
Tarinan narinahan alkaa siitä kun mersumiehet on tunnetusti rahamiehiä ja oli pimeä & myrskyinen päivä...
W124 romusta pimeni hehkuja ja kattelin nettiauton väyrystarjontaa hintaluokassa tosihalpa. Sieltä sitten pisti silmiin vm. -97 tuulta ja ääntäkin nopeampi 220D hintaluokassa alle 3000 euroa.
Näppäränä poikana väyrynen koeajolle ja kaupathan ne piti tekasta. Rottelo oli koeajon hetkellä yllättävän vähäruosteinen, mutta nyt kukkii ihan yllättävistä paikoista.. Mutta eipä anneta pikkuisien kukkien elämää haitata.
Ostohetkellä mittarissa 502020km ja jotain mainittavia seikkoja:
- Sähköakkunat (uuuuuuuh)
- Vakionopeudensäädin (kerran kokeilin ja toimi)
- Webasto tunnin kellolla (toimii ja pakko toimiakin kun ei lohkolämmitintä ole)
- Kansiremontti ja ketjun vaihto 474tkm kohdilla
- Seksikkään sininen sisusta...
Tuossapa alkuperäinen myynti-ilmoitus mitä siitä on jäljellä http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4443539
Kulutustietoja näkkeepi täältä
http://www.spritmonitor.de/en/detail/491887.html
Muuten on vain ajeltu, mutta keulalle tuli uudet umpiot + xenonit, taakse faceliftin takavalot ja sisälle keskikyynärnoja vm. -01 väyrysestä.
Tällä vekottimella olisi tarkoitus ajaa niin kauan kuin se kestää. Kunhan tuossa kesälomat pukkaa päälle, niin valkoinen väri tulee vaihtumaan mustaan.
Inttttternetin suurta maailmaa olen koittanut tutkailla, mutta eikö tosiaan tuota rasittavaa luistonestoa saa kytkettyä mitenkään pois päältä?