Käynnistysongelmat 320 cdi:ssä!!
Käynnistysongelmat 320 cdi:ssä!!
Eli yks päivä kotiin ajaessa tankki oli melko tyhjä, ei kuitenkaan aivan kuiva, tuli nykimättä pihaan. Seuraavana päivänä ei lähteny käyntiin, piti kanisterilla tankata.
Sen jälkeen ollut käynnistysvaikeuksia aina kun tankkiin jäänyt vielä 15l polttoainetta tietokoneen mukaan.
Ideoita kellään? Ilmaa Jossakin?
Sen jälkeen ollut käynnistysvaikeuksia aina kun tankkiin jäänyt vielä 15l polttoainetta tietokoneen mukaan.
Ideoita kellään? Ilmaa Jossakin?
Onks tuo sedani?
Jos on niin tankin sihti voi olla tukossa,farkun systeemistä ei tietoa.
Itekkin joskus ihmettelin kun tankissa 10l.ainetta jäljellä ja meno loppui.
Auto montun päälle,tankki letkulla täyttöaukosta niin tyhjäksi kuin saa,sihti irti pohjasta ja kunnollinen puhdistus .
Jos on niin tankin sihti voi olla tukossa,farkun systeemistä ei tietoa.
Itekkin joskus ihmettelin kun tankissa 10l.ainetta jäljellä ja meno loppui.
Auto montun päälle,tankki letkulla täyttöaukosta niin tyhjäksi kuin saa,sihti irti pohjasta ja kunnollinen puhdistus .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
No kyllä sille jotain pientä ainakin pitää tehdä kuitenkin.jolle kirjoitti:Ei välttämättä kannata tehdä mitään isoja remontteja koska autossa ei välttämättä ole vikaa Polttoaine kulkeutuu käydessä tyhjästä tankista paljon paremmin kuin autosta joka ei käy
15 litraa tankissa täytyy riittää vaikka niin jyrkässä mäessä käynnistymiseen kuin Suomesta löytyy.
Itse asiassa suhtkoht tasamaalla pitää käynnistyä aina kun tankissa on litrakin ainetta.Tämä on vuosien aikana tullut kokeiltua moneen kertaan ja usealla mersulla.
Niin ja se sihdin kanta on 46 mm.mutteri,mutta se on vain 7 mm. paksu,eli vähän huonosti saa otteen siitä auton alla.
Joskus joutunut ottamaan tankin irti sihdin kanssa,ja vasta irtotankista päässyt kunnolla kääntämään,välillä nuo on tiukassa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----