W124 museorekisteriin - oletko valmis?
W124 museorekisteriin - oletko valmis?
Kolmen vuoden kuluttua, vuonna 2015, W124:n saa museorekisteriin.
Oletko jo hamstrannut latoon oman kapeakylkisen valkoisen 200D-klassikon ufokapseleineen? Vai aiotko kerätä likaisen tusinan ja ajaa kuukauden päivät kullakin - halpaa ajoa vuodessa?
Vielä on aikaa pakkeloida etulokasuojien ruosteet kuntoon, vaihtaa kannentiiviste, kampiakselin etustefa, kuskin penkin nurkka ja kunnostaa muutama muu paikka, joihin ajan hammas on saattanut iskeä ja mihin tarkka museokatsastaja voi kiinnittää huomionsa.
Sopeutuvatko W124-kuskit ajamaan museoautolla? Hyväksyvätkö pussihousu-puritanistit W124:t joukkoihinsa? Vastauksen saamme muutamassa vuodessa.
Oletko jo hamstrannut latoon oman kapeakylkisen valkoisen 200D-klassikon ufokapseleineen? Vai aiotko kerätä likaisen tusinan ja ajaa kuukauden päivät kullakin - halpaa ajoa vuodessa?
Vielä on aikaa pakkeloida etulokasuojien ruosteet kuntoon, vaihtaa kannentiiviste, kampiakselin etustefa, kuskin penkin nurkka ja kunnostaa muutama muu paikka, joihin ajan hammas on saattanut iskeä ja mihin tarkka museokatsastaja voi kiinnittää huomionsa.
Sopeutuvatko W124-kuskit ajamaan museoautolla? Hyväksyvätkö pussihousu-puritanistit W124:t joukkoihinsa? Vastauksen saamme muutamassa vuodessa.
Yhdyn tähän, ja kaikista eniten vituttaa se et niistä pitää tehdä supereita diisselimosalla... Ihan niinku niitä ei muutenki olis vähän...AK47 kirjoitti:Ensin W201 ! 2.3 cosvorth olisi se oikea valinta, mutta monet hyvät aihiot on tuunattu PILALLE
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Kylläpä nuota näytti vielä mobile.de:ssä olevan.RoopeK kirjoitti:Yhdyn tähän, ja kaikista eniten vituttaa se et niistä pitää tehdä supereita diisselimosalla... Ihan niinku niitä ei muutenki olis vähän...AK47 kirjoitti:Ensin W201 ! 2.3 cosvorth olisi se oikea valinta, mutta monet hyvät aihiot on tuunattu PILALLE
P.S. Oli niitä 2.5-16 versioitakin...
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
kai niistä museo röntistä käyttövoimaverot saa maksaa? jos ei vielä niin sitten parinvuoden päästä
kyllähän nuo superitetut cossumersut on parhaimmas kunnos kun vertaa pekkapoijan pesemätöntä mutta wunderilla maustettua rönttää. eli ei muutakuin ostamaan cossu superi ja vaihtaa tekniikka takaisin onkohan niitä jo 10 kpl suomessa tuommosia cossu superia? missäs loput on
kyllähän nuo superitetut cossumersut on parhaimmas kunnos kun vertaa pekkapoijan pesemätöntä mutta wunderilla maustettua rönttää. eli ei muutakuin ostamaan cossu superi ja vaihtaa tekniikka takaisin onkohan niitä jo 10 kpl suomessa tuommosia cossu superia? missäs loput on
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
mitähä museokatsastajat miettii kun 10v päästä vien mun coupen museoleimalle? siitähän on kaaret rullattu vähä ulos mutta esim etulokareiden levityskin on tehty ihan tehtaan ohjeen mukaan.
Jousetkaan ei ole vakiot, eikä iskarit.
Jousetkaan ei ole vakiot, eikä iskarit.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Herrasmies ei kahta vaihda, toinen on mersu ja toinen on vaihdeeseestie kirjoitti:Kylläpä nuota näytti vielä mobile.de:ssä olevan.RoopeK kirjoitti:Yhdyn tähän, ja kaikista eniten vituttaa se et niistä pitää tehdä supereita diisselimosalla... Ihan niinku niitä ei muutenki olis vähän...AK47 kirjoitti:Ensin W201 ! 2.3 cosvorth olisi se oikea valinta, mutta monet hyvät aihiot on tuunattu PILALLE
P.S. Oli niitä 2.5-16 versioitakin...
Heikosti 2.3 16v cossuja automaatilla ja kaikilla varusteilla. Ja 2.5 16v tuli vasta -88... joutuis oottaan lissee. Mahtaisko museorekisteriin saada 3.2 AMG tenavan?
Kyllähän nuota automaattejakin siellä jokunen oli, mutta silti pitää ihmetellä että MIKSI!?AK47 kirjoitti:Herrasmies ei kahta vaihda, toinen on mersu ja toinen on vaihde
Heikosti 2.3 16v cossuja automaatilla ja kaikilla varusteilla. Ja 2.5 16v tuli vasta -88... joutuis oottaan lissee. Mahtaisko museorekisteriin saada 3.2 AMG tenavan?
Ja tuota 3.2 tenavaa tuskin saa museoleimaan, ei liene tehtaan alkuperäinen tuotos...?
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Herrasmies ei kahta vaihda, toinen on mersu ja toinen on vaihde ! Ja automaatti on loistava keksintö - kertakaikkiaan. Mukavuusvaruste josta en luovueseestie kirjoitti:Kyllähän nuota automaattejakin siellä jokunen oli, mutta silti pitää ihmetellä että MIKSI!?AK47 kirjoitti:Herrasmies ei kahta vaihda, toinen on mersu ja toinen on vaihde
Heikosti 2.3 16v cossuja automaatilla ja kaikilla varusteilla. Ja 2.5 16v tuli vasta -88... joutuis oottaan lissee. Mahtaisko museorekisteriin saada 3.2 AMG tenavan?
Ja tuota 3.2 tenavaa tuskin saa museoleimaan, ei liene tehtaan alkuperäinen tuotos...?
Mikäs on eka amg mersu jota sai liikkestä tilaamalla, sen luulis riittävän jos asiaa rupeaa tarkemmin tutkailemaan....
Mutta miksi sen täytyy olla SPORTTImersu automaatilla!?AK47 kirjoitti:Herrasmies ei kahta vaihda, toinen on mersu ja toinen on vaihde ! Ja automaatti on loistava keksintö - kertakaikkiaan. Mukavuusvaruste josta en luovu
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Siksi kun se on sporttiMERSUeseestie kirjoitti:Mutta miksi sen täytyy olla SPORTTImersu automaatilla!?AK47 kirjoitti:Herrasmies ei kahta vaihda, toinen on mersu ja toinen on vaihde ! Ja automaatti on loistava keksintö - kertakaikkiaan. Mukavuusvaruste josta en luovu
Jos haluaa SUOMIlinttamersun niin sitten ei saa olla automaatia, ilmastointia, sähkölaseja, sähköpeilejä,sähköantennia,sähköpenkkejä,persegrillejä jne
Kyllähän lintassa pitää varusteita olla mutta ei ne missään nimessä saa kaikkia toimia ainakaan kunnolla.AK47 kirjoitti:Siksi kun se on sporttiMERSUeseestie kirjoitti:Mutta miksi sen täytyy olla SPORTTImersu automaatilla!?AK47 kirjoitti:Herrasmies ei kahta vaihda, toinen on mersu ja toinen on vaihde ! Ja automaatti on loistava keksintö - kertakaikkiaan. Mukavuusvaruste josta en luovu
Jos haluaa SUOMIlinttamersun niin sitten ei saa olla automaatia, ilmastointia, sähkölaseja, sähköpeilejä,sähköantennia,sähköpenkkejä,persegrillejä jne
W211 220 CDI '03
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
ex. W202 220D '97
ex. W124 250D '88
Syksyn pimeimmässäkin yössä loistaa aina yksi tähti
® Mesen linttaklubi
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!