Ilmastoidun ja ei-ilmastoidun lämppärinmoottoreiden ero?
Ilmastoidun ja ei-ilmastoidun lämppärinmoottoreiden ero?
Huomenta.
Mitä eroa on ilmastoidulla ja ei-ilmastoidulla lämmityslaitteen moottorilla?
Onko ilmastoidussa tehokkaampi puhallin?
Onko sähköliitäntä mitenkään erilainen?
Entä kiinnitys?
Mitä eroa on ilmastoidulla ja ei-ilmastoidulla lämmityslaitteen moottorilla?
Onko ilmastoidussa tehokkaampi puhallin?
Onko sähköliitäntä mitenkään erilainen?
Entä kiinnitys?
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
Ja sitten sellanen kysymys, että onnistuuko ei-ilmastoidulle tarkoitettua lämppärinmoottoria laittaa automaatti-ilmastoidun tilalle?
Tämänhän tarkoitus olis vaan olla semmonen ensiapu kesään asti, jolloin vaihtas sitten oikean lämppärinmoottorin tilalle.
Tämänhän tarkoitus olis vaan olla semmonen ensiapu kesään asti, jolloin vaihtas sitten oikean lämppärinmoottorin tilalle.
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
Taitaapi olla ihan alkuperäinen kun löytyy varustelistaltakin tuo auto-ilmastointi.
Työkö ootte sitä mieltä, että tuollanen ei-ilmastoitu moottori ei kävis auto-ilmastoinnillisen tilalle? Varsinkaan kun ei ole tarvetta käyttää ilmastointia.
Työkö ootte sitä mieltä, että tuollanen ei-ilmastoitu moottori ei kävis auto-ilmastoinnillisen tilalle? Varsinkaan kun ei ole tarvetta käyttää ilmastointia.
Entiset:
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89
E220Cdi -02
E250TD -95
230TE -89
200D -89
200D -89