{janne}}:n ceen pientä näpräystä.
{janne}}:n ceen pientä näpräystä.
Elikkäs tuli taas siirryttyä tahelliseen kantaan takasi.Matkaan tarttu C kopan 270cdi. mukavan olonen peli mitä nyt n.400 kilsaa tuli tänää ajeltua.voimaa ja vääntöäki tuntuu olevan ihan mukavasti=ei sitä ikinä liikaa oo..
Viimeksi muokannut {janne}}, 25.10.2012 8:17. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
jokseenki tuntu tänä aamuna tai no tällä viikolla että kaikki hajoaa kerralla.. viimeviikolla rupes remmin kiristin kirskuttamaan ja ajattelin no mikäs siinä pitääpä hommata kiristin,ohjainrulla ja remmi kaikki kerralla uusiksi..
Maanantaina menin ääneen sanomaan työmaalla aamukahvilla että ei emäntä oo vielä kertaakaan soittanu tänä talvena ku oon ollu reissunpäällä et nyt tämä ei toimi,akku tyhjä,ovi ei pysy kiinni jne.. no eiköhän sitten illalla jo puhelin soinu että hehkun valo jää palamaan ja no ajattelin että hehku tullu tiensä päähän.. tänä aamuna sitte ku lähin hallille vaihtelemaan osia ja ennen halliin ajamista jätin pihalle auton käymään ja kahvit hörpin ja ku takas tulin niin eiköhän suutin tupsuta.. ei sitte auttanu ku vielä suutin rikka jumppa tehä.... eilen sitte vielä muuten ku ei ollu c koppaa kotona ja yritin ensin aamupäivällä lähtiä pystylampulla kylille niin akku loppunu ku seissy tuolla pakkasessa, eiku laturiin ja odotella pari tuntia sitte ei suostunu startti lyömään päälle. no mensselillä käyntiin ja annoin oikee hyvin lämmetä vanhuksen ja että nyt kylille niin eiköhän etukumi tyhjänä.. varmaan tuli pirun sekavasti kirjotettua mut kuitesnii...
Maanantaina menin ääneen sanomaan työmaalla aamukahvilla että ei emäntä oo vielä kertaakaan soittanu tänä talvena ku oon ollu reissunpäällä et nyt tämä ei toimi,akku tyhjä,ovi ei pysy kiinni jne.. no eiköhän sitten illalla jo puhelin soinu että hehkun valo jää palamaan ja no ajattelin että hehku tullu tiensä päähän.. tänä aamuna sitte ku lähin hallille vaihtelemaan osia ja ennen halliin ajamista jätin pihalle auton käymään ja kahvit hörpin ja ku takas tulin niin eiköhän suutin tupsuta.. ei sitte auttanu ku vielä suutin rikka jumppa tehä.... eilen sitte vielä muuten ku ei ollu c koppaa kotona ja yritin ensin aamupäivällä lähtiä pystylampulla kylille niin akku loppunu ku seissy tuolla pakkasessa, eiku laturiin ja odotella pari tuntia sitte ei suostunu startti lyömään päälle. no mensselillä käyntiin ja annoin oikee hyvin lämmetä vanhuksen ja että nyt kylille niin eiköhän etukumi tyhjänä.. varmaan tuli pirun sekavasti kirjotettua mut kuitesnii...
MB 190E Tic -88
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
{janne}}:n cee pientä näpräystä..
Nyt ois kaikki hehkutki vaihdettu ja lähti aikalailla ongelmitta irti ku laitto kunnon tunkeutujaa sinne vaikuttaan.. Onkohan muuten turbon öljyn paluu putken lohkonpuolessa minkälainen tiiviste ku näyttäs falskaavan..??
MB 190E Tic -88
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
Viime viikolla meni sitten ilmamäärä mittari horoksi. Ei muutu arvot yhtään mut tänään sais uuden laittaa paikalleen..
Sitte muutaman kerran on tehnyt pitempään kiihdyttäessä esim vaikka ohituksessa= aika noloa ku autosta lähtee rinnalla vedot ja EPC valo paistaa taulussa Niin vikakoodina muistaakseni paineanturiin viittaavia vikoja pitää vielä kattoa tarkemmin ku lappu jossa ne on niin on autossa ja auto ei kotona.
Sitte muutaman kerran on tehnyt pitempään kiihdyttäessä esim vaikka ohituksessa= aika noloa ku autosta lähtee rinnalla vedot ja EPC valo paistaa taulussa Niin vikakoodina muistaakseni paineanturiin viittaavia vikoja pitää vielä kattoa tarkemmin ku lappu jossa ne on niin on autossa ja auto ei kotona.
MB 190E Tic -88
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
Elikkäs vikakoodeja joita oli muistissa.
P1187 Jakoputken painevahti, maksimiarvo ylitetty
P1187 Jakoputken painevahti, säätöpoikkeama
P0190 Jakoputken painetunnistin, jännite liian korkea
P1190 Paineensäätöventtiili DRV, katkos
Mitäs tälle kannattas rueta tekemään???
P1187 Jakoputken painevahti, maksimiarvo ylitetty
P1187 Jakoputken painevahti, säätöpoikkeama
P0190 Jakoputken painetunnistin, jännite liian korkea
P1190 Paineensäätöventtiili DRV, katkos
Mitäs tälle kannattas rueta tekemään???
MB 190E Tic -88
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
MB 190 2.5 TD -84
Omega 2.5 v6 -95
Calibra 2.0 -92
MB C 200D -93
Omega 2.0 -97
VW Caddy 1.6D -84
MB C 270 Cdi -01
MB Pystylamppu -69
takojankadun päähän oulaisiin{janne}} kirjoitti:Elikkäs vikakoodeja joita oli muistissa.
P1187 Jakoputken painevahti, maksimiarvo ylitetty
P1187 Jakoputken painevahti, säätöpoikkeama
P0190 Jakoputken painetunnistin, jännite liian korkea
P1190 Paineensäätöventtiili DRV, katkos
Mitäs tälle kannattas rueta tekemään???
® Mesen 199-klubi
Ex
w201 2,5 16v
+monta muuta mb:tä
Hiv 5401\ia v8
Ex
w201 2,5 16v
+monta muuta mb:tä
Hiv 5401\ia v8