180, 200, 230 Kompressor -malleista
180, 200, 230 Kompressor -malleista
Enpäs löytäny sopivaa aihetta nii teenpäs uuden...
Elikkäs kyse olis nyt W203:n kompura moottoreista... Onko tosi et kaikki 180K (143 hv), 200K (163 hv) ja 230K (197 hv) on samalla moottorilla..? Mitäs näissä sit on muuta eroa ku ohjelma..?
Sen takia kyselen, jos tässä intoutuu auton vaihtoon nii ostanko halvemmalla ja paremmilla varusteilla yleisemmän 180K:n tai 200K:n ja päivitän sen vastaamaan 230K:a vai hommaanko suoraan 230K:n ja maksan perseeni ruvelle kseisestä kapistuksesta...?
Tähän vois nyt joku tietäjä vastata nii sais kaikki muutki tietoo asiasta...
PS. Mun tapauksessa diisseli ei tuu kuuloonkaan ku ei tuu kilometrejä tarpeeksi, autoo ei voi rekata pakuksi ja muutenki diisseli maksaa melkeen yhtä paljon ku bensa...
Elikkäs kyse olis nyt W203:n kompura moottoreista... Onko tosi et kaikki 180K (143 hv), 200K (163 hv) ja 230K (197 hv) on samalla moottorilla..? Mitäs näissä sit on muuta eroa ku ohjelma..?
Sen takia kyselen, jos tässä intoutuu auton vaihtoon nii ostanko halvemmalla ja paremmilla varusteilla yleisemmän 180K:n tai 200K:n ja päivitän sen vastaamaan 230K:a vai hommaanko suoraan 230K:n ja maksan perseeni ruvelle kseisestä kapistuksesta...?
Tähän vois nyt joku tietäjä vastata nii sais kaikki muutki tietoo asiasta...
PS. Mun tapauksessa diisseli ei tuu kuuloonkaan ku ei tuu kilometrejä tarpeeksi, autoo ei voi rekata pakuksi ja muutenki diisseli maksaa melkeen yhtä paljon ku bensa...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Re: 180, 200, 230 Kompressor -malleista
Eiks tossa 230k:ssa ole isompi ahdin, Eaton M65 ja tossa 200k:ssa Eaton M45, 180k:sta en osaa sanoo varmaa siin on toi M45 kans, tämmönen käsitys mulla ois.RoopeK kirjoitti:Enpäs löytäny sopivaa aihetta nii teenpäs uuden...
Elikkäs kyse olis nyt W203:n kompura moottoreista... Onko tosi et kaikki 180K (143 hv), 200K (163 hv) ja 230K (197 hv) on samalla moottorilla..? Mitäs näissä sit on muuta eroa ku ohjelma..?
Sen takia kyselen, jos tässä intoutuu auton vaihtoon nii ostanko halvemmalla ja paremmilla varusteilla yleisemmän 180K:n tai 200K:n ja päivitän sen vastaamaan 230K:a vai hommaanko suoraan 230K:n ja maksan perseeni ruvelle kseisestä kapistuksesta...?
Tähän vois nyt joku tietäjä vastata nii sais kaikki muutki tietoo asiasta...
PS. Mun tapauksessa diisseli ei tuu kuuloonkaan ku ei tuu kilometrejä tarpeeksi, autoo ei voi rekata pakuksi ja muutenki diisseli maksaa melkeen yhtä paljon ku bensa...
www.mercefreaken.com mukaan näyttäisi että alkupään 203 sportcoupe on 2,3 moottorilla ja 2002 alkaen 1,8 ?
CL203 C 230 Kompressor Sportcoupé
Antall sylindre 4 (rekke)
Antall ventiler 16
Boring/slaglengde 90,9 / 88,4 mm
Slagvolum 2295 cm3
Kompresjon 9,0
Effekt 197 HK ved 5500 o./min.
Dreiemoment 280 Nm ved 2500-4800 o./min
CL203 C 230 Kompressor Sportcoupé
Antall sylindre 4 (rekke)
Antall ventiler 16
Boring/slaglengde 82,0 / 85,0 mm
Slagvolum 1796 cm3
Kompresjon 8,7
Effekt 192 HK ved 5500 o./min.
Dreiemoment 260 Nm ved 3500-4000 o./min.
Mun mielestä sen M65:n käyttö jäi pois vuosituhannen vaihteessa, mut senki vois joku EPC:stä tai WIS:stä tarkistaa... Tosiaan tässä tapauksessa puhuttaan S203:sta eli farkku pitäs saada, joten olis kiva tietää etukäteen mitä joutuu tuunaamaan jos mielii lisää potkuu... Kyllähän se aluksi toi 143 hv tuntuu tykiltä ton tenavan tuhnun jälkeen, mut kohta seki tuntuu mopolta...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Eli sulla on ihan alkupään w203, ku kerran koneena M111 ja sehän on vissiin jopa 2,0 litranen... Ite ajattelin ihan kuitenki tota M271 koneella olevaa (1,8 ) uudempaa autoa... Mut tietenki ku sopivasti löytyy tollanen vanhempiki alkupään malli tosi halvalla niin mikä ettei sitäki vois harkita...
Ihan mielenkiinnosta jsr85, kauanko sulla on ollu nyt toi kitti kiinni koneessa, lähinnä kilometrit kiinnostaa ja onko ollu vikoja sen kanssa..? Mahto muuten olla kallis toi kleemannin kitti...
Ihan mielenkiinnosta jsr85, kauanko sulla on ollu nyt toi kitti kiinni koneessa, lähinnä kilometrit kiinnostaa ja onko ollu vikoja sen kanssa..? Mahto muuten olla kallis toi kleemannin kitti...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Mä ostin ton boostkitin joskus kesällä, kilometrejä on tullu joku n.7tkm sen jälkeen, ei oo ollu mitään vikaa, Ei muutakun pulttaa kiinni ja kovaa ajoo.RoopeK kirjoitti:Eli sulla on ihan alkupään w203, ku kerran koneena M111 ja sehän on vissiin jopa 2,0 litranen... Ite ajattelin ihan kuitenki tota M271 koneella olevaa (1,8 ) uudempaa autoa... Mut tietenki ku sopivasti löytyy tollanen vanhempiki alkupään malli tosi halvalla niin mikä ettei sitäki vois harkita...
Ihan mielenkiinnosta jsr85, kauanko sulla on ollu nyt toi kitti kiinni koneessa, lähinnä kilometrit kiinnostaa ja onko ollu vikoja sen kanssa..? Mahto muuten olla kallis toi kleemannin kitti...
Hintaa oli siinä 1000e pintaan, APH Racing myy. Niin toi mun auto on vm:2000 eli ihan ekoja w203:sia.
Nostetaanpas taas tätä... Nettiä tullu tutkittua ja selvinny sen verran et esim. 180K:n ja 230K:n erona on remmiahdin (180 M45/230 M62?) ja ohjelma... Pitäs vissiin se EPC hommata itelle nii vois tarkistaa vertailulla et mitä muuta eroa noissa on ku ei tunnu ketään ohjelman omistavaa henkilöä kiinnostavan, niin saataisiin tietoa julkiseksi... Tarkotuksena olis joskus tulevaisuudessa päivittää tuo oma vastaamaan 230:stä originellli osilla nii tietäs mitä kaikkee sitä pitäis mahdollisesti hommata... Kleemannilta sais lisäksi vielä rosteri pakosarjaa kisakatilla, nii tulis tuo prässätty peltihässäkkäki vaihettuu... Kleemannin boost-kittiäki tuli katottua, mut siinä ei tuu tähän malliin muutaku vapaavirtaus suodatin ja tuhoboxi (joka tuskin tuhoaa mitään ku on kerta Kleemannin tekemä)...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91