive kun laittaa oven kiinni ja lukkoon.
juu kiinnostaa kanssa tietää mitä tuo ranska paketti mahtaa sisältää.. suomessahan lähes kaikki kai ostettu korotetulla alustalla ja jäykemmillä jousilla.
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Ranska-pakettiin taitaapi kuulua ainaki ne ranskalaiset parkit eli kun väännetään valokytkin nolla-asennon yli vasemmalle puolelle... Eli joko vasemman puolen tai oikean puolen parkit palaa... Mullaki löytyy tenavasta sellanen varuste vaikka saksasta uitettu onki...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Tämäpä ei ole mikään ns. Ranska-varuste, vaan vakiovaruste Mersuissa, ja muistaakseni myös Volkkareissa. BMW:stä en tiedä. Mutta kuitenkin, lienee kaikkialla muualla ollut hyväksytty, paitsi Suomessa aikanaan, jonka takia jouduttiin jokaisesta Suomeen tulevasta mm. W124sesta ja W201:sestä katkomaan nuo "ylimääräiset" parkkien johdotukset katkaisijalta. Nykyään rekisteröintikatsastuksessa lie säädökset väljempiä, eli sallivat em. mallisen parkkikytkennän sellaisenaan.RoopeK kirjoitti:Ranska-pakettiin taitaapi kuulua ainaki ne ranskalaiset parkit eli kun väännetään valokytkin nolla-asennon yli vasemmalle puolelle... Eli joko vasemman puolen tai oikean puolen parkit palaa... Mullaki löytyy tenavasta sellanen varuste vaikka saksasta uitettu onki...
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04
Heheh, aattelin ihan vilimille laittaa tuon nätin kylmänä käynnistämisen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Nbc-76Xf ... e=youtu.be[/youtube]
Kohassa 0:33 näkyy myös linttapatenttiovenkahva. Citymarketin parkkipaikalla tässä jokunen aika sitten olin nykäsemässä oven kiinni. Ovi jäi auki mutta kahva oli kädessä. No hard feelings
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Nbc-76Xf ... e=youtu.be[/youtube]
Kohassa 0:33 näkyy myös linttapatenttiovenkahva. Citymarketin parkkipaikalla tässä jokunen aika sitten olin nykäsemässä oven kiinni. Ovi jäi auki mutta kahva oli kädessä. No hard feelings
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Hei. Mikä on lankun sisävalossa se kumiputki ja kaksnapanen liitin mikä tulee siihen lampun oikeaan reunaan? Tuli irrotettua toi valo kun kokeiltiin että käykö kaverin tenavaan (käy) ja alettiin ihmettelemään että mikä systeemi toi nyt on.
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Onkos tenavassa ko. haisteluominaisuus jossain muualla kun sisävalo on muuten identtinen mutta tuo anturi puuttuu?Pappi kirjoitti:Eikös se tuosta sisävalon kupeesta "haistele" sisäilman lämpötilaa, jotta närhenmunat ossoo antaa matkustamoon oikean lämpötilan...
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland
Mulla oli tuo oma 250D samanlainen joskus lähtemään käyntiin kylmällä, sitten selvisi, että joutokäynnin korotus oli pois pelistä. Syöttöpumpun takapäähän tulee alipainekellolle letku, joka tässä tapauksessa oli irti. Laitoin letkun kelloon takaisin ja varmistin liitoksen nippusiteellä. Tämän jälkeen joka kerta lähti tulille ilman kaasuun koskemista, kesät ja talvet. Kannattaa vilkaista.
Toki se "alipainekytkin" sylinterikannesta voi olla myös sönder.
Toki se "alipainekytkin" sylinterikannesta voi olla myös sönder.
530d Touring -01
250EXC-F -04
250EXC-F -04
Onkos tenavassa edes automaattisesti säätyvää sisälämpötilaaScroll kirjoitti:Onkos tenavassa ko. haisteluominaisuus jossain muualla kun sisävalo on muuten identtinen mutta tuo anturi puuttuu?Pappi kirjoitti:Eikös se tuosta sisävalon kupeesta "haistele" sisäilman lämpötilaa, jotta närhenmunat ossoo antaa matkustamoon oikean lämpötilan...
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Ei ole.teppo21 kirjoitti:Onkos tenavassa edes automaattisesti säätyvää sisälämpötilaaScroll kirjoitti:Onkos tenavassa ko. haisteluominaisuus jossain muualla kun sisävalo on muuten identtinen mutta tuo anturi puuttuu?Pappi kirjoitti:Eikös se tuosta sisävalon kupeesta "haistele" sisäilman lämpötilaa, jotta närhenmunat ossoo antaa matkustamoon oikean lämpötilan...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Noniin, taas olis kysyttävää. Kylmänä kun lähtee lankkuva käynnistään, niin joutuupi pari kertaa hehkuttamaan että lähtee käymään, ja kun lähtee niin käy ekaks neljällä pytyllä. Vissiin hehkuissa jotain vikaa. Tosin hehkun merkkivalo toimii kuin pitääkin. Löytyskö jostain kuvasarjaa noiden hehkujen vaihtamisesta, aattelin notta vaihtas ne kaikki kun tossa helemikuun lopussa ois lapinreissu tiijossa niin vaihtas ne ennen sitä.
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Meinasin tossa viiksen vahtaa mutta milläs saan ton ratin irti, oli nimittäin tuo mutteri aika muljaantunut.
Purkuauto josta purin viiksen niin siinä oli ihan rehellinen mutteri eikä ollu mitään ongelmia sen irroittamisessa, mutta tuota kun hellästi yritin isolla 10mm kuusiokoloavaimella kääntää ei puhunut mitään ja liikaa en viittiny vääntää kun muljaantuu tuo vielä enemmän. [/img]
Purkuauto josta purin viiksen niin siinä oli ihan rehellinen mutteri eikä ollu mitään ongelmia sen irroittamisessa, mutta tuota kun hellästi yritin isolla 10mm kuusiokoloavaimella kääntää ei puhunut mitään ja liikaa en viittiny vääntää kun muljaantuu tuo vielä enemmän. [/img]
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Siellä on kierrelukitetta, joten kovin pienellä voimalla se ei edes lähde auki...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Eka meinasin että annan pillillä vähän lämpöä mutta tulee pian poltettua koko auto ja torppa. Paha on lähtee oikeen voimalla vääntään kun on 99% varma että tuo muljaantuu ns. v*tuiks.eseestie kirjoitti:Siellä on kierrelukitetta, joten kovin pienellä voimalla se ei edes lähde auki...
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
dealer kirjoitti:Mutteri ?Purkuauto josta purin viiksen niin siinä oli ihan rehellinen mutteri eikä ollu mitään ongelmia sen irroittamisessa
Induktiokuumentimella voisi lämmittää ja/tai pulttipyssyllä pyöräyttää.
Joo siinä oli ihan normaali mutteri päässä, ei ollu tollasta kuusiokolosysteemiä ollenkaan. Vissiin otettu joskus ratti aikasemminkin pois ja vaihettu sitten tilalle normaali mutteri. Täytyy pulttipyssyllä kokeilla mutta vähän epäilen kyllä että lähtee. Nooh, kuusakoskelle soittoo vaa....
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Hehkun vaihdossa ei oikeestaan muuta oo ku vanha pois ja uusi tilalle se hehkun johto on 10mm kannalla ja ite hehku 12mm. Voi olla ahdasta jos ei imusarjaa irroita. Voivat olla tiukassa, kone kuumaksi ja availemaan sit.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Vaihtelin tossa monitoimiviiksen aikani kuluks, kun uus on pyöriny takapenkillä jo useemman kuukauden. Syy vaihtoonhan oli se että pyyhkijöiden I ja III nopeus eivät toimineet eikä myöskään pitkien vilkautus. No, III nopeus alkoi toimimaan ja vilkautus mutta tihkuasennossa pyyhkijä tökkii vieläkin. Mistähän mahtaa olla kyse? Rele on ehjä ja nyt on uus viiksikin. Mikähän se irtonainen karva siinä viiksen johtonipussa on? Paikkaa en sille löytänyt.
Vakionopeudensäädinkin alkoi toimimaan kun sen viiksen käytti irti ja laittoi takasin. Siinä on ollut kaikkee pikku sanomista, välillä toimii ja välillä ei. Useemmin ei. Mutta nyt taas alkoi toimimaan. Henkimaailman juttu tuntuu olevan toi vakkari. Syksyllä heitettiin 1400km lapin reissu, vakkari toimi koko matkan hienosti kunnes lopetti toimintansa 5km ennen kotipihaa. Ihan sopivasti mun mielestä Vakkarin boksinkin aukasin tossa yks päivä ja rasvasin sieltä ne rattaat mutta toimii silti satunnaisesti.
Missä sijaitsee nelilovisen tomaattilootan tyhjennysroppu? Oisko kellään kuvaa sijainnista? Ens viikonloppuna olis ohjelmassa laatikon öljyjen vaihto ja vetonivelten rasvaaminen.
Vakionopeudensäädinkin alkoi toimimaan kun sen viiksen käytti irti ja laittoi takasin. Siinä on ollut kaikkee pikku sanomista, välillä toimii ja välillä ei. Useemmin ei. Mutta nyt taas alkoi toimimaan. Henkimaailman juttu tuntuu olevan toi vakkari. Syksyllä heitettiin 1400km lapin reissu, vakkari toimi koko matkan hienosti kunnes lopetti toimintansa 5km ennen kotipihaa. Ihan sopivasti mun mielestä Vakkarin boksinkin aukasin tossa yks päivä ja rasvasin sieltä ne rattaat mutta toimii silti satunnaisesti.
Missä sijaitsee nelilovisen tomaattilootan tyhjennysroppu? Oisko kellään kuvaa sijainnista? Ens viikonloppuna olis ohjelmassa laatikon öljyjen vaihto ja vetonivelten rasvaaminen.
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Jaa onkos tää yksinpuhelua.... Kumminkin, kävi vähän hassusti tänää. Ajelin kaikessa rauhassa jyväskylän motarilla jämsään päin ja vähän ennen moottoritien loppua pamahti kuljettajan etupyörä lukkoon. Sain auton ajettua siihen pientareelle ja sit ihmettelemään. Vissiin laakeri meni jumii. Aikasemmin sieltä kuulu rutinaa ja pörinää mut aattelin että se on lunta ja jäätä mitä siellä on. Otin vähän pakkia ja eteenpäin yms ja sit sain auton liikkeelle. Ajelin sen muuramen sellille ja tossa äsken haettii se railerilla kotii. Auto on nyt kaverin pajalla öökattavana ja kattoo nyt kuinka paljon sieltä on menny paskaks kaikkee että kannattaako sitä alkaa ees korjaamaan. Ei viittis neljänsadaneuron autoon alkaa tekee hirveitä remontteja. Sellasta.
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Tämän auton tarina on nyt meikäläisen osalta ohitte. Laitoin puoliltäpäivin nettiautoon myyntiin niin viiden aikaan se oli jo myyty. Kaikkine vikoineen ja puutteineen ikäisekseen helkkarin hyvä auto! Kyl mä vielä joskus kakkosnelkun ostan....
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
Vissiin oli hinta vähän alakanttiin sit...NonSenCe kirjoitti:tuskien taival on ollut auton kanssa kulku.
ja hämmentävää kuinka meni noin nopeasti kaupaksi. ei mulla vaan koskaan.
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi