s123 230te&w123 200D
Niin ja tuommoisessa vitoskoneessa on ne värinätkin kohdallaan.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
- Pakardinen
- metusalem
- Viestit: 898
- Liittynyt: 08.11.2011 22:36
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
mersuki taas pellaa ku unelma vissiin oli relleestä kiinni, eilen ku kylmänä löin käyntiin ja painoin kaasua niin meinas aluksi vähän röpeltää mutta nyt ku käytiin aijjaan kone lämpimäksi niin pelas hyvin, nyt kelepaa taas ajella.
ja vielä lopuksi :http://www.nettiauto.com/chevrolet/el-camino/4384903
ostakaapa siitä pystärin tieltä chervoletti!!
käytiimpä perjantaina hakkeen tuommonen pystäri veljelle. ja ohan tuo matala
ja vielä lopuksi :http://www.nettiauto.com/chevrolet/el-camino/4384903
ostakaapa siitä pystärin tieltä chervoletti!!
käytiimpä perjantaina hakkeen tuommonen pystäri veljelle. ja ohan tuo matala
Toimiva letukka linkki kuvalla:
[nettiauto]4384903[/nettiauto]
[nettiauto]4384903[/nettiauto]
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
elikkäs mulle ois siirtymäsä omistukseen tämän viikon aikana, ehkäpä jo huomenna tuommonen w124 2.3i, pakkohan se oli ostaa ku halavalla sai, ja siinä on joku korisarjaki mutta siinä on kuulemma semmonen vika että kylymänä saa sahata kauan aikaa käyntiin eikä meinaa heti ruveta käymään, mutta lämpimänä pellaa suhkot hyvin, mistähän päin vikkaa vois ruveta ettimään? viimeksi kuulemma oli jääny sen takia tienposkeen ku oli joku alipaine letku katkennu ilimanputsarin alta mutta olivat kuulemma sen joten kuten korjannu, niin oiskohan ne hyvä tarkistaa ekana sitten kaikki nuo alipaine letkut? toisaalta se on kyllä jo 500tkm ajettu että oisko tuo jo niin harva että siksi huono lähteen käyntiin
käytin yj-relleen ja sitten sen relleen (mikä mulla oli väärä tosa farkusa, nimiä nyt en muista ) pois niin yj-rele oli aivan hapettunu ja märkä ja se toinen rele oli aivan märkä sisältä, otin sen toisen relleen tosta farkusta ja laittoin sen paikalleen, yj-relettä vaan puhistelin vähä mutta pittää seki hommata täsä lähipäivinä ja säätää seos kohilleen ku ilmeisesti käy liian laihalla ku oli tulupan pää meleko vaalea mutta tosiaan nyt ku nuo relleet käytti pois niin päätin kokkeilla sitte huvikseen käyntiin että auttoko se mittään, no oisinko muutaman sekuntin sahannu niin lähti käyntiin ja tyhyjäkäyntiki pelas, kaasuun vaan ei kärsiny hirviänä koskia. ja tosiaan lämpimänä pelas hyvin ja käy nätisti hyvä ku kuulee että on käynnisä ja ajettu vaivaset 486 000 km niin ja sillon päivällä ku haettiin se niin varmaan 15min sai startata ennen ku lähti käyntiin eli kyllä se jotaki vaikutti.
Se on minun mielestäni mystinen tuo YJ rele, kaverinki 230 124:ssa korjaantui moni vika sen vaihtamallamersuw123 kirjoitti:ei kyllä heti uskois mutta yj-relleen vaiholla korjaantu, nyt pellaa ku unelma ottaa kierroksiaki kyllä h*levetin hyvin nytkö vielä sais korjattua sen että pystyis vaihtaan pitkiltä lyhkäsille valloille niin ois leimakunnosa.
® Mesen Porkkana-klubi
joo näköjään. Tuoki oli semmonen että kylymänä sai melekeen sahata akun tyhyjäksi ennenku lähti käyntiin ja lämpimänä pelas ihan normaalisti . entinen omistaja oli yrittäny korjata tuota vaikka kuin kauan ja nyt se oli luovattanu sen kans elikkä tuohon on meleko palio vaihettu osia nytte ite lauantaina illalla alakoin kattoon noita relleitä ja otin tuon yj-relleen kätteen niin v*ttu se levis kätteen aivan murusiksi ei kait se auttanu ku hakia kaverilta uus tilalle ja ihime kyllä niin alako pellaan.Jussi L. kirjoitti:Se on minun mielestäni mystinen tuo YJ rele, kaverinki 230 124:ssa korjaantui moni vika sen vaihtamallamersuw123 kirjoitti:ei kyllä heti uskois mutta yj-relleen vaiholla korjaantu, nyt pellaa ku unelma ottaa kierroksiaki kyllä h*levetin hyvin nytkö vielä sais korjattua sen että pystyis vaihtaan pitkiltä lyhkäsille valloille niin ois leimakunnosa.
Wikipedian mukaan pitäisi olla carbulaattori kones http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M102_engine
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Tuolla oli vissiin sama juttu suomeksi minkä eseestie linkitti:
http://autowiki.fi/index.php/Mercedes-B ... i#M102.924
mutta niin pitäskö tuon nyt olla kaasari vai?
ja entinen omistaja väitti, että ne on tuon konneen ottanu 124:sesta ja laittanu tuohon sen, mutta ku tuollahan lukkee, että tota konetta on käytetty vaan 123:sessa ja 190:ssä.
http://autowiki.fi/index.php/Mercedes-B ... i#M102.924
mutta niin pitäskö tuon nyt olla kaasari vai?
ja entinen omistaja väitti, että ne on tuon konneen ottanu 124:sesta ja laittanu tuohon sen, mutta ku tuollahan lukkee, että tota konetta on käytetty vaan 123:sessa ja 190:ssä.