Nyt lähti tulemaan Hotarin 300TDT onkelmia paratiisissa
Ainiin satamasta kun tulin talille niin ei lämmöt noussut kuin 70 mutta talilla on jonkun aikaa majaillut oikea behr termostaatti asteitakin 80
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Se on tunkkien päälläPiude kirjoitti:Miten noi renkaat näyttää liian pieniltä vai onko nosturin päällä auto?
Vilillä hyvät tilat tarkkailla menoa
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Eilen rassauspäälikon ominaisuutessa vaihdoin miitissä polttoainesuodattimet. Tulin siihen tulokseen että myydäänköhän Saksassa harmaan mustaa löpöä
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
suomessakin myydään sitä harmaa/mustaa niille ketkä ei oo koskaan vaihtanut suodattimia oli tietysti vielä tähdelliset suodattimet(olen ottanut ainakin kahdesta sellaset pois,, tietänyt kyllä että huonommat laitan tilalle )
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Taitaa se saksalainen biodiisseli härskiintyä tankissa, jos on vähällä ajolla.hotari kirjoitti:Eilen rassauspäälikon ominaisuutessa vaihdoin miitissä polttoainesuodattimet. Tulin siihen tulokseen että myydäänköhän Saksassa harmaan mustaa löpöä
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Missähän vois olla vika kun ei tuu tasonsäädöon kaasupalolle painetta vaikka korkeuden säätövipua liikuttelee voisko sekin vaikuttaa kun valo palaa
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
- kuningatar
- Viestit: 1358
- Liittynyt: 20.10.2010 9:51
- Paikkakunta: Järvenpää
Hotari tuossa vieressä istuu ja sanoi, että paluukierrosta ei tule öljyä säiliöön.Mika.T kirjoitti:Pumppu sökö.
Kiertääkö öljy kun kone käy.. Eli tuleeko öljysäiliöön paluukierrosta öljyä?
Korkeudenhaistelijalta irrotin putken, joka menee painekammiolle. Vipua liikuteltaessa ei tapahdu yhtään mitään.
Tinaruusun haltija
Miiteissä on tullut käytyä, päivitykset eivät enää toimi
Miiteissä on tullut käytyä, päivitykset eivät enää toimi
teppo oli oikeessa ilmalukko nyt on hehtaarin kokonen lammikko lattitaillateppo21 kirjoitti:Pumppu mykkä, tai ilmalukko imupuolella
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Eero tiesi ton putsarin sielä oli orginal teileeero1989 kirjoitti: suomessakin myydään sitä harmaa/mustaa niille ketkä ei oo koskaan vaihtanut suodattimia oli tietysti vielä tähdelliset suodattimet(olen ottanut ainakin kahdesta sellaset pois,, tietänyt kyllä että huonommat laitan tilalle )
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
eilen vaihettu törkeen lopussa oleva oikea etu laakeri ja jarrulevyt. Laakeriin oli päässyt kosteutta vaseliini oli ruosteen väristä
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
hotari kirjoitti:Eero tiesi ton putsarin sielä oli orginal teileeero1989 kirjoitti: suomessakin myydään sitä harmaa/mustaa niille ketkä ei oo koskaan vaihtanut suodattimia oli tietysti vielä tähdelliset suodattimet(olen ottanut ainakin kahdesta sellaset pois,, tietänyt kyllä että huonommat laitan tilalle )
ex-204 bensa/farkku
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
ex-452.437.
ex-667.351.ex- rakkaus,430 farkku väykky.
ex-107.044 ex joku ka-rintteri
ex-638.274 ex-170koppanen
ex-601.366 ex-124bensafarkkunelimatikki
ex-602.467
ex-oranssi/musta kaunotar eli 602.362
ex- 124.051
Tänään käyty hakemassa puuha tarrakilpiä eivät antaneet koska vakuutus virkailia oli kirjannut runkonumeron väärin
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Re: Nyt lähti tulemaan Hotarin 300TDT
"Ei tärkeää se ole, mä miksi lähden. On tärkeää vain se, mä miksen jää." -Per Vers, runoilija.hotari kirjoitti:Ja se lähtee
http://www.youtube.com/watch?v=ajnCvv98ruk
Tullaan, tullaan, sanoi tullimies.
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
Tallilla on tehty töitä käyttöönotto katsastusta varten.
Pakoputkessa on ruisantero eli reikä
Eihän mersuissa koskaan jouset mene poikki. Tämäkään yksilö ei tältä välttynyt. Apparin puoleinen etujousi on poikki
Tasonsäädön painekellon banjoliitos vuosi myös. Korjattu kahdella uudella kupariprikalla
Raaka voima jyllää, kun kardaanin rättinivel ratkeilee vaikka se onkin 110 mm pulttijaolla.
Takajarrut ovat tuossa kunnossa eli taakse tulee uudet satulat, levyt, palat ja käsijarrukengät. Vasen käsijarrulinkku vaati hieman herkistelyä. Ihmeellistä kyllä oikealla puolella oli uudet käsijarrukengät ja vasemmalla puolella oli vanhat rojut, joissa oli pinnat irti.
Tämä tuli täysin yllätyksenä. Tasonsäätö ei toiminut, kun iskari vuosi kuin seula.
Tämän kuntoinen prikka oli tasonsäädön banjossa. Tasonsäädön vuotoja saatiin vähennettyä huomattavasti ja käyttöpaineita nostettua reippaasti. Tämä sai aikaan sen, että toinen banjo alkoi vuotamaan.
Lisää varaosia takapäähän tuli pikatoimituksella. Kelkasta tarvittiin yksi kappale olka-akseleita, koska autossa oleva olka-akseli on ehkä vioittunut pyörään kohdistuneesta iskusta. Yritin asentaa uusia jarruosia, niin satula ei asettunut kunnolla paikoilleen. Se oli selvästi vinossa verrattuna toiseen puoleen. Olka-akseli vaihdettiin ja nyt kaikki jarruosatkin saatiin paikoilleen ja jarrunesteetkin tuli vaihdettua. Narinahela tuli vaihdettua tälle puolelle, kun vanha oli väljä. Tähän uusiokäytettyyn joutuu vielä vaihtamaan laakerin ja jarrukilven.
Vaurio puolen jarrulevy tiputettiin muutaman kerran maahan ja lopputulos on tässä Yläkerran herraa on kyllä kiittäminen, kun auto matkasi saksasta suomeen noin 900 km autobaanalla ja jarrulevy kesti tuon matkan.
Auton rakentelu jatkuu taas ensi viikolla, joten tarinaa kyllä riittää
Pakoputkessa on ruisantero eli reikä
Eihän mersuissa koskaan jouset mene poikki. Tämäkään yksilö ei tältä välttynyt. Apparin puoleinen etujousi on poikki
Tasonsäädön painekellon banjoliitos vuosi myös. Korjattu kahdella uudella kupariprikalla
Raaka voima jyllää, kun kardaanin rättinivel ratkeilee vaikka se onkin 110 mm pulttijaolla.
Takajarrut ovat tuossa kunnossa eli taakse tulee uudet satulat, levyt, palat ja käsijarrukengät. Vasen käsijarrulinkku vaati hieman herkistelyä. Ihmeellistä kyllä oikealla puolella oli uudet käsijarrukengät ja vasemmalla puolella oli vanhat rojut, joissa oli pinnat irti.
Tämä tuli täysin yllätyksenä. Tasonsäätö ei toiminut, kun iskari vuosi kuin seula.
Tämän kuntoinen prikka oli tasonsäädön banjossa. Tasonsäädön vuotoja saatiin vähennettyä huomattavasti ja käyttöpaineita nostettua reippaasti. Tämä sai aikaan sen, että toinen banjo alkoi vuotamaan.
Lisää varaosia takapäähän tuli pikatoimituksella. Kelkasta tarvittiin yksi kappale olka-akseleita, koska autossa oleva olka-akseli on ehkä vioittunut pyörään kohdistuneesta iskusta. Yritin asentaa uusia jarruosia, niin satula ei asettunut kunnolla paikoilleen. Se oli selvästi vinossa verrattuna toiseen puoleen. Olka-akseli vaihdettiin ja nyt kaikki jarruosatkin saatiin paikoilleen ja jarrunesteetkin tuli vaihdettua. Narinahela tuli vaihdettua tälle puolelle, kun vanha oli väljä. Tähän uusiokäytettyyn joutuu vielä vaihtamaan laakerin ja jarrukilven.
Vaurio puolen jarrulevy tiputettiin muutaman kerran maahan ja lopputulos on tässä Yläkerran herraa on kyllä kiittäminen, kun auto matkasi saksasta suomeen noin 900 km autobaanalla ja jarrulevy kesti tuon matkan.
Auton rakentelu jatkuu taas ensi viikolla, joten tarinaa kyllä riittää
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Ihan vähän vaan...hotari kirjoitti:Vasen käsijarrulinkku vaati hieman herkistelyä.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!